فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery

چطور با کفش پاشنه بلند مثل حرفه‌ای‌ها راه برویم؟ + فیلم

یک جفت کفش پاشنه بلند می‌تواند هر استایلی را به یک ست بی‌نظیر تبدیل کند، آن‌ها پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهند، فرم بدن شما را زیباتر کند و بر ارزش لباس‌هایتان بیافزاید، اما راه رفتن روی آن‌ها چندان هم ساده نیست.

البته مشکل فقط درد و خستگی راه رفتن با پاشنه بلندها نیست بلکه اینکه بتوانید مثل یک مدل حرفه‌ای با آن‌ها راه بروید هم می‌تواند دشوار باشد.

اما مدل‌ها چطور با آن پاشنه‌های ظریف و بلند کت واک می‎کنند؟ راه رفتن با کفش پاشنه بلند تکنیک‌هایی دارد که اگر آن‌ها را بلد باشید دلتان می‌خواهد نه تنها در تمام مهمانی‌ها بلکه در هر موقعیت و با هر استایل دیگری هم سراغ یک جفت کفش پاشنه بلند بروید.

۱. ابتدا پاشنه را روی زمین قرار دهید

ساده‌ترین راهی که می‌تواند نشان دهد شما در پوشیدن کفش پاشنه بلند یک آماتور هستید این است که با هر بار قدم برداشتن پایتان را به شکل مستقیم و ناگهانی روی زمین بگذارید.

پس وقتی کفش پاشنه دار می‌پوشید ابتدا پاشنه کفش را روی زمینه قرار دهید و بعد آرام به سمت پنجه حرکت کنید. این کار باعث می‌شود فرم راه رفتن شما طبیعی باشد.

۲. قدم‌های کوتاه بردارید

تعداد قدم‌ها را بیشتر کنید اما کوتاه‌تر گام بردارید.

پوشیدن پاشنه بلند باعث می‌شود قدم‌های شما کوتاه‌تر از حد طبیعی شود، پس تعداد قدم‌ها را بیشتر کنید اما کوتاه‌تر گام بردارید. البته لازم نیست مثل کودکان با قدم‌ها خیلی کوچک حرکت کنید اما بهتر است گام‌های شما از حالت نرمال کوتاه‌تر باشد.

۳. عجله نکنید

تلاش برای سریع راه رفتن با کفش پاشنه بلند، معمولا به یک تصویر عجیب و غریب منجر می‌شود. با توجه به قدم‌های کوتاه و فرم حرکت ویژه‌ای که دارید بهتر است با پاشنه‌ها صبر و حوصله به خرج دهید. آهسته راه رفتن به نوعی حس اعتماد به نفس شما را نشان می‌دهد.

کفش پاشنه بلند زنانه مد شیک جدید

۴. کمی به حالت تکیه داده بایستید

ممکن است اگر اندام خود را به جلو متمایل کنید سرعت راه رفتن‌تان بیشتر شود اما تصویر بیرونی جالبی ندارد. پس به بدن خود اجازه دهید کمی به سمت عقب متمایل شود، در واقع با این شیوه از اینکه ناخودآگاه به جلو مایل شوید جلوگیری می‌کنید.

۵. روی یک خط مستقیم راه بروید

در هنگام راه رفتن با کفش‌های پاشنه بلند یک خط مستقیم را مقابل خود در نظر بگیرید، یعنی به جای آنکه مدام حواستان به قدم بعدی‌تان باشد، مقصد را در نظر بگیرید و روی یک خط مستقیم فرضی تا مقصد حرکت کنید.

۶. کمی به پاها قوس دهید

با هر قدمی که برمی‌دارید یا هر زمانی که احساس کردید ممکن است سُر بخورید، کمی به پاهایتان قوس دهید به این ترتیب فشار بیشتری را به داخل کفش وارد می‌کنید، کفش به پاهایتان نزدیک‌تر می‌شود و قدرت مانورتان افزایش پیدا می‌کند.

۷. مطمئن شوید که کفش پاشنه بلند به خوبی اندازه‌تان است

اگر کفش شما سایز مناسبی نداشته باشد یا به اصطلاح فیت آن متناسب با پای شما نباشد، طبیعی راه رفتن با پاشنه بلند‌ها سخت‌تر می‌شود. اگر احساس می‌کنید کفش به پایتان کمی بزرگ است از یک کفی استفاده کنید و اگر کوچک است آن را قالب بزنید.

اگر می‌خواهید بهترین کفش پاشنه بلند و مجلسی را بخرید، می‌توانید نگاهی به این نکات بیاندازید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل در داشتن انتخاب بهتر به شما کمک می‌کند، کفش‌هایی که نه تنها خودشان جلوه خاصی دارند و منحصربه‌فرد دیده می‌شوند بلکه در کنار لباس‌ها، ترکیبی فوق‌العاده به وجود می‌آورند.

ورود به دیجی استایل

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.