فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل لباس نوزاد و خرید لباس بچه در فروشگاه اینترنتی دیجیکالا لباس

لباس نوزاد دلبندتان را درست و به اندازه انتخاب کنید

لباس نوزاد از بانمک‌ترین پوشیدنی‌های دنیا است، تکه‌های کوچک لباس با آستین‌های کوچک و دکمه‌های ظریف. همه این‌ها وسوسه‌تان می‌کند که کوهی از لباس نوزاد را بخرید و در خانه جمع کنید.

اما پیش از اینکه حساب بانکی‌تان را خالی کنید به یاد داشته باشید که نوزادان زودتر از آنچه انتظارش را دارید قد می‌کشند و بزرگ می‌شوند و شاید زمانی برسد که نگاهی به کمدی پر از انواع مدل لباس نوازد بیاندازید که برخی را حتی یک بار هم وقت نکرده‌اید در تن دلبنداتان ببینید.

از طرف دیگر بسیاری از والدین به عنوان هدیه در همان روزهای ابتدایی پس از تولد، انواع مدل لباس نوزادی را هدیه می‌گیرند و بنابراین شاید برای سه یا چهار هفته اول اصلا نیاز چندانی برای خرید لباس نوزاد نداشته باشند.

بنابراین یکی از نکات مهم در انتخاب لباس نوزاد مناسب این است که سراغ لباس نوازد مناسب ۳ تا ۶ ماه بروید. اگر در مورد جنسیت نوزادتان هنوز مطمئن نیستید یا برای داشتن فرزندان بیشتر برنامه‌ریزی کرده‌اید، پس برای خرید پیش از تولد، سراغ لباس نوزاد مناسب برای هر دو جنس بروید و رنگ‌هایی را انتخاب کنید که هم برای نوزاد دختر و هم برای نوزاد پسر مناسب باشد.

کدام مدل لباس نوزاد را انتخاب کنیم و چند لباس بخریم؟

خرید زیر پیراهنی نوزاد

شما در طول دوران شیرین نوزادی کودکتان احتمالا به ۴ تا ۶ زیر پیراهنی آستین کوتاه یا آستین بلند نوزادی نیاز خواهید داشت. زیر پیراهنی‌هایی که در کنارشان دکمه‌های معمولی یا دکمه فشاری (قابلمه) به کار رفته است از زیر پیراهنی‌هایی که از یقه باید پوشیده شود برای نوزادان راحت‌تر است.

استفاده از زیرپیراهنی نوزاد نسبت به سرهمی نوزادی تا زمانی که بند ناف نوزاد نیافتاده است، مناسب‌تر و آسان‌تر است.

خرید لباس نوزاد در سایت دیجی کالا استایل

خرید سرهمی نوزاد

سرهمی بخش جدا نشدنی از کمد لباس نوزاد است، لباس‌های نخی یک تکه‌ای که در مدل‌های آستین کوتاه یا آستین بلند می‌توانید پیدا کنید. دکمه‌های فشاری به کار رفته در سرهمی نوزاد پوشاندن و درآوردن سرهمی از تن نوزادان را آسان می‌کند.

شما از انواع مدل سرهمی نوزاد ۷ یا ۱۰ تکه نیاز خواهید داشت.

مشاهده تمام سرهمی‌های نوزاد

مشاهده تمام سرهمی‌های نوزاد

لباس نوزاد دختر در فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

خرید پیراهن نوزاد

مدل‌های متنوعی از پیراهن بلند نوزاد وجود دارد که بخش پایین آن به صورت کامل بسته شده و پای نوزاد را گرم نگه می‌دارد. عوض کردن پوشک نوزاد با این لباس‌ها آسان‌تر است. بخشی از این پیراهن‌های نوزاد دارای دستکش نوزاد است که از اینکه نوزادتان با ناخن‌هایش خودش را خراش دهد، جلوگیری می‌کند.

داشتن سه یا چهار پیراهن نوزاد می‌تواند برای شما مناسب باشد.

مشاهده تمام پیراهن‌های نوزاد

مشاهده تمام پیراهن‌های نوزاد

 

لباس بافتنی نوزاد و لباس بچه در دیجیکالا استایل

خرید جوراب نوزاد

سه یا چهار جفت جوراب برای نوزاد تازه متولد شده شما کافی است. اما در انتخاب و خرید جوراب نوزاد دقت کنید که بخش پنجه جوراب به اندازه کافی آزاد باشد تا انگشتان پا به راحتی در آن حرکت کنند. جوارب یا پاپوش نوزاد که در بالای آن کش نرم به کار رفته است برای نوزادان مناسب تر است چراکه در تکان‌های پاهای کوچک نوزادان در نمی‌آید.

به یاد داشته باشید که کفش‌ها برای راه رفتن درست شده‌اند بنابراین برای پاهای کوچک نوزادتان خریدن کفش نوزاد ضروری نیست. خرید کفش نوزاد را به زمانی که آن‌ها راه افتادند موکول کنید. کفش نوزاد تنگ می‌تواند جلوی رشد پاهای نوزادان را بگیرد.

مشاهده تمام جوراب و جوراب شلواری‌های نوزاد

مشاهده تمام جوراب و جوراب شلواری‌های نوزاد

خرید سرپوش و کلاه نوزاد

کلاه نوزاد می‌تواند سر حساس آن‌ها را گرم نگه دارد، انواع مدل کلاه نوزاد برای داخل خانه یا بیرون از خانه وجود دارد که شما می‌توانید از بی آن‌ها بهتری مدل‌ها را انتخاب کنید. یک یا دو کلاه برای نوزاد شما کافی است، یک کلاه نقاب دار نوزاد را نیز برای روزهای آفتابی خریداری کنید.

مشاهده تمام کلاه‌های نوزاد

مشاهده تمام کلاه‌های نوزاد

عکس لباس نوزاد و لباس بافت نوزاد در سایت فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

خرید ژاکت نوزاد و پتو بافتنی نوزاد

بسته به آب و هوای محلی، شما به یک یا دو پتو بافت نوزاد و ژاکت نوزاد نیاز دارید. اگر با آب و هوای یخبندان و برفی مواجه هستید بهتر است به فکر خرید کاپشن سرهمی نوزاد هم باشید.

مشاهده تمام ژاکت‌های نوزاد

مشاهده تمام ژاکت‌های نوزاد

نکاتی درباره لباس نوزاد

این ایده خوبی است که پیش از پوشاندن لباس نوزاد آن را یک بار بشویید. به این صورت هم مطمئن می‌شوید که لباس کاملا تمیز است و هم شستن لباس نوزاد باعث نرم شدن الیاف آن شده و از ایجاد خراش و ناراحتی پوستی جلوگیری می‌کند.

برای شستن لباس نوزاد از یک شوینده ملایم و بدون عطر استفاده کنید از استفاده از سفیدکننده و نرم کننده پارچه خودداری کنید.

اگر به دنبال لطیف‌ترین و باکیفیت‌تری لباس‌ها برای نوزاد یا کودک نوپای خود هستید می‌توانید سری به کلکسیون‌های جدید لباس کودک از باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید و خرید اینترنتی لباس نوزاد را با ما تجربه کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.