فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید کفش نایک از نمایندگی نایک تهران

۳ دلیل ساده برای خریدن کفش ورزشی نایکی

کفش ورزشی نایکی هم برای ورزشکاران معنای زیادی دارد و هم برای صاحبان این برند؛ ورزشکاران می‌توانند  از کفش‌های نایکی شان متشکر باشند برای اینکه آن‌ها را در طول مسابقات سخت و طولانی همراهی می‌کنند و صاحبان این برند معتبر هم برای معروفیت و ثروتی که این کفش‌ها و کتانی‌ها برایش به ارمغان آورده است.

خرید کفش ورشی نایک اصل نمایندگی نایک

برندهای زیادی نیستند که موفق شده باشند کفشی تولید کنند که هم از جدیدترین تکنولوژی‌های ورزشی بهره‌مند باشد و هم بتواند دل کسانی را ببرد که به زیبایی کفش‌هایشان اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. یک جفت کفش ورزشی زنانه یا مردانه طراحی می‌شود تا هم ستاره‌های ورزش بتوانند روی آن‌ها برای مسابقاتشان حساب کنند و هم افراد معمولی در طی روز از آن استفاده کنند و البته برای رپ خوان‌ها و یا ستارگان هالیوودی هم در کنار رییس جمهور مناسب باشد. پس کار یک برند مشهور این روزها چندان آسان نیست و البته برند نایکی توانسته از پس طراحی چنین کتانی یا کفشی به خوبی برآید.

مدل کفش نایک مردانه

مشاهده کفش‌های نایکی مردانه

خرید کتانی نایک مردانه

کفش‌ ورزشی نایکی یا یک جفت کتانی این برند انتخاب اول میلیون‌ها انسان از قشرهای مختلف در تمام دنیا است و به همین دلیل هم سال‌هاست با اطمینان کامل در جایگاه برند اول ورزشی در زمینه تولید کفش جا خشک کرده است.

خرید کفش ورزشی نایکی زنانه

نگاهی به تاریخچه برند نایکی

نایکی امروز به یکی از رهبران دنیای تولید و طراحی کفش، لباس و تجهیزات ورزشی تبدیل شده است. نام نایکی (Nike) از نام خدای پیروزی یونان برگرفته شده است. این برند در سال ۱۹۶۴ کار خود را با طراحی کفش ورزشی شروع کرد و به سرعت کارش را برای طراحی لباس ورزشی نایکی و سایر تجهیزات ورزشی گسترش داد.

خرید کفش کتونی نایک دخترانه

امروز برند نایکی اسپانسر بسیاری از ورزشکاران در سراسر دنیا است. شعار “فقط انجامش بده” از همان سال‌های ابتدایی فعالیت این برند متولد شد، شعاری که در سال‌های ۱۹۸۰ که کفش‌های ورزشی از سالن‌های تمرین به خیابان‌ها و تیپ روزمره راه پیدا کردند، به یکی از شاخصه‌های نایکی پس از علامت تیک معروف این برند تبدیل شد.

امروز از ورزشکاران معروف گرفته تا مشاهیر دنیای هنر، کلکسیون خود را از انواع کفشی ورزشی یا کتانی نایکی دارند.

مدل کفش نایک زنانه

مشاهده کفش‌های نایکی زنانه

خرید کفش کتانی نایک پسرانه

برای خرید کفش نایکی به چه چیزهایی توجه کنیم؟

پیش از آنکه به فکر خرید یک جفت کفش ورشی نایکی یا کتانی باشید باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنید، مهمترین نکته این است که کفش را برای چه هدفی انتخاب می‌کنید، راحتی، زیبایی یا انجام یک فعالیت ورزشی خاص یا شاید هم هر سه ؟

صدها کفش نایکی طراحی و تولید می‌شوند که همگی به راحتی در یک نمایندگی نایکی در دسترسی شما قرار گرفته‌اند، اما هر کدام ممکن است برای هدفی خاص مناسب‌تر باشند.

مدل کفش ورزشی نایک اصل

خرید کفش ورزشی نایکی برای یک فعالیت ویژه

اگر به فکر خرید کفش ورزشی نایکی هستید، باید درست همان کفشی را انتخاب کنید که برای فعالیت مورد نظر شما طراحی شده است. این کفش‌ها دارای طراحی‌های متنوعی هستند که می‌تواند آن‌ها را برای پیاده‌روی روی سطح‌های صاف ، کوه‌نوردی، دویدن یا ورزش‌های تخصصی مانند بسکتبال، تنیس یا والیبال مناسب کند.

مدل‌های متنوع از انواع کفش ورزشی نایکی شامل کفش فوتبال ، بسکتبال، کفش مخصوص دویدن، کفش تنیس، گلف، بولینگ، هاکی، دوچرخه سواری، کشتی، کریکت و بسیاری از ورزش‌های دیگر می‌شود. علت این تنوع، ساده است. هر ورزشی نیازهای ویژه‌ای دارد و تکنولوژی‌های روز هم این امر را امکان پذیر کرده است که این نیازها به طور دقیق شناخته شوند و برای هر یک ویژگی خاصی به کفش افزوده شود.

مدل کفش فوتبال نایک اصل

یک کفش ورزشی نامناسب یا اشتباه علاوه بر آنکه نمی‌تواند حمایت کافی را از پاهای شما در حین ورزش داشته باشد، ممکن است باعث آسیب رسیدن هم بشود، علاوه بر آن فراموش نکنید که مثلا کفش ورزشی فوتبال بیشترین کارایی را برای ورزش فوتبال دارد و اگر برای تنیس از آن استفاده شود، عمر کوتاه‌تری خواهد داشت.

مدل کفش ورزشی نایک بسکتبال اصل

البته نایکی به فکر کسانی که یک کفش ورزشی راحت برای فعالیت‌های ورزشی عمومی نیاز دارند هم بوده و در تولیدات خود کفش‌هایی برای تمرینات تناسب اندام و پیاده‌روی‌های مختلف دارد.

خرید کفش ورزشی نایک اصل نمایندگی

نایکی بیش از همه برای تولید کفش ورزشی روی تکنولوژی‌هایش سرمایه‌گذاری می‌کند و به همین دلیل هم توانایی ورزشکاران را به حداکثر میزان ممکن ارتقا می‌دهد. نکاتی که برای خرید کفش ورزشی نایکی باید مورد توجه قرار گیرند، میزان حمایت کفش از پا، بالشتک‌ها یا همان کوشن‌های کفی کفش، جنس رویه و قابلیت تنفس آن و زیره و گریپ‌هایی که از لغزندگی جلوگیری می‌کنند را شامل می‌شود.

مدل کفش نایک زنانه

خرید کتانی نایکی برای راحتی بیشتر

اگرچه نایکی یک برند تخصصی ورزشی به حساب می‌آید، اما همه تولیداتش به ورزش‌های تخصصی محدود نمی‌شوند، بلکه این برند برای قدم‌ زدن‌های روزمره و یک روز کاری طولانی هم بهترین پیشنهادات را دارد.

مدل کفش نایک اصل نمایندگی

اگر تصمیم به خرید یک جفت کفش کتانی نایکی برای استفاده‌ی روزمره گرفته‌اید، مهمترین نکاتی که باید مدنظر خود قرار دهید اندازه کتانی، راحتی و البته شکل کلی آن است.

برای انتخاب یک جفت کتانی نایکی مردانه یا زنانه گزینه‌های متنوعی از کتانی ساق‌دار تا کفش‌های روزمره‌ی سفید وجود دارد، تنها کافی است سایز درست خود را انتخاب کنید.

خرید کفش کتانی نایک زنانه جدید

زیبایی، یک دلیل ساده برای خریدن نایکی

نایکی تلاش کرده است تا نامش را معادل مد و زیبایی در دنیای ورزشی‌ها قرار دهد، به این ترتیب هر جفت کتانی یا کفش ورزشی نایکی می‌تواند به معنای یک فصل تازه در مد و فشن باشد. رنگ، استایل، امکانات ویژه‌ی فردی و خصوصیات منحصر به فرد به کار گرفته شده روی انواع لباس ورزشی نایکی در کنار کفش‌های این برند این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی خاص و خوشتیپ دیده شوید.

راجر فدرر استایل نایک تنیس

راجر فدرر، بازیکن سوئیسی تنیس حرفه‌ای

شاید بخواهید استایل یکی از هنرمندان یا ورزشکاران مورد علاقه‌تان را تقلید کنید یا سبک و رنگ خاص خودتان را به تیپ کلیتان بدهید، در هر صورت نایکی انتخاب مناسب و دردسترسی است که شما را برای رسیدن به این سبک خاص کمک می‌کند.

مدل لباس ورزشی نایک مردانه

مشاهده لباس‌های ورزشی نایکی مردانه

خرید کفش نایک اصل از نمایندگی

راهنمای سایز در کفش نایکی

انواع کفش نایکی در سایزبندی متنوعی از 0C برای نوزادان تا سایز ۱۸ برای مردان طراحی می‌شوند. اگر برای انتخاب سایز درست مردد هستید کافی است پای خود را در حالت ایستاده درست از پاشنه تا پایان پنجه‌ها اندازه‌گیری کنید.

فراموش نکنید که بهتر است کار اندازه‌گیری را در بعداز ظهر انجام دهید که پاها به بیشترین میزان بزرگی خود در طول روز می‌رسند و از سوی دیگر این نکته را در نظر داشته باشید که پاها در طول ورزش کمی ورم کرده بزرگتر می‌شوند، پس یک کفش ورزشی تنگ و نامناسب می‌تواند حین ورزش کردن، آزادهنده‌تر هم باشد.

خرید کتانی نایک اصل پسرانه

پیدا کردن نزدیک‌ترین نمایندگی نایکی

فراموش نکنید که نایکی را حتما از یک نمایندگی معتبر خریداری کنید، خرید از نمایندگی نایکی به شما این اطمینان را می‌دهد که کفش‌ها از بالاترین کیفیت برخوردارند، شما از جدیدترین کلکسیون‌ها خریداری می‌کنید و می‌توانید از تخفیف‌های مختلف این برند بهره‌مند شوید.

مدل لباس ورزشی نایک زنانه

مشاهده لباس‌های ورزشی نایکی زنانه

مدل کفش ورزشی نایک جدید اصل

می‌توانید سراغ یک نمایندگی آنلاین بروید، فروشگاه اینترنتی دیجی استایل برند ورزشی نایکی را در کنار برندهای معتبر دیگری مانند ریباک و آدیداس در کوتاه‌ترین زمان و با صرف کمترین هزینه در اختیار شما قرار داده است، تا بتوانید به راحتی از یک نمایندگی معتبر خرید خود را انجام دهید.­

دیدگاه کاربران ۲ دیدگاه

  1. امیر

    مطلب جالبی بود
    لطفا اگر میشه یه مطلب هم برای انتخاب درست سایز کفش بنویسید. مثلا سایز من بر اساس طول پای چپم که بزرگتره ۴۱.۵ هس (البته تو متورم ترین حالتش) و اون کفشی رو که پسندیدم سایز ۴۱.۵ نداره، ۴۱ و ۴۲ داره کدوم رو انتخاب کنم؟.
    سپاسگزارم

    1. نیلوفر فلاحی

      روز بخیر
      بهترین زمان برای اندازه گیری پا در آخر روز و زمانی است که اندازه پا به بیشتری میزان خود می‌رسد، دقیقا همان اندازه‌ای که شما به دست آورده‌اید. اگر دقیقا سایز پای شما در سایزبندی یک کفش وجود ندارد، بهتر است نیم سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید، چرا که کفش تنگ می‌تواند به انگشتان پا آسیب بزند و همچنین تنگی کفش عمر آن را کم می‌کند. مشکل نیم سایز بزرگتر بودن کفش را می‌توانید در نهایت با یک کفی مناسب حل کنید.
      با تشکر از شما

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.