فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
فروش کفش آدیداس در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل و نمایندگی آدیداس

کفش آدیداس استن اسمیت ، مدلی که دنیای مد را تسخیر کرد

کفش آدیداس مدل استن اسمیت یکی از محبوب‌ترین کتانی هایی است که در مد جایگاه ویژه خود را دارد، یکی از مدل‌های آدیداس که با هر سبکی جور در می‌آید. زمینه سفید با رنگ‌های هالوژنی یا شبرنگ یا زمینه رنگی یا با طرح ارتشی؛ بسته به سلیقه شما در طرح‌های مختلف استن اسمیت حتما یک کتانی مناسب با استایل خاص شما پیدا می‌شود.

بسیاری از افراد، از شهرت مدل استن اسمیت آدیداس شنیده‌اند اما معدود افرادی می‌دانند این مدل کتانی برای اولین بار در سال ۱۹۶۳ به دنیای مد معرفی شد  و البته این روزها به یکی از مهمترین مدل‌های کتانی تبدیل شده است. این محبوبیت شاید از سال‌های ابتدایی با استن اسمیت همراه نبود اما راحتی و تکنولو‌ژی‌های خاص این کتانی در کنار طراحی‌های بی‌نظیر آن کم کم توانست محبوبیتی باورنکردنی را برای این مدل آدیداس به همراه بیاورد.

مشاهده تمام کفش‌های مردانه آدیداس

مشاهده تمام کفش‌های مردانه آدیداس

نام این مدل کفش آدیداس از یکی از مشهورترین بازیکنان درجه یک تنیس اقتباس شده اما شاید ندانید که مدلی که این روزها به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کفش کتانی تبدیل شده است در دهه‌های پیش چندان محبوبیتی نداشت، به طوری که آدیداس در سال ۲۰۱۲ تصمیم گرفت مدل استن اسمیت را از قفسه نمایندگی‌ها جمع کند و البته شاید به تولید آن پایان دهد، اما سرنوشت برای این کتانی محبوب داستان دیگری نوشته بود.

فروش آدیداس سن اسمیت در سایت فروش اینترنتی کفس و لباس دیجی استایل

در سال ۱۹۶۳ یعنی همان سال تولید کتانی آدیداس استن اسمیت این کفش بیشتر به عنوان یک کتانی اسپرت تنیس معرفی شده بود و نام آن نیز “هالیت” بود که از روی نام “رابرت هالیت” بازیکن فرانسوی مشهور تنیس انتخاب شده بود.

کفش استن اسمیت آدیداس که آن زمان “هالیت” نام داشت در همان سال‌های ابتدایی توانست به سرعت محبوب شود، دلیل این محبوبیت استفاده از چرم برای رویه کفش بود، آن روزها کفش تنیس معمولا از پارچه کنفی درست می‌شد.

در سال ۱۹۷۲ که استن اسمیت به بازیکن درجه اول تنیس تبدیل شد، آدیداس از او خواست با این کمپانی همکاری کند. در آن زمان رابرت هالیت خارج از فرانسه چندان محبوبیتی نداشتو این درحالی بود که استن اسمیت به شهرت جهانی رسیده بود.

پس از شروع همکاری بین اسمت و کمپانی آدیداس، اگرچه هنوز نام هالیت در کناره کفش نوشته می‌شد اما روی زبانه کفش عکس استن اسمیت چاپ شد. در سال ۱۹۷۸ اما این مدل کتانی آدیداس با نام استن اسمیت مشهور شد، پس از آن به تدریج نام اسمیت در کناره‌های کتانی جای گرفت و کفشی که پیشتر با نام هالیت شناخته می‌شد این بار به اسم “استن اسمیت” معرفی شد و البته توانست در بین مدل‌های دیگر کفش ورزشی گل کند. اما بخت با آن یار نبود و کم کم بین مدل‌های تازه آدیداس و دیگر برندهای ورزشی داشت به دست فراموشی سپرده می‌شد.

بازگشت پرقدرت کفش آدیداس استن اسمیت (Stan Smith)

در سال ۲۰۱۴ مدل استن اسمیت آدیداس یک بار دیگر و این بار با هدف قرار دادن مشاهیر و بازیگران وارد دنیای مد کفش و کتانی شد. بار دیگر نام استن اسمیت بر زبان‌ها افتاد و بعد از آن کفش آدیداس استن اسمیت از چنان محبوبیتی برخوردار شد که از فرش قرمز گرفته تا خیابان‌ها آن را می‌شد دید.

در آن سال آدیداس این مدل کتانی را “کفش سال” نامید. فروش کفش آدیداس استن اسمیت چنان افزایش یافت که کمپانی آدیداس اعلام کرد که فروش کتانی مدل استن اسمیت در سال ۲۰۱۴ مجموعا از فروش آن بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ بیشتر بوده است.

 

مشاهده تمام کفش‌های زنانه آدیداس

مشاهده تمام کفش‌های زنانه آدیداس

 

کفش تنیس آدیداس و کتانی آدیداس در نمایندگی آدیداس تهران و نمایندگی آدیداس ایران در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

چرا مدل آدیداس کتانی استن اسمیت محبوب شد؟

امروزه بیش از ۴۰ میلیون جفت کفش آدیداس مدل استن اسمیت در جهان فروخته شده است و دلیل محبوبیت آن واضح است، راحتی کتانی و البته طراحی ساده و مد روز آن، همه آن چیزهایی است که باعث می‌شود این کتانی برای استایل روزمره و البته هر تیپی مناسب باشد، یک کتانی که حتی جای خود را در تیچ مهمانی جوانان نیز به خوبی باز کرده است.

حراج کفش آدیداس اصل و کتونی آدیداس اصل در سایت فروش اینترنتی کفش و مدل و لباس دیجی لباس

اگر از خود استن اسمیت دلیل محبوییت این مدل کتانی آدیداس را بپرسیم خواهد گفت: طراحی ساده و رنگ سفید براق آن ! این جالب است که مردم با سلیقه‌ها و سبک زندگی متفاوت همگی سراغ یک مدل کتانی می‌روند.”

Xeno برای درخشیدن با استن اسمیت

انواع کتانی‌های آدیداس این قابلیت را دارند که شما را در هر موقعیتی متفاوت نشان دهند، این تجربه تفاوت را البته می‌توانید با استن اسمیت داشته باشید اما سری زنو (xeno) آن.

استن اسمیت از آن کتانی‌های کلاسیکی است که داستانی طولانی پشت سر خود داشته و شاید یک مدل کتانی جدید به شمار نرود، البته تکنولوژی ریفلکتیو نیز در کفش‌ها و لباس‌های ورزشی پیش از این‌ها استفاده شده است اما زنو یک تکنولوژی و طرح متفاوت است.

سری زنو استن اسمیت قابلیت رفلکیتو یا تغییر نور در مواجهه با امواج خاص را دارد، ممکن است در نور عادی یک کفش ساده مشکی رنگ با کمی هاله رنگ‌های رنگین کمانی به نظر برسد یا شما تنها یک کتانی سفید معمولی ببینید، اما با یک نور فلاش دوربین، رویه کفش پر از رنگ‌ها درخشان شده و یک رنگین کمان براق و روشن روی کتانی شما ظاهر می‌شود.

کتانی آدیداس زنو استن اسمت در فروشگاه اینترنتی کفش دیجی استایل

رویه کفش‌های سری زنو آدیداس تنها یک رنگ را منعکس نمی‌کند بلکه در زوایای مختلف رنگ‌های رویه کفش تغییر می‌کند، این تغییر رنگ کتانی شاید در نگاه اول به نظر خطای دید برسد، اما این یک تکنولوژی جدید و متفاوت از آدیداس برای یک کتانی کلاسیک است.

تکنولوژی زنو برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ و در کلکسیونی از کفش‌های مدل سوپر استار، مترو اتیتود و ZX Flux به کار رفت و بعد از آن در کلکسیون‌های مختلفی با طرح‌های متفاوت از آن استفاده شد.

اگر آنچه که در آدیداس می‌بینید ، نظرتان را جلب کرده است می‌توانید با چند کلیک ساده در دیجی استایل به جدیدترین مدل‌های آدیداس با تکنولوژی زنو (Xeno) دست پیدا کنید یا جدیدترین محصولات آدیداس را پیگیری کرده و از انواع کتانی و کفش ورزشی گرفته تا  لباس ورزشی  و کیف و کفش آدیداس را در کالکشن‌های مختلف برند آدیداس (Adidas) ببینید و به صورت آنلاین خریداری کنید.

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.