فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید مدل کاپشن چرم مردانه از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

کاپشن چرم مردانه را چطور انتخاب کنیم؟

کاپشن چرم مردانه یا یک کت چرم شیک را در کمد لباس‌هایتان جای بدهید، این لباس‌های چرمی در هر سنی و با هر سبک پوششی که دارید خوب جور در می‌آید و البته نحوه انتخاب آن می‌تواند سبک لباس پوشیدن شما را نشان دهد.

کاپشن چرم همان چیزی است که هر قدر برای آن ولخرجی کنید، ارزشش را دارد چراکه یک کاپشن چرم با هر لباسی که انتخاب می‌کنید به راحتی ست می‌شود. اما برای سرمایه‌گذاری روی یک لباس مردانه با ارزش باید قوانین خرید آن را بدانید تا بهترین انتخاب را بتوانید داشته باشید.

راهنمای خرید کاپشن چرم مردانه

خرید کاپشن چرم از فروشگاه اینترنتی دیجیکالا استایل

اگر به سراغ خرید کاپشن چرم می‌روید اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که چه نوع چرمی را باید انتخاب کنید. کت چرم مردانه یا کاپشن چرم تنها در صورتی می‌تواند بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد که به درستی انتخاب شود. پس به نوع چرمی که می‌خرید توجه کنید و به این ترتیب بهترین انتخاب را داشته باشید.

چرم فول گرین

مدل کاپشن چرم زنانه

این رایج‌ترین نوع چرم است که معمولا در دوخت کت و کاپشن چرم به کار می‌رود. چرم فول گرین این مزیت را دارد که ظاهر خوب خود را همیشه حفظ می‌کند و لکه‌ها و خراش‌ها به راحتی روی آن نمایان نمی‌شود و همیشه ظاهر نوی خود را حفظ می‌کند.

این نوع چرم را از ظاهر کاملا طبیعی آن می‌توانید تشخیص دهید، چرم فول گرین معمولا رویه‌ای طبیعی و ساییده نشده دارد. اگر پول زیادی را برای خرید کاپشن چرم کنار گذاشته‌اید می‌توانید یک کاپشن چرم فول گرین یا کت چرم شیک پیدا کنید که سال‌ها ماندگاری و زیبایی‌اش را حفظ می‌کندو البته ظاهری شیک به لباس‌های دیگر شما هم می‌دهد.

کت و کاپشن جیر

فروش کاپشن چرم در فروشگاه اینرتنتی دیجی استایل

جیر یکی از محبوب‌ترین پارچه‌ها در کاپشن مردانه است. در واقع جیر طبیعی نوعی چرم و معمولا چرم گوسفند است که سطح آن پرداخت شده و لطافت بالایی دارد. پارچه جیر کمی از چرم سنگین‌تر است چراکه استفاده از مواد شیمیایی در پرداخت و دباغی آن کمی به وزن این نوع چرم می‌افزاید.

به دلیل ساختار پرداخت شده جیر، کاپشن جیر مردانه انتخاب مناسبی برای روزهای به شدت بارانی نیست. در واقع آب می‌تواند کت جیر یا کاپشن جیر شما را خراب کند و لکه‌های آب روی آن باقی بماند. پس بهتر است وقتی کت یا کاپشن جیر به تن دارید احتیاط بیشتر به خرج دهید که خیس نشود.

البته شما می‌توانید برای جیر از برخی اسپری‌های مخصوص ضد آب کردن چرم و جیر استفاده کنید اما پیش از هر اقدامی لیبل روی کاپشن چرم یا جیر خود را بخوانید تا به آن آسیب نزنیدو پیش از استفاده از این اسپری‌های روی تمام سطح کت یا کاپش آن را در بخش‌هایی که کمتر توی دید است مثل زیر یقه تست کنید.

کاپشن یا کت پشمی

خرید کاپشن چرم زنانه از نمایندگی چرم مشهد در دیجی استایل

کاپشن چرم یا کتی که در آن از پشم استفاده می‌شود بسیار گرم است. پشم معمولا از گوسفند گرفته می‌شود و در لایه داخلی کاپشن چرم به کار می‌رود تا به بدن نزدیک بوده و از عبور سرما جلوگیری کند.

اگر داخل کاپشن چرم شما از پشم استفاده شده باشد، لایه رویی چرم می‌تواند چرم رنگ شده یا جیر باشد. کاپشن یا کت پشمی لباس مردانه بسیار گرمی برای روزهای سرد است اما معمولا گران‌قیمت‌تر از دیگر مدل‌های کاپشن چرم مردانه است.

مشاهده پالتو و کاپشن‌های پشمی مردانه

مشاهده پالتو و کاپشن‌های پشمی مردانه

همه اندازه‌های لازم برای خرید کاپشن چرم

وقتی نوبت به خرید کاپشن چرم می‌رسد، احتمالا دوست ندارید پول خود را صرف خرید کاپشن یا کتی کنید که درست اندازه‌تان نیست. برای آنکه اندازه دقیق خود برای خرید کاپشن چرم را به دست بیاورید، با متر پهن‌ترین بخش سینه خود را اندازه بگیرید.

اندازه‌ای که به دست می‌آورید دور سینه شما را نشان می‌دهد که بر اساس آن می‌توانید سایز درست را انتخاب کنید.

خرید کاپشن چرم مردانه مناسب اگر به چشم یک سرمایه‌گذاری در کمد لباس‌ها دیده شود، به درست‌ترین انتخاب نیاز دارد. برای آنکه انتخاب درستی داشته باشید سراغ فروشگاه درستی بروید که خدمات و راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما می‌گذارد.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل مجموعه‌ای از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات چرمی تولید ایران و خارجی را به شما نمایش می‌دهد که در کوتاه‌ترین زمان به شما بهترین انتخاب‌ها را بدهد. سری به مجموعه‌های چرم ایرانی و خارجی در دیجی‌استایل بزنید و کت یا کاپشن چرم مورد نظر خود را در بین جدیدترین کلکسیون‌ها پیدا کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.