فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
لباس مجلسی زنانه

رازهای انتخاب مدل لباس ساقدوش که همه باید بدانند!

انتخاب مدل لباس ساقدوش ها به نظرتان بیش از حد دردسر دارد؟ اما فراموش نکنید که ساقدوش ها می‌توانند عکس‌های عروسیتان را چند برابر زیباتر کند، پس بی خیال آن‌ها نشوید و دل دوستانی را که می‌خواهند در کنارتان باشند نشکنید، ما به شما در انتخاب لباس ساقدوش کمک می‌کنیم.

اگر می‌خواهید همه چیز مطابق مد روز باشد، برای انتخاب مدل لباس ساقدوش هم باید سراغ مدهای جدید بروید. از لباس‌های ناهماهنگ و رنگی تا مدل‌های مختلف لباس مجلسی ۲۰۱۷ را بررسی کنید و انتخابی را داشته باشید که عکس‌های عروسیتان را بی‌نظیر کند.

اما اگر نمی‌دانید که چطور لباس ساقدوش عروس یا داماد را می‌توان انتخاب کرد، ما شما را راهنمایی می‌کنیم.

مدل لباس ساقدوش عروسنکاتی برای انتخاب مدل لباس ساقدوش عروس

ابتدا از عروس‌ها شروع کنیم که انتخاب لباس مجلسی برای ساقدوش‌هایشان کمی چالش‌برانگیزتر است.

مدل لباس عروس

رنگ و مدل لباس عروس ، نقطه‌ی شروع شما است

اول از همه باید خیالتان از لباس عروس راحت باشد، رنگ و مدل آن را انتخاب کنید و بعد سراغ ساقدوش ها بروید. مدل لباس عروس شما می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب لباس ساقدوش ها باشد.

حتما پیش از آنکه به فکر انتخاب مدل لباس ساقدوش باشید، مطمئن شوید که لباس عروس خودتان چه رنگی است، رنگ لباس مجلسی ساقدوش‌ها باید با لباس عروس تناسب داشته باشد.

مدل لباس ساقدوش

بالای زانو هرگز!

استایلیست‌های حرفه‌ای و طراحان مد، به شما توصیه می‌کنند که هرگز سراغ لباس مجلسی بالاتر از زانو برای ساقدوش‌ها نروید! لباس ساقدوش ها باید زیبا و خوش‌دوخت باشند، اما زیادی کوتاه و جلب توجه کننده نه!

می‌توانید از مدل های مختلف لباس مجلسی با قدهای متفاوت برای هر کدام از ساقدوش ها استفاده کنید، اما بهتر است سراغ لباس‌های خیلی کوتاه نروید، چراکه ظاهر زیبایی در عکس‌های شما نخواهند داشت.

مشاهده پیراهن‌های مجلسی زنانه

مشاهده پیراهن‌های مجلسی زنانه

مدل لباس مجلسی ساقدوشمسئله‌ی خطیر انتخاب رنگ لباس ساقدوش ها

وقت آن رسیده است که سراغ رنگ مد سال ۲۰۱۷ بروید، اما به جز سبز روشن که رنگ مد امسال است نگاهی هم به رنگ‌های مد تابستان و بهار ۲۰۱۷ بیاندازید.

صورتی پررنگ، سبز چمنی، آبی لاجوردی، آبی آسمانی، صورتی ملایم، نارنجی پررنگ و سبز ارتشی رنگ های مد سال ۲۰۱۷ برای مدل لباس ساقدوش هستند و می‌توانید از بین آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

مدل لباس جدید ساقدوش عروساگر می‌خواهید ساختارشکن باشید و متفاوت‌ترین انتخاب را داشته باشید، قرمز را فراموش کنید و لباس ساقدوش سفید یا مشکی را انتخاب کنید. بله به نظر ما هم انتخاب رنگ سفید یا مشکی برای لباس ساقدوش کاملا عجیب و غریب است! اما انتخاب جسورانه‌ای است که می‌تواند شما را از تمام عروس‌های امسال متفاوت کند.

مدل لباس مجلسی زنانه عروسی

به فرم بدن ساقدوش ها توجه کنید

قرار نیست همه ی ساقدوش‌ها مثل یک گروه سرود هماهنگ لباس‌های یک رنگ و یک شکل پوشند! هر مدل لباس مجلسی با یک فرم بدن متناسب است، پس برای انتخاب مدل لباس ساقدوش به این نکته بی‌توجه نباشید. از ساقدوش‌ها در مورد اینکه ترجیح می‌دهند چه مدل لباسی بپوشند یا چه مدل‌هایی بیشتر به آن‌ها می‌آید سوال بپرسید.

در کنار آن خودتان هم نگاهی به قواعد انتخاب لباس مجلسی بر اساس فرم بدن بیاندازید و فراموش نکنید که لباس‌های یک رنگ با مدل‌های متفاوت یکی از مهمترین بخش‌های مد لباس ساقدوش است.

کفش مجلسی زنانه جدید

کفش مجلسی را فراموش نکنید!

یادتان نرود که ساقدوش‌ها هم به کفش نیاز دارند. می‌توانید انتخاب مدل کفش و اندازه پاشنه‌ی آن را به عهده‌ی خودشان بگذارید تا در شب عروسی مدام در مورد ناراحت بودن کفش‌ها به شما غر نزنند. فقط به آن‌ها یادآوری کنید که قرار نیست مسابقه‌ی قد برگزار شود و لازم نیست بلندترین پاشنه‌ی ممکن را انتخاب کنند.

مشاهده کفش‌های پاشنه بلند مجلسی زنانه

مشاهده کفش‌های پاشنه بلند مجلسی زنانه

مدل لباس ساقدوش 2017

۴ نکته در مورد لباس‌های ناهمگون برای ساقدوش‌ها

حتما تا به حال در عکس‌های عروسی دیده‌اید که لباس هر کدام از ساقدوش‌ها یک ساز می‌زند و با این حال به نظر می‌رسد همه چیز به نوعی هماهنگ است. اگر دلتان می‌خواهد شما هم برای عروسی‌تان از لباس‌های ناهمگون برای ساقدوش‌ها استفاده کنید، این نکات را در نظر داشته باشید.

مدل لباس ساقدوش عروس جدید

  1. قد همه‌ی لباس‌ها مثل هم: می‌توانید از مدل‌های مختلف لباس مجلسی برای ساقدوش‌ها استفاده کنید یا سراغ طیف‌های مختلف از یک رنگ بروید، اما یک فاکتور، یعنی قد لباس‌ها را یکسان نگه دارید تا هارمونی را از دست ندهید.
  1. تنها دو ویژگی متفاوت: برای آنکه مدل های مختلفی از لباس ساقدوش داشته باشید، کافی است لباس‌ها تنها در دو ویژگی با هم تفاوت داشته باشند، مثلا مدل یقه و رنگ متفاوت در هر لباس با قد یکسان، یا جنس پارچه و مدل یقه‌ی متفاوت اما رنگ یکسان.
  2. سایه‌های مختلف از یک رنگ: لباس‌های چند رنگ برای ساقدوش‌ها این روزها خیلی پرطرفدار است، اما چطور این کار را بدون اشتباه انجام دهید؟ سراغ سایه‌ها و تناژ‌های مختلف از یک رنگ بروید. بهتر است این کار را با رنگ‌های طبیعی انجام دهید، مانند تناژ‌های مختلف از رنگ کرم، بژ و نباتی.
  3. ساقدوش‌ها را تنها نگذارید: در هیچ شرایطی انتخاب لباس را به طور کامل بر عهده‌ی ساقدوش‌ها نگذارید. حتما همراه آن‌ها برای انتخاب لباس بروید یا از آن‌ها بخواهید پیش از خرید عکس لباس را برای شما بفرستند. این موضوع زمانی که قرار است از مدل‌ها یا رنگ‌های مختلف لباس استفاده کنید، حیاتی‌تر می‌شود.

مدل لباس ساقدوش داماد

کدام مدل لباس برای ساقدوش داماد ؟

آقای داماد هم به این نیاز دارد که رفقای صمیمی‌اش در شب عروسی و در عکس‌ها کنارش باشند، اما برای آن‌ها کدام رنگ و مدل کت و شلوار را انتخاب کنیم؟

مدل لباس ساقدوش داماد

جمع پسرهای بازیگوش

مردان خیلی هم علاقه‌ای به رعایت قواعد ندارند، اگر قرار است مهمانی عروسی‌تان خودمانی باشد، بهتر است پسرهای بازیگوش را به حال خودشان بگذارید تا هر مدل کت و شلواری را که می‌خواهند به عنوان لباس ساقدوش انتخاب کنند.

مدل لباس ساقدوش داماد

هماهنگ با ساقدوش‌های عروس خانم

معمول‌ترین روش برای انتخاب کت و شلوار ساقدوش‌های داماد این است که رنگ کراوات یا پاپیون را با رنگ لباس ساقدوش‌های عروس ست کنید. کت و شلوار مشکی، طوسی یا سرمه‌ای را انتخاب کرده و با آن یک پیراهن سفید و کراوات یا پاپیون هم رنگ لباس ساقدوش‌ها ست کنید.

مشاهده کراوات و پایپون مردانه

مشاهده کراوات و پایپون‌های مردانه

مدل لباس ساقدوش دامادهماهنگ با داماد یا درست برعکس آن!

اگر انتخاب یک کراوات با رنگی مشابه رنگ لباس ساقدوش عروس برای شما سخت است، خب سراغ آقای داماد بروید. مدل لباس ساقدوش های داماد می‌تواند عینا شبیه لباس داماد باشد، یعنی کت و شلوار، پیراهن و کراوات هم‌رنگ.

اما اگر نگران این هستید که داماد را گم کنید، می‌توانید سراغ یک مدل لباس درست برعکس داماد، برای ساقدوش‌ها بروید. اگر داماد کت و شلوار سفید را با پاپیون مشکی می‌پوشد، ساقدوش‌ها می‌توانند کت و شلوار مشکی با پاپیون سفید داشته باشند.

تیپ مردانه ساقدوش

نیمه رسمی یا کاملا روزمره!

پسرها را به حال خودشان رها کنید و بگذارید از قید و بند قواعد لباس رسمی رها باشند. می‌توانند کت و شلوارهای روزمره و رنگی بپوشند یا پیراهن چهارخانه را انتخاب کنند. اما حواستان باشد که در انتخاب روزمره‌ها یا هماهنگ کردن طرح و رنگ‌ها اشتباه نکنند.

در نهایت از کت و شلوار و پیراهن رسمی مردانه گرفته تا انواع لباس مجلسی زنانه و کفش پاشنه بلند را می‌توانید در جدیدترین مجموعه‌های برندهای ایرانی و غیر ایرانی معتبر در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل ببینید و با چند کلیک آنچه را که می‌خواهید، خریداری کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.