فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل کیف دستی چرم زنانه مایک کورس

۵+۶ نکته برای نگهداری از کیف چرم

همه ما عاشق کیف‌های دستی و دوشی چرم هستیم، آن‌ها هم به اندازه کافی لطیف هستند و هم می‌توانند هر استایلی را به یک ظاهر خاص تبدیل کنند. اما در کنار این‌ها، مهمترین نکته‌ای که ما را به خرید یک کیف چرم خاص، ترغیب می‌کند، دوام بالای آن است.

وقتی مبلغ زیادی را برای خرید یک کیف کوچک دستی چرم می‌پردازیم، با خودمان می‌گوییم “این کیف تا مدت‌ها برای من کار خواهد کرد”. حالا وقت آن است که یاد بگیریم واقعا چطور می‌توان طوری از کیف‌های چرم نگهداری کرد که تا سالیان سال دوام بیاورند.

در این نوشته می‌توانید توصیه‌های سایت تخصصی whowhatwear را برای نگهداری از کیف‌های چرم بخوانید.

مدل کیف چرم زنانه

مراقبت را از همان لحظه اول شروع کنید

اگر می‌خواهید پیش از آنکه آسیبی به کیف چرمتان برسد از آن محافظت کنید، بهتر است از مرطوب‌کننده‌ها و واکس چرم استفاده کنید. واکس‌ها تنها مخصوص کفش‌های چرم نیستند، بلکه بسیاری از واکس‌ها و مرطوب کننده‌ها برای همه محصولات چرم و جیر و نبوک، طراحی شده‌اند و می‌توانند ماندگاری چرم را افزایش دهند.

Collonil یک برند معروف آلمانی متحصص چرم است؛ برای همه کسانی که به محصولات چرمی علاقه‌مندند و برای نگهداری از کیف و کفش و کت چرم خودشان وسواس خاصی به خرج می‌دهند، نام Collonil آشنا است.

مشاهده محصولات Collonil

مدل کیف چرم زنانه جدید

کیف‌های چرم را درست، ذخیره کنید

بهتر است کیف چرم خودتان را در آشفته بازار پایین کمد لباس‌ها نگهداری نکنید! اگر کیف چرم را در جایی بگذارید که به آن فشاری وارد نمی‌شود و آن را داخل یک پارچه نخی یا محافظ قرار دهید، می‌توانید مطمئن باشید که عمر طولانی‌تری خواهد داشت.

هیچ وقت کیف چرمتان را داخل کیسه‌های نایلونی که رطوبت را در خود نگه می‌دارند، قرار ندهید.

وقتی قرار نیست از کیفتان استفاده کنید، همیشه داخل آن را پر نگه دارید. برای این کار می‌توانید از چند روسری، ژاکت یا پارچه‌های نخی استفاده کنید یا داخل آن یک کیف دیگر قرار دهید. پر نگه داشتن کیف باعث می‌شود، کیف شما تحت فشار فرم خودش را از دست ندهد و شکسته نشود.

مشاهده کیف‌های چرم زنانه

مدل کیف دستی چرم مردانه

هر لکه‌ای را به سرعت پاک کنید

از بین بردن هر نوع لکه‌ای از روی چرم می‌تواند راه و روش خاصی داشته باشد، اما اگر نمی‌خواهید با روش‌های سنتی ریسک کنید، بهترین راه برای از بین بردن لکه‌های روی کیف چرم این است که هر چه سریع‌تر از یک پاک‌کننده و احیا کننده چرم استفاده کنید یا کار را به متخصص بسپارید.

مشاهده کیف‌های چرم مردانه

مدل کیف چرم دوشی زنانه جدید

به وسایل داخل کیف نظم دهید

هر چیز حاوی مایعات، مثل بطری آب یا نوشیدن بعلاوه لوازم آرایشی را حتما در کیسه یا کیف جداگانه قرار دهید و بعد آن را داخل کیف چرم خودتان بگذارید. از خودکارهای فشاری استفاده نکنید، خودکاری را همراه خودتان بردارید که درب داشته باشد. با این حال باز هم بهتر است لوازم تحریر خودتان را در یک کیف کوچک جداگانه قرار دهید.

مشاهده کیف پول‌های زنانه

مدل کیف دستی چرم جدید زنانه

از زیپ و بخش‌های فلزی کیف نگهداری کنید

فراموش نکنید که هر قدر هم بدنه چرمی کیفتان را تمیز و براق نگه دارید، اگر زیپ‌ها یا بند زنجیری کیفتان، از بین برود، آن کیف ظاهر مرتب و خاصش را از دست می‌دهد.

پس مواظب باشید که جزییات فلزی کیفتان زنگ‌زده و کثیف نباشد.

مشاهده کیف پول‌های مردانه

مدل کیف دستی مردانه چرم

این نکات کوچک را از قلم نیاندازید:

  • اگر دستتان کثیف است یا تازه از کرم مرطوب کننده استفاده کرده‌اید به کیف چرمتان دست نزنید.
  • کیفتان را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید.
  • یک کیف چرم را هر روز و همیشه استفاده نکنید، گاهی به آن استراحت دهید.
  • از برس جیر برای تمیز کردن و نو کردن کیف‌های جیر استفاده کنید.
  • استفاده منظم از مرطوب‌کننده چرم باعث لطافت و دوام بالای کیف چرم شما می‌شود.
  • اگر از کیف چرم خود به صورت مرتب استفاده می‌کنید، هفته‌ای یک بار آن را با یک دستمال نخی لطیف تمیز کنید.

در نهایت اگر می‌خواهید به کیف دستی یا دوشی خود به عنوان یک سرمایه‌گذاری نگاه کنید، سراغ چرم بروید و البته یک طراحی خاص و کلاسیک را انتخاب کنید که همیشه کارایی داشته باشد.

برندهایی مانند Michael Kors، Pieces و چرم مشهد و شیفر، در کنار کیفیت بالای چرم، به طراحی‌های به روز و در عین حال کلاسیک با کارایی بالا، شناخته می‌شوند.

این برندها را در کنار ده‌ها برند معتبر دیگر می‌توانید دیگر می‌توانید در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل پیدا کنید و با چند کلیک به سادگی با ۷ روز ضمانت بازگشت بخرید.

ورود به دیجی استایل

دیدگاه کاربران ۲ دیدگاه

  1. مجتبی

    سلام و وقت بخیر من دوتا کیف چرمی و یک کمر بند چرم خریدم و اصلا حواسم نبوده کمربند روبین دوتا کیف گذاشتم با اینکه همگی در بسته بندی خودشون بوده کیف زیری جای کمر بند روش افتاده مثل موقع ای که از خواب پا میشی و رد بالشت روی صورتتون هست میخوام بدونم راه کاری برای از بین بردن این مورد هست

  2. Varshavsky

    خسته نباشید
    با تشکر از مطالب اموزنده ای در اختیار ما قرار میدین باید عرض کنیم ک
    اگر امکانش هست
    درباره روشهای نگه داری از ساعت و ساعت چرمی
    و ب خصوص نگه داری و جلوگیری از خراب یا ب قولی چروک شدن کتونیه ادیداس استن اسمیت هم مطابلی بزارین ممنون میشم
    با تشکر

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.