فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
شلوار جین مردانه سفید

جین مردانه سفید و اصول ست کردن آن

جین مردانه سفید یکی از بهترین انتخا‌ب‌ها برای ساختن یک استایل تابستانه شیک و جذاب است. با وجود این، جذابیت پوشیدن این لباس با ندانستن بعضی نکته‌ها ممکن است از بین برود و جین مردانه سفید شما نه تنها جذاب به نظر نرسد که اثر عکس روی بیننده بگذارد. برای اینکه از اشتباهات دور بمانید، نکاتی را از وبسایت theidleman برایتان انتخاب کرده‌ایم. بخوانید و خوشتیپ بمانید!

جین مردانه فیت یا راسته؟

هر چقدر شلوار جین‌های تیره می‌توانند نقص پاها را بپوشانند، شلوار جین سفید از پس این کار برنمی‌آید. اگر پاهایتان پرانتزی نیست و مشکل دیگری ندارد می‌توانید با خیال راحت سراغ شلوار جین‌هایی بروید که چسبان هستند اما اگر اینطور نیست یا در هر حال دوست دارید آزادی عمل بیشتری داشته باشید، شلوار سفیدی انتخاب کنید که راسته باشد. یادتان باشد قید شلوار جین سفید دم پا گشاد را بزنید.

ترکیب سفید و مشکی

استایل اول: مناسب برای موقعیت‌های رسمی

یکی از استایل‌های شیکی که می‌توانید بعد از تهیه شلوار جین سفید، برای خودتان بسازید، استایل مردانه رسمی است. برای این کار کافی است یک پیراهن سرمه‌ای، سفید یا آبی روشن بپوشید. لبه‌های آن را داخل شلوار قرار دهید و روی پیراهن یک کت تک مردانه خاکی، طوسی یا سرمه‌ای بپوشید. پیشنهاد ما این است که برای کت تک، تناژ روشن را انتخاب کنید چون در این فصل رنگ‌های روشن‌ کارکرد بهتری دارند. به این ست یک لوفر یا کالج مردانه ملوانی اضافه کنید. استایل رسمی شما آماده است.

بیشتر بخوانید: شلوار جین مردانه و ۷ نکته مهم که باید رعایت کنید

استایل رسمی با جین سفید

استایل دوم: نیمه رسمی و مناسب دورهمی

اگر دوست دارید با استفاده از شلوار جین مردانه سفیدتان، یک استایل نیمه رسمی بسازید، تنهایش نگذارید و یک پیراهن مردانه ساده آبی روشن یا صورتی ملایم را به آن اضافه کنید. اگر مهمانی جدیت زیادی دارد پیراهن مشکی یا سرمه‌ای را جایگزین رنگ‌های روشن کنید. حالا کافی است یک جفت کفش لوفر قهوه‌ای و یک کمربند به همین رنگ را به این تیپ اضافه کنید تا برای رفتن به مهمانی نیمه رسمی آماده شوید. برای رفتن به مهمانی‌های دوستانه، می‌توانید از کتانی سفید کمک بگیرید. اگر دوست داشتید به دوز جدیت این استایل اضافه کنید، روی پیراهنتان یک کت تک بپوشید.

استایل نیمه رسمی

استایل سوم: روزمره و مناسب برای خیابان‌گردی

برای اینکه بتوانید یک استایل روزمره جالب‌انگیز بسازید، باید بدانید ترکیب کدام رنگ‌ها با سفید جذاب می‌شود و بعد سراغ تی شرت مردانه ای بروید که این رنگ‌ها را روی خودش جا داده باشد. استفاده از تناژ ملایم و روشن رنگ‌های آبی، نیلی و صورتی بسیار هوشمندانه است و یک دنیا طراوات به استایل شما اضافه می‌کند. پوشیدن رنگ‌هایی مثل زرد تند و سرمه‌ای از دیگر گزینه‌های شما هستند که ملایم نیستند اما استایل خوبی برایتان می‌سازند. بهتر است سراغ رنگ‌هایی مثل قرمز و سبز مغز پسته‌ای نروید. با دانستن این رنگ‌ها برای خودتان تی شرت‌هایی شاد تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: ۶ مدل لباس مردانه برای آنکه جوان بمانید!

شلوار جین مردانه

استایل چهارم: ملوان زبل

حتما می‌دانید که پوشیدن لباس‌هایی که یادآور دریانوردی هستند، در فصل بهار و تابستان کاملا مجاز است. برای اینکه بتوانید یک استایل ملوانی شیک برای خودتان بسازید، خرید یک بلوز یا تی شرت سفید با راه راه‌های افقی سرمه‌ای را فراموش نکنید. این تی شرت را به شلوار سفیدتان اضافه کنید. برای اینکه شیک‌تر شوید کت تک مردانه‌ای که سرمه‌ای رنگ است را تهیه کرده و به استایل اضافه کنید. در نهایت یک جفت کالج ملوانی یا کفش هشترک به کارتان خواهد آمد.

استایل ملوانی

استایل پنجم: از سرزمین جین‌های آبی

یکی دیگر از استایل‌های شیکی که می‌توانید برای خودتان بسازید با استفاده از پیراهن جین مردانه به دست می‌آید. یک پیراهن جین آبی روشن، طوسی یا خاکی_سبز تهیه کنید و آن را روی تی شرت سفیدی با یقه گرد یا ترجیحا هفت بپوشید. این ترکیب یک ظاهر روزمره شیک به شما هدیه می‌دهد ولی اگر دوست دارید کمی رسمیت به ظاهرتان اضافه کنید، می‌توانید پیراهن جین آبی روشنتان را به تنهایی بپوشید.

پیراهن جین مردانه و شلوار سفید

استایل ششم: سراسر سفید

این گزینه را چندان پیشنهاد نمی‌دهیم چون از خوش استایلی افراد کم می‌کند. با وجود این بدانید و آگاه باشید که به مد روز تبدیل شده است. کسانی که می‌خواهند سراسر سفید بپوشند باید سراغ کتانی سفید یا لوفری به همین رنگ بروند. پوشیدن تی شرت سفید به همراه یک کت بهاره تمام سفید یا کت تک مردانه ساده، به همراه این استایل توصیه شده است.

استایل سراسر سفید

تی شرت فیت بپوشم یا گشاد؟

واقعیت این است که پوشیدن هر دو گزینه‌ی بالا مجاز است و بستگی دارد شما بخواهید چه تاثیری از خودتان به جا بگذارید. تی‌شرت و بلوز فیت و کاملا هم‌اندازه از شما شخصیتی منضبط را به نمایش می‌گذارد، در حالیکه تی شرت یا بلوز گشاد، دوز با‌حال بودن ظاهرتان را بالا می‌برد. برای دیدن انواع شلوار مردانه و انواع جین سری به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید. گزینه‌های خوبی برایتان دارد.

 

دیدگاه کاربران ۳ دیدگاه

  1. شهرام

    سلام وقت بخیر
    میشه راهنمایی کنید برای عروسی یکی از فامیلا چی بپوشم
    موجودی شلوار جین سفید پیراهن سرمه ای پیراهن سفید کت تک سرمه ای کت تک خاکستری بند لباس سرمه ای بند لباس سفید کفش کالج سرمه ای
    لطفا راهنماییم کنید
    ممنون

  2. رضا

    سلام ببخشید میشه راهنمایی کنید از کجا میشه یک شلوار کتان یا جین سفید شیک و عالی خرید اینترنتی . ممنون میشم

  3. عدنان

    مطلب خوبی بود
    ممنون

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.