فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
کفش کتانی آدیداس

کفش کتانی آدیداس به محبوبیت سوپراستار

کفش کتانی آدیداس همان کتانی راحتی است که می‌تواند شما را از خیابان تا باشگاه و محل کار همراهی کند، اما یکی از معروف‌ترین مدل‌های کتانی آدیداس مدل سوپراستار آن است، مدلی که امکان ندارد آن را نشناسید، سوپر استار شاید معروف‌ترین مدل کفش آدیداس باشد که خیلی‌ها حتی آدیداس را با همین طرح و شکل می‌شناسند، کتانی‌های سه خطی که اگرچه در ابتدا یک شکل و طراحی واحد داشتند، اما امروز با طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های متنوعی تولید می‌شوند و البته سال‌هاست که طرفداران خودش را دارد.

سوپر استار، محبوب‌ترین کفش کتانی آدیداس

آدیداس سوپراستار

مدل سوپراستار آدیداس در واقع یک کفش بسکتبال بوده که در سال ۱۹۶۹ تولید شد. برای آدیداس سوپراستار مدلی سطح پایین‌تر از کتانی بسکتبال حرفه‌ای آدیداس است که به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کردو امروزه دیگر تنها در سالن‌های بسکتبال پوشیده نمی‌شود بلکه بیشتر از آن در یک استایل خیابانی به کار می‌رود.

پنجه صدفی شکل درست شده از لاستیک این مدل کفش کتانی آدیداس ، آن را به پنجه صدفی معروف کرد پیش از آنکه نام سوپر استار برای آن تعریف شود. کفش پنجه صدفی سوپراستار، به سرعت تعریف فرهنگ کتانی پوشان را تحت تاثیر قرار داد و به بخشی ثابت از تیپ روزمره جوانان تبدیل شد.

=مشاهده کفش‌های مردانه آدیداس

مشاهده کفش‌های مردانه آدیداس

رویه چرمی و حالت صدفی شکل پنجه این کفش کتانی تا آن زمان بی‌سابقه بود و به سرعت توجه بسکتبالیست‌های حرفه‌ای را به خود جلب کرد، یکی از این بسکتبالیست‌های علاقه‌مند به آدیداس سوپراستار کریم عبدالجابر بود که با پوشیدن کتانی‌های سوپراستار توانست بیش از پیش آن را معروف کند. محبوبیت این بسکتبالیست به محبوبیت کتانی انتقال پیدا کرد و کم کم توجه سایر بسکتبالیست‌ها نیز به آن جلب شد.

با این حال کار سوپراستار به ماندن در باشگاه‌های بسکتبال ختم نشد، تکنولوژی‌های ویژه و کیفیت بالای این مدل کتانی آدیداس نه تنها توجه ورزشکاران را جلب کرد بلکه توانست به بخش ثابتی از تیپ جوانان تبدیل شود و نه تنها مردان آن را در تیپ روزمره و کژوال خود به کار بردند، زنان نیز  کتانی‌های سوپراستار را از سالن‌های ورزشی تا مهمانی‌ها با خود بردند. این محبوبیت تا جایی پیش رفت که طی تمام این سال‌ها با وجود پیشرفت آدیداس و تولیداتش، مدل سوپراستار همچنان در مرکز توجه هواداران آدیداس قرار دارد.

در سال‌های ۱۹۸۰ سوپراستار به شدت روی مد بود و به نوعی امضای مشاهیر برای رفتن روی صحنه به حساب می‌آمد. معروف‌ترین خواننده‌ها آن را در کنسرت‌هایشان می‌پوشیدند و مشاهیر با آن روی فرش قرمز قدم می‌زدند. پس از آن دیگر کفش سوپراستار آدیداس آنقدر محبوب شده بود که نه تنها به صورت روزمره پوشیده می‌شد بلکه در ادارات و با تیپ رسمی باز هم مردان سراغ آدیداس سوپراستار می‌رفتندو زنان حتی در مهمانی‌ها و با دامن ترجیح می‌دادند یک جفت سوپراستار بپوشند.

مشاهده کفش‌های زنانه آدیداس

مشاهده کفش‌های زنانه آدیداس

یکی از مهمترین ویژگی‌های این مدل کفش سوپر استار این است که رویه‌های متنوع و متفاوت آن برای هر سلیقه‌ای بهترین پیشنهاد را دارد و با هر تیپی می‌توانید یکی از این مدل‌ها را به راحتی ست کنید. قابلیت این کفش کتانی برای همراهی با هر مد و سلیقه جوان‌پسندی باعث شد همیشه جایگاهش را به عنوان یک استایل کلاسیک حفظ کند.

کفش کتانی آدیداس

یک گام بالاتر از تکنولوژی کفش کتانی آدیداس

آدیداس سوپراستار قابلیت و کیفیت خود را از باشگاه بکستبال تا خیابان اثبات کرده اما آدیداس این کفش کتانی را با تکولوژی‌های تازه‌تری هم همراه کرده استو توانسته در عین ایجاد طرح‌های مختلف و متنوع در یک کتانی کلاسیک

  • رویه چرمی سازگار با محیط زیست که راحتی و نرمی کتانی را افزایش می‌دهد
  • پنجه لاستیکی صدفی شکل که فرمی کلاسیک به کفش کتانی می‌دهد
  • کفی پارچه‌ای راحت که قابلیت گردش هوا را ایجاد کرده و راحتی کفش را افزایش می‌دهد
  • سه خط کناری معروف کفش کتانی آدیداس
  • فرم گریپ‌های زیره کفش که از سر خوردگی جلوگیری می‌کند

نمایندگی آدیداس

کتانی سوپر استار یکی از همان کفش کتانی هایی است که شما می‌خواهید در مجموعه کفش‌هایتان داشته باشید و آن را در هر موقعیتی بپوشید و البته خوشتیپ به نظر برسید. کفشی که در عین حفظ ذات راحتی و ورزشی بودنش ظاهری متناسب و کلاسیک برای تیپ روزمره شما دارد.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل نمایندگی آدیداس است که مجموعه‌های جدید و پرطرفدار کتانی آدیداس را به شما پیشنهاد می‌دهد. سری به محصولات آدیداس در دیجی‌استایل بزنید و یک ست لباس ورزشی شیک را برای خود انتخاب کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.