فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل لباس پسرانه تابستانی

مدل لباس پسرانه ی مناسب بازی‌های تابستانی

مدل لباس پسرانه ای که برای بازی های تابستانی او انتخاب می‌کنید، از این نظر مهم است که هم باید او را خنک نگه دارد و هم به اندازه‌ی کافی از بدن او در برابر آفتاب و زمین خوردگی محافظت کند. اما کدام مدل لباس پسرانه می‌تواند این ویژگی‌ها را داشته باشد؟

کم کم وارد فصل مورد علاقه ‌ی بچه مدرسه‌ای ها می‌شویم، ماه تابستان که قرار است سرشار از بازیگوشی و بازی‌های پر شر و شور کودکانه باشد. در هوای گرم تابستان حتما دلتان می‌خواهد که یک لباس سبک و خنک‌تر بپوشید، اما برای پسر بچه‌های بازیگوش کدام لباس را انتخاب کنیم که با آن در تابستان گرم بتوانند راحت بازی کنند.

مدل لباس پسرانه جدید

اهمیت انتخاب درست مدل لباس پسرانه در تابستان

اگر فکر می کنید یک شلوار با تی شرت آستین کوتاه یا آستین حلقه‌ای برای تابستان، مناسب‌ترین مدل لباس پسرانه است، احتمالا به چند نکته‌ی دیگر به غیر از گرمای هوا هم باید توجه کنید. این‌ها ویژگی‌هایی است که یک لباس بچگانه ی مناسب تابستان باید داشته باشد:

  1. خنک بودن پارچه ی لباس
  2. جلوگیری از آفتاب سختگی
  3. مراقبت از پوست در برابر خراش‌ها
  4. مرافبت در برابر گزیدگی‌های ناشی از نیش حشرات و برگ گیاهان
  5. مراقبت از پوست در برابر خراشیدگی و آسیب ناشی از زمین خوردن

مدل لباس اسپرت پسرانه جدید

روشن‌تر و خنک‌تر، اولین گام برای انتخاب لباس اسپرت پسرانه

اولین قدم این است که برای جلوگیری از گرمازدگی و عرق کردن بیش از اندازه‌ی بدن سراغ یک لباس اسپرت پسرانه ی رنگ روشن بروید. رنگ‌های روشن از این نظر برای فصل‌های گرم مناسب‌ترند که میزان کمتری از نور آفتاب را جذب کرده و دیرتر موجب داغ شدن بدن می‌شوند.

مشاهده تمام تی شرت‌های پسرانه

مشاهده تمام تی شرت‌های پسرانه

مدل لباس بچه گانه پسرانه

خب این یک قانون است که ممکن است بیشتر ما از آن خبر داشته باشیم، اما نکته اینجاست که لباس باید پوست را از تابش نور به پوست و آفتاب‌سوختگی هم محافظت کند. درست اینجاست که یک تی شرت پسرانه ی کاملا سفید و نازک برای بازی کردن‌های طولانی مدت در بیرون از خانه، اولویت خود را از دست می‌دهد، چون بیش از اندازه نور خورشید را از خود عبور می‌دهد.

بهتر است سراغ رنگ‌های روشنی بروید که گرما را به خود جذب نمی‌کند و در عین حال نور آفتاب را هم بیش از اندازه از خودشان عبور نمی‌دهند، در غیر این صورت خودتان را برای پوست‌های تیره و آفتاب سوخته آماده کنید.­

مدل لباس بچه گانه پسرانه

نخی‌ها را انتخاب کنید

الیاف طبیعی مانند نخ یا پنبه این مزیت را دارند که به راحتی هوا را از خود عبور داده و بدن را خنک نگه دارند. همچنین باعث ایجاد حساسیت در پوست لطیف کودکان نمی‌شوند.

اما آیا همیشه می‌توان سراغ نخ رفت؟ در واقع یک لباس بچگانه ی نخی می‌تواند انتخاب مناسبی برای بازی‌های تبستانی معمول باشد اما اگر پسر کوچک شما  قرار است برای مدتی طولانی ورزش کند، بهتر است سراغ خرید لباس ورزشی پسرانه بروید.

چرا؟ لباس های ورزشی حرفه ای معمولا از الیاف مصنوعی تشکیل شده‌اند که علاوه بر قابلیت تنفس، عرق را به خود جذب نکرده و سریع خشک می‌شوند. این درحالی است که اگر یک فعالیت ورزشی پر جنب و جوش را با یک تی شرت نخی پسرانه انجام دهید، پارچه عرق شما را جذب کرده، خیس می‌شود و باعث می‌شود به راحتی سرما بخورید.

مشاهده لباس‌های ورزشی پسرانه

مشاهده لباس‌های ورزشی پسرانه

مدل لباس پسرانه جدید

شلورک و تی شرت آستین کوتاه یا شلوار و لباس آستین بلند؟

خب اگر فقط به گرما فکر کنید، اولویت شما با لباس‌های آستین کوتاه و شلوارک خواهد بود. اما به فکر زمین خوردگی‌ها و نیش حشرات هم باشید، پس برای انتخاب مدل لباس پسرانه ای برای بازی کردن، به این دو مورد توجه کنید:

  • اگر پسر شما می‌خواهد در یک زمین خاکی، سنگلاخ یا با چمن‌های بلند بازی کند، بهتر است یک مدل لباس پسرانه را انتخاب کنید که تمام بدن او را به خوبی می‌پوشاند.
  • اگر محیط بازی، یک پارک کف پوش شده است، می‌توانید سراغ شلوار و لباس آستین کوتاه بروید، با این حال برای محافظت از پوست کودکان کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان را فراموش نکنید.
مشاهده انواع شلوار و شلوارک پسرانه

مشاهده انواع شلوار و شلوارک پسرانه

مدل کلاه پسرانه کپ

سر پسربچه کلاه بگذارید

کلاه یکی از آن اکسسوری‌های کاربردی است، هم ظاهر زیبایی به یک لباس اسپرت پسرانه می‌دهد و هم می‌تواند از پوست صورت در برابر آفتاب محافظت کند. در انتخاب کلاه به این نکات توجه کنید:

  • کلاه پسرانه ای را انتخاب کنید که سایز آن مناسب فرزند شما بوده، یا قابلیت تغییر سایز داشته باشد.
  • سعی کنید یک کلاه کپ با نقاب بزرگتر را برای محافظت بیشتر از پوست انتخاب کنید.
  • انتخاب رنگ و طرح را به عهده پسرتان بگذارید تا همان چیزی را که بیشتر دوست دارد و دلش می‌خواهد همیشه داشته باشد را انتخاب کند.

مدل کفش کتانی پسرانه

کدام مدل کفش پسرانه مناسب بازی‌های تابستانی است؟

در این مورد هم به محیط بازی توجه کنید، اگرچه تابستان فصل مناسبی برای صندل پسرانه و کفش جلوباز است، اما نه در یک زمین بازی نامناسب. برای بیشتر بازی‌های پسر بچه‌ها، مناسب‌ترین انتخاب، کفش کتانی پسرانه است. یک کتانی مناسب تابستان باید این ویژگی‌ها داشته باشد:

  1. محافظت از مچ پا در برابر پیچ خوردگی
  2. انعطاف پذیری کافی در زیره
  3. قابلیت تنفس برای خنک نگه داشتن پاها
  4. کفی راحت
مشاهده کفش‌های روزمره پسرانه

مشاهده کفش‌های روزمره پسرانه

مدل لباس اسپرت پسرانه

از جوراب غافل نشود، قرار نیست چون هوا گرم است بی‌خیال جوراب‌ها شویم. یک جوراب به ویژه با رنگ سفید برای آنکه از پا در مقابل ناراحتی‌های پوستی محافظت کند، بهترین انتخاب است.

برای آنکه مدل لباس پسرانه ی مناسبی انتخاب کنید که هم سلامت کودک شما را حفظ می‌کند و هم برای بازی‌های سه ماه دوست داشتنی سال مناسب است، به کلکسیون‌های تابستانی برندهای معتبر لباس بچگانه مانند بلوزو، ارکسترا، پیانو و مکث سر بزنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.