فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
چرم مشهد

چرم مشهد و یک حراج خیلی خوب!

چرم مشهد بیش از بیست سال است که در حال تولید محصولات چرمی زیبا، شیک و با کیفیت است و این روزها هم همین محصولات را در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با تخفیف ۱۵ درصدی به فروش می‌رساند. محصولات حراج خورده‌ی بزرگترین تولیده کننده‌ی محصولات چرمی ایران با تعداد محدود را از دست ندهید.

چرم مشهد و مدل‌های خاص

با شنیدن اسم محصولات چرمی اغلب مدل‌های ساده و کلاسیک به ذهن می‌رسد ولی چرم مشهد توانسته است محصولات زیبای چرمی را با طراحی مدرن وارد بازار کند. محصولاتی که برای هر محدوده‌ی سنی مناسب هستند و سلیقه‌های سخت‌پسند را راضی می‌کنند.

خرید چرم مشهد

خرید برای فصل بعد

طبیعی است که هزینه‌ای که باید برای یک محصول زمستانه پرداخت کرد، در همان فصل بیشتر از فصل‌های دیگر سال باشد. بنابراین پیشنهاد ما این است که دست به کار شوید و از این تخفیف به نفع خودتان استفاده کنید. محصولات زمستانه چرم مشهد مثل کت چرمی مردانه و زنانه با تخفیف پانزده درصدی در اختیار مشتریان این برند قرار گرفته است.

خرید کت چرمی مردانه از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده محصولات زنانه چرم مشهد

مشاهده محصولات زنانه چرم مشهد

خرید اینترنتی کیف پول چرمی

اگر دوست دارید کیف پول زیبایی داشته باشید که دوام زیادی داشته باشد و به خاطر استفاده‌ی زیاد زود خراب نشود، می‌توانید نگاهی به مدل‌های چرم مشهد بیندازید. کیف پول‌های مردانه‌ی این برند در دو نوع کتی و جیبی طراحی شده‌اند و می‌توانند هدیه‌های خوبی برای آقایان محسوب شوند. کیف پول‌های زنانه چرم مشهد هم رنگ‌های زیبا و مدل‌های ظریفی دارند که آن‌ها را برای خانم‌های سخت‌پسند به هدیه‌های مناسبی تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: کاپشن چرم مردانه را چطور انتخاب کنیم؟

خرید کیف پول چرمی

جایی مناسب برای لوازم آرایش

یکی دیگر از محصولاتی که می‌توانید با قیمت مناسب تهیه کنید، کیف آرایش‌های چرمی است که در انواع رنگ‌های مختلف در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل قرار گرفته‌اند. استفاده از این کیف‌ها به خصوص در مهمانی‌های رسمی بسیار مناسب است و جلوه‌ی خوبی به شما خواهد داد.

کیف لوازم آرایش چرمی

مشاهده محصولات مردانه چرم مشهد

مشاهده محصولات مردانه چرم مشهد

انواع کیف دوشی زیبا

کیف شما نشان دهنده‌ی سلیقه‌ی شماست. بنابراین سراغ مدل‌هایی بروید که در طراحی‌شان اصالت داشته باشند. انواع کیف دوشی زنانه و مردانه چرم مشهد، در سایزهای مختلف برای سلیقه‌ها و موقعیت‌های متفاوت طراحی شده‌اند. در حراج ۱۵ درصدی این برند، نگاهی به محصولات چرم مشهد بیندازید و گزینه‌ی مناسب خودتان را انتخاب کنید.

خرید کیف دوشی چرم مشهد

خرید کت چرم

چند مدل محدود اما زیبای پالتو و کت چرمی زنانه و مردانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل قرار دارند که قیمت‌های مناسبی پیدا کرده‌اند. این مدل‌های چرمی به شما کمک می‌کنند سبک خاص خودتان را بسازید و شیک‌تر از همیشه به نظر برسید. ضمن اینکه باید بدانید لباس‌های چرمی همیشه روی بورس هستند و به خاطر دوام بالایی که دارند حالا حالاها مهمان کمدتان خواهند بود. الیاف چرمی همچنین مانع تعریق شما می‌شود و دمای بدنتان را نسبت به دمای محیط تنظیم می‌کنند.

خرید کت چرم زنانه

چرم استایل شماست

محصولات چرمی نوعی اصالت خاص دارند. کافی است یک محصول چرم طبیعی در دست داشته باشید تا استایل شما رسمیت و جلوه‌ی بیشتری پیدا کند. برای مثال وجود یک جفت کفش چرمی مردانه در کمد هر مردی واجب است و هر خانمی باید یک کیف دوشی شیک چرمی داشته باشد تا در مهمانی‌های مهم، استایل او را تکمیل کند. محصولات چرمی به علت طبیعی بودن، مشکلی از لحاظ حساسیت برای افراد ایجاد نمی‌کنند و به علت نوع بافت‌شان دوام بالایی دارند، البته به شرطی که از آن‌ها به خوبی مراقبت کنید، در جای مرطوب قرارشان ندهید و گاهی با واکس مخصوص آن‌ها را برق بیندازید.

چرم مشهد

درباره‌ی چرم مشهد

چرم مشهد بزرگترین تولید کننده محصولات چرمی در ایران است که یکی از اهداف مهم آن ایجاد اشتغال در کشور و دیگری حفظ ارزش افزوده‌ی صنعت چرم‌سازی است. این برند نسبت به تولید محصولات با‌کیفیت حساسیت ویژه‌ای دارد و تلاش می‌کند رفاه حال مشتریانش را از طریق تولید محصولات زیبا و با کیفیت و قیمت‌گذاری مناسب فراهم کند. چرم مشهد همچنین به عنوان تولید کننده‌ی نمونه‌‌ی صنعتی در سال ۱۳۹۱ توسط وزارت صنعت و معدن و تجارت انتخاب شده است. این برند در سال ۱۳۷۵  با مساحت ۴۰ هزار متر مربع و ۱۲ هزار متر مربع زیر بنا  افتتاح شد و از آن سال تا به حال انواع محصولات چرمی، از جمله کت، پالتو، دستکش، کمربند، کیف و غیره را تولید کرده است.

فروشگاه چرم مشهد

 

 

 

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.