فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
نکاتی برای خرید اکسسوری دخترانه

نکاتی برای خرید اکسسوری دخترانه

دختربچه‌ها دنیای خاص خودشان را دارند. دنیایی که در آن بین رویا و واقعیت فاصله‌ای نیست و  می‌توانند به هر آدمی که دلشان خواست تبدیل شوند، از عروس گرفته تا خواهران کارتون Frozen و از پری دریایی گرفته تا راپونزل. یکی از بهترین چیزهایی که به تبدیل شدن رویای بچه‌ها به واقعیت کمک می‌کند، استفاده کردن از اکسسوری دخترانه است که طیف وسیعی از زیورآلات و وسایل فانتزی را در بر می‌گیرد. اکسسوری‌ها جان می‌دهند برای دل بردن از دخترها و زیبا کردنشان. برای انتخاب بهترین اکسسوری‌های دخترانه بچگانه به این نکته‌ها دقت کنید.

اکسسوری دخترانه و توجه به طرح‌ها

حتما گاهی خودتان را به دنیای کودکانه‌ی دخترتان نزدیک کنید و از شخصیت‌هایی که در رویاهایش پرسه می‌زنند، با‌خبر شوید. موقع بازی با هم سن و سال‌هایش به حرف‌هایش گوش دهید و ببینید دوست دارد جای کدام شخصیت را در بازی بگیرد. این کارها کمک می‌کنند اولا به او نزدیک بمانید و بتوانید در داستان‌هایش سهم داشته باشید و ثانیا به او کمک کنید شبیه شخصیت‌هایی که دوست دارد شود. مثلا الان بیشتر دختربچه‌ها عاشق شخصیت‌های کارتون Frozen هستند و دوست دارند شبیه یکی از دو خواهر این کارتون شوند. شما به عنوان یک بزرگتر می‌توانید برایشان زیورآلاتی تهیه کنید که آن‌ها را به رویاهایشان نزدیکتر کند.

اکسسوری دخترانه

مبادا حساس باشند

اگر پوست دست دخترتان درست بعد از استفاده از دستبند فلزی جوش می‌زند و اگر لاله‌ی گوشش بعد از استفاده از بعضی گوشواره‌ها، قرمز می‌شود و می‌خارد، مراقب باشید چون احتمال قریب به یقین فرزندتان حساسیت دارد. موقعی که قصد خرید اکسسوری دخترانه بچگانه دارید، سعی کنید سراغ گزینه‌های فلزی نروید یا اگر رفتید طلا و نقره را انتخاب کنید. بعضی از بچه‌ها هم به حدی حساس هستند که بعد از استفاده از گل سر فلزی سر‌درد می‌گیرند، این حساسیت پوستی نیست اما در نهایت حساسیت است و باید جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: ست کردن مادر و دختری و قوانین آن

ست زیورآلات دخترانه

دوری از منگنه‌

هر اکسسوری نکات مربوط به خودش را دارد که توجه کردن به آن‌ها باعث می‌شود بچه‌ها احساس راحتی بیشتری داشته باشند. برای مثال، موقع خرید تل باید مراقب باشید که تنگ نباشد و سر بچه‌ها را مثل منگنه تحت فشار قرار ندهد. موقع خرید گل سر باید مراقب باشید تیزی نداشته باشد تا مبادا موقع بازی کردن داخل سر بچه فرو برود یا وقتی قصد خرید گوشواره دارید، بهتر است سراغ گزینه‌های میخی و چسبان بروید چون بلندها ممکن است به جایی گیر کنند و خدای نکرده کار دست بچه‌ها بدهند. در نهایت هم یادتان باشد قبل از خواب و بعضی بازی‌های جمعی زیورآلات دخترتان را دربیاورید.

گل سر دخترانه

چه چیزهایی مورد نیاز است؟

هر دختر بچه‌ای برای زیباتر شدن به یک یا تمامی گزینه‌های زیر احتیاج پیدا خواهد کرد:

زیورآلات مو: انواع هدبند پارچه‌ای نرم با طرح شاد و رنگی، تل سر، کش و گل سر با طرح‌های زیبای کودکانه، بخشی از زیورآلات اساسی مورد نیاز دختربچه‌ها هستند. یادتان باشد حتما راحتی و لطافت این وسیله‌ها را در نظر بگیرید.

با داشتن این زیورآلات می‌توانید هر روز موهایشان را یک مدل درست کنید و یک دنیا تنوع را به دنیای کودکانه‌ی آن‌ها هدیه دهید.

کش سر رنگی دخترانه

دستبند، گردنبند و غیره: استفاده از گوشواره و سوراخ کردن گوش برای بچه‌های خیلی کوچک توصیه نمی‌شود اما اگر قبلا گوش‌های دخترتان را سوراخ کرده‌اید، گوشواره یکی از چیزهایی است که می‌توانید برای کلکسیون اکسسوری‌ دخترانه‌  او تهیه کنید. اگر هم هنوز این کار را نکرده‌اید می‌توانید از مدل‌های به اصطلاح چسبی کمک بگیرید که نیازی به سوراخ کردن گوش‌ها ندارند. در کنار گوشواره، دستبند، گردنبند، النگو و انگشترهای کودکانه‌ی فانتزی، دل دخترتان را شاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: لباس بچگانه دخترانه با قواعد تازه

زیورآلات دخترانه بچگانه

 

انواع کلاه و کاستوم: اینکه برای دخترتان چند کلاه حصیری برای تابستان و بافتنی برای زمستان کنار گذاشته باشید خیلی خوب است. از آن بهتر این است که برای فرزندتان چند کاستوم هم به عنوان اکسسوری دخترانه تهیه کرده باشید، برای مثال تاج سری که تور دارد یا دامن توری پف‌دار، همه و همه می‌توانند او را به دنیای قصه‌هایی که دوست دارد، نزدیکتر کنند.

کلاه دخترانه بچگانه

کیف‌های قد و نیم‌قد: انواع کیف، کوله و کیف پول دخترانه برای استفاده‌ی دختربچه‌ها طراحی شده‌اند که آن‌ها را برای بازسازی حال و هوای آدم بزرگ‌ها آماده می‌کنند.

کیف دخترانه بچگانه

بیشتر بخوانید: ۶ مدل لباس دخترانه برای مد بهار و تابستان ۲۰۱۷

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.