فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
برند نیولوک فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

ورود به سرزمین مدهای جدید با ظاهر تازه!

نیولوک (new look) داستانش را از ۱۹۶۹ در فروشگاه کوچکی در انگلیس آغاز کرد و حالا به یکی از برندهای مطرح دنیای مد تبدیل شده است، برندی که طرفدارانش را با جدیدترین ترندهای روز و طراحی‌های خاص غافلگیر می‌کند.

همه‌ی داستان نیولوک این است که شما را برای یک مهمانی خاص، یک دیدار دوستانه یا گردش‌های معمول آماده کند. پیدا کردن لباس زنانه یا مردانه‌ای مناسب برای هر یک از این موقعیت‌ها، در کالکشن‌های مختلف نیولوک، کار چندان دشواری نیست.

چرا نیولوک بپوشیم؟

دلیل اصلی اینکه نیولوک حالا در ۵۹۲ فروشگاه در انگلستان و ۲۸۰ فروشگاه در سراسر اروپا، چین و آسیا به طرفداران دو آتشه‌اش فروخته می‌شود، این است که عاشقان مدهای روز می‌توانند همه‌ی آنچه را که می‌خواهند در این فروشگاه‌ها پیدا کنند.

اگر طرفدار مدهای جدید هستید و می‌خواهید به سرعت یکی از آن مدل‌های لباسی را که روی کت والک‌ها دیده‌اید به تن کنید، بهتر است سری به نیولوک بزنید.

مدهای زنانه با نیولوک (New look)مدل لباس اسپرت زنانه شیک

شومیز و جین گل گلی با ظاهر تازه

یکی از ترندهای پرطرفدار امسال طرح‌های گلدار است، گلدارهایی است که در همه‌ی لباس های زنانه از پیراهن و بلوز گرفته تا شلوار و دامن کاربرد دارد.

پس بهتر است از گلدارها فرار نکنید و در بین شومیزها و جین های زنانه‌ی نیولوک یک ست گلدار مناسب استایل روزمره انتخاب کنید:

  • یک شومیز زنانه ی گلدار را انتخاب کنید، می‌توانید با کمی سلیقه‌ی شخصی آستین‌ها را بالا بزنید یا یک گره کوچک به پایین شومیز بزنید.
  • شلوار جین زنانه بهترین انتخاب برای استایل روزمره است. نیولوک در شلوارهای جین زنانه هم از طرح گل استفاده کرده تا ست شما به راحتی کامل شود.
  • یک کتانی ساده‌ی زنانه را از کلکسیون کفش‌های زنانه‌ی نیولوک به این استایل اضافه کنید.
    مشاهده و خرید انواع بلوز و شومیز زنانه‌ی نیولوک

    مشاهده و خرید انواع بلوز و شومیز زنانه‌ی نیولوک

    مدل لباس مجلسی دخترانه جدید

بلوز و دامن مجلسی ساده و مد روز

اگر برای استایل مجلسی خود سراغ یک ست لباس زنانه‌ی مد روز و در عین حال ساده می‌گردید، هنوز هم گل‌دارها کاربرد دارند.

  • از بین بلوزهای نیولوک یک بلوز مجلسی گلدار را انتخاب کنید، این بلوز در عین حال که دارای گلدوزی است، حالتی لطیف هم دارد و سادگی رنگ سفید، آن را برای تابستان مناسب می‌کند.
  • می‌توانید رنگ دامن را با طرح بلوز خود ست کنید، دامن کوتاه صورتی انتخاب خوبی است.
  • این ست زنانه ی مجلسی را با یک صندل پاشنه بلند کامل کنید، یک رنگ طبیعی را انتخاب کنید که با استایل تابستانی شما متناسب باشد.
    مشاهده و خرید انواع دامن زنانه‌ی نیولوک

    مشاهده و خرید انواع دامن زنانه‌ی نیولوک

    مدل لباس زنانه ست لباس مردانه

دنیای چهارخانه‌های نیولوک با ست خانم و آقا!

اگر چهارخانه می‌پسندید، باید بگویم امسال سال شما است، چراکه طرح‌ها و مدهای ۲۰۱۷ پر است از طرح‌های چهارخانه برای انواع لباس زنانه و مردانه.

و لازم نیست بگوییم که هر چیزی را که بین ترندها و مدهای امسال بتوانید پیدا کنید، حتما نمونه‌ی آن در نیولوک پیدا می‌شود.

می‌توانید یک ست خانم و آقا را با طرح‌های چهارخانه داشته باشید:

  • یک شومیز چهارخانه‌ی زنانه را انتخاب کنید، لازم نیست طرح پیراهن مردانه درست شبیه همان باشد، کافی است بتوانید دو چهارخانه‌ی شیک را کنار هم بگذارید.
  • برای پایین تنه سراغ رنگ مشکی بروید، یک لگ زنانه ی مشکی رنگ را انتخاب کنید و برای ست لباس مردانه شلوار جین مشکی را انتخاب کنید.
  • همه چیز با دو جفت کفش راحتی کامل می‌شود، برای استایل مردانه از یک مدل کفش راحتی ساده استفاده کنید و یک جفت کفش کتانی زنانه‌ی سفید را تیپ زنانه بردارید.
    مشاهده و خرید انواع پیراهن مردانه‌ی نیولوک

    مشاهده و خرید انواع پیراهن مردانه‌ی نیولوک

    مدل لباس اسپرت مردانه

روزمره و خاص برای مردان خوشتیپ

می‌خواهید یک استایل روزمره‌ی شاد، ساده و در عین حال متفاوت داشته باشید، که بتواند برای یک موقعیت نیمه رسمی کاربرد داشته باشد؟ ما به شما برای انتخاب این استایل کمک می‌کنیم.

  • یک پیراهن مردانه با طرح ساده را انتخاب کنید، رنگ‌های تابستانی و شاد را انتخاب کنید.
  • شلوار جین همیشه انتخاب خوبی است، اما یک شلوار جین روشن برای استایل کاملا روزمره مناسب‌تر است. برای استایل نیمه رسمی رنگ آبی تیره یا سرمه‌ای بهتر است.
  • نه کتانی مردانه و نه کفش رسمی! یک کفش راحتی را انتخاب کنید. این مدل کفش راحتی نیولوک با طرح راه راه آن ظاهری متفاوت و خاص به لباس‌های ساده‌ی شما می‌دهد.

    مشاهده و خرید انواع کفش مردانه‌ی نیولوک

    مشاهده و خرید انواع کفش مردانه‌ی نیولوک

می‌توانید انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه‌ی برند نیولوک را در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل پیدا کنید. دیجی استایل جدیدترین کلکسیون‌های فصلی این برند را در اختیار شما قرار می‌دهد، تا همگام با مد روز یک استایل انگلیسی را متناسب با سبک خاص خود انتخاب کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.