فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید عینک آفتابی مناسب زمستان از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

عینک آفتابی و ۴ دلیل برای استفاده از آن در زمستان

عینک آفتابی شاید از آن اکسسوری‌هایی باشد که در هوای سرد زمستانی در کنار شال گردن، دست کش، کلاه و هر چیزی که برای گرم کردن به آن نیاز دارید، فراموش می‌شود.

برخی عینک آفتابی را تنها بخشی از تیپ یک روز تابستانی گرم که خورشید مستقیما به چشم ها می‌تابد می‌دانند، اما بسیاری از متخصصان چشم هشدار می‌دهند که مضرات اشعه‌های خطرناک خورشید در زمستان حتی می‌تواند دوبرابر باشد.

دلیل افزایش خطرات اشعه‌های خورشیدی، بازتاب نور از برف است که باعث دوبرابر شدن تابش اشعه UV به چشم می‌شود، پس استفاده از عینک آفتابی در زمستان حتی ضروری‌تر هم می‌شود. برای جای دادن عینک آفتابی در اکسسوری‌های زمستانی خود به این پنج دلیل توجه کنید.

خرید عینک آفتابی اصل از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

 

کاهش شدن نور مستقیم با عینک آفتابی

وجود برف و یخ روی سطوح مختلف در فصل زمستان باعث افزایش شدت تابش نور خورشید می شود که در هنگام رانندگی و ورزش های برفی این امر می تواند برای چشم ها مضر و آزاردهنده و البته خطرناک باشد و البته قدرت بینایی شما را در طول ورزش نیز افزایش می‌دهد.

استفاده از انواع عینک آفتابی یا عینک‌هایی با لنزهای پولاریزه می تواند از خیرگی چشم در اثر تابش شدید نور جلوگیری کند.

مشاهده تمام عینک‌های آفتابی مردانه

مشاهده تمام عینک‌های آفتابی مردانه

عینک آفتابی و جلوگیری از اشعه های UV

اشعه فرابنفش UV با پیری زودرس پوست و افزایش چین و چروک در اطراف پوست چشم ارتباط دارد، همچنین این اشعه ها در بلند مدت می تواند باعث بیماری آب مروارید شود. بیشتر عینک های با کیفیت از تمام اشعه های مضر UVA، UVB و UVC جلوگیری کرده و از پوست ظریف اطراف چشم محافظت می کند. اشعه‌های مضر خورشید می‌تواند باعث به وجود آمدن چین و چروک‌های دور چشم شود که استفاده از عینک آفتابی به ویژه در فصل زمستان ساده‌ترین راه برای جلوگیری از آن است.

مشاهده تمام عینک‌های آفتابی زنانه

مشاهده تمام عینک‌های آفتابی زنانه

کاهش سردرد و خستگی چشم

وظیفه مردمک چشم کنترل میزان نوری است که به شبکیه چشم وارد می شود. مردمک ها در مکان های تاریک برای دریافت نور بیشتر باز شده و در محیط هایی با نور زیاد کوچک می شوند. اما در محیط هایی که تابش نور بسیار شدید است، درست مثل روزی که آفتاب به زمین پوشیده از برف می تابد، مردمک ها نمی توانند به اندازه لازم کوچک شوند. تلاش مردمک برای انقباض و جلوگیری از ورود نور اضافه به شبکیه می تواند باعث دوبینی، خستگی چشم و در نهایت سردرد شود.

عینک آفتابی با کاهش حجم نوری که به مردمک بازتاب می کند از خستگی چشم و عواقب آن جلوگیری می کند. بهترین لنزها برای کاهش شدت نور، لنزهای فتوکرومیک هستند که با افزایش شدت نور به صورت اتوماتیک تیره تر می شوند.

افزایش قدرت بینایی با عینک آفتابی

چشم ها برای آنکه بهترین دید را داشته باشند تنها به میزان مورد نیاز نور  احتیاج دارند. نور بسیار کم به اندازه نور بسیار زیاد می تواند برای چشم مضر باشد. نور بیش از اندازه باعث سفید شدن شبکیه چشم و در نتیجه ضعیف شدن چشم ها می شود و همچنین دقت بینایی را کاهش می‌دهد. یک عینک آفتابی مناسب و باکیفیت می‌تواند حجم نوری را که وارد شبکیه چشم می‌شود کنترل کرده و در عین حال کیفیت مناسبی از تصویر را به شما بدهد، به این ترتیب شما نه تنها تصاویر را با کیفیت بهتری می‌بینید از ضعیف شدن چشم خود هم جلوگیری کرده‌اید.

تنها یک عینک آفتابی با کیفیت می تواند به خوبی از چشم های شما در هر فصلی محافظت کند. در کنار یک عینک آفتابی با کیفیت فراموش نکنید که نور و اشعه‌های مضر خورشید همان تاثیراتی را که می‌توانند روی چشم و بینایی شما داشته باشند روی پوست شما نیز به جای می‌گذارند، پس فراموش نکنید که در فصل زمستان از کرم‌های ضدآفتاب هم باید درست مانند تابستان استفاده کنید و آن را از لیست لازم بهداشتی مورد نیاز خود خط نزنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل در بخش اکسسوری های خود بهترین انواع عینک آفتابی زنانه و مردانه از معروف ترین تولیدکنندگان را به شما پیشنهاد می دهد پس اگر قصد خرید عینک آفتابی دارید بهتر است سری به فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل بزنید و خریدی دلچسب را تجربه کنید و عالوه بر آن در بخش لوازم زیبایی و آرایشی از بین بهترین برندهای لوازم آرایشی بهداشتی یک کرم ضدآفتاب مناسب را در کنار نرم‌کننده‌ای که در طول زمستان به آن نیاز خواهید داشت انتخاب کرده و به سادگی خریداری کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.