فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
greenary, رنگ سال, سبز چمنی, 2017, پنتون

رنگ سال ۲۰۱۷ چه رنگی است و چه کسی این رنگ را انتخاب می کند

رنگ سال ۲۰۱۷ را بدانید تا از دنیای مد عقب نمانید

رنگ سال ۲۰۱۷ رنگ سبز جوانه زدن است، امسال قرار است به رنگ خالص طبیعت باشد یعنی سبز با هاله‌ای از رنگ زرد علف‌های تازه بهاری. سبز رنگی است که موسسه پنتون به عنوان رنگ سال ۲۰۱۷ معرفی کرده است.

اما چرا و از چه زمانی هر سال با یک رنگ همراه شد؟ پنتون که استاندارهای جهانی را برای رنگ‌ها تعریف می‌کند، ۵۰ سال پیش پایه‌گذار تعیین رنگ سال شد و از سال ۲۰۰۰ تا کنون وب سایت رسمی آن یک رنگ را به عنوان رنگ شاخص سال تعیین می‌کند. آنچه این موسسه به عنوان رنگ سال انتخاب می‌کند در واقع نمایی از حال و هوای آن سال است.

در کنار پنتون، شروین ویلیامز و بنجامین مور هم بر اساس ویژگی‌های فرهنگی، معماری، نورهای مناسب و حس و حال آن سال، رنگ‌های خود را پیشنهاد می‌دهند.

مجموعه رنگ‌هایی که به عنوان رنگ سال انتخاب می‌شوند در مد، دکوراسیون داخلی و حتی اسباب و سایلی که آن سال طراحی می‌شود موثر است.

رنگ‌ها انتخاب می‌شوند تا تغییر سال‌ها بیشتر احساس شود. نگاهی به فضای خانه خود بیاندازید یا به رنگ‌هایی که در کمد لباس‌هایتان دارید نگاه کنید. شاید شباهتی بین این دو پیدا کنید که این شباهت نشان‌دهنده رنگی است که بیشتر از سایر رنگ‌ها با آن احساس راحتی می‌کنید. اما آیا می‌توانید با یک طیف رنگ شبیه به هم همه روزهایتان را سپری کنید یا شاید گاهی به کمی تغییر هم نیاز دارید.

مشاهده پیراهن‌های زنانه سبز رنگ

مشاهده پیراهن‌های زنانه سبز رنگ

رنگ‌ سال ارزش توجه کردن را دارد، اگر می‌خواهید ظاهری تازه به خود یا خانه‌تان ببخشید، از این رنگ‌ها الهام بگیرید. احتمالا وقتی به فکر تغییر دکوراسیون افتاده‌اید نمی‌خواهید وسایلی قدیمی و از مد افتاده را داشته باشید بلکه دوست دارید فضا را به روز کنید، رنگ سال رنگ به‌روزی است که می‌توانید سراغ آن بروید. رنگ سال ۲۰۱۷ سبز است و شما می توانید جان تازه ای به فضای زندگی خود بدهید.

رنگ سال ۲۰۱۷ و یک رنگ رقیب

برای رنگ سال ۲۰۱۷  بهتر است بیش از همه بر رنگ روزهای خوش‌بوی بهاری فکر کنید، سبز. سبز رنگ روح طبیعت است، رنگ یک نفس عمیق و حرکت اکسیژن به داخل بدن و جوانه زدن.

پنتون می‌گوید لازم است  با رنگ سال ۲۰۱۷ کمی با طبیعت احساس یگانگی کنیم و به همه چیز از مد و پوشاک، معماری، طراحی و چیدمان‌های داخلی جانی تازه ببخشیم. رنگ سبز در همه فصول به کار می­‌آید و با طیف وسیعی از رنگ‌ها می‌تواند هم‌خوانی داشته باشد.

رنگ سبز امسال، رنگی است که از ترکیب زرد و آبی و کمی خنکای بهاری و گرمی تابستانی به دست می‌آید.

رنگ سال 2017

اما شروین ویلیامز برای رنگ سال ۲۰۱۷ پیش از پنتون پیشنهاد دیگری داشت. رنگی که ویلیامز برای ۲۰۱۷ انتخاب کرده، موشی است. داستان این رنگ ساده است، رنگی با ترکیب رنگ خاکی، طوسی روشن و بنفش و مناسب برای دور شدن از تمام استرس‌های سال شلوغ پیش رو.

یکی از ویژگی‌های رنگ سال ۲۰۱۷  این است که در عین مدرن بودن حس و حالی قدیمی ایجاد می‌کند و همزمان می‌توان ظاهری لوکس به فضای خانه ببخشد. علاوه بر حس راحتی موشی، این رنگ را به سادگی می‌توان با رنگ‌های مختلفی هماهنگ کرد تا حس زندگی بیشتری را به وجود آورد.

ویلیامز پناه بردن به رنگ موشی را راهی برای دور شدن از اضطراب‌های دنیای بیرون و رسیدن به نوعی تعادل می‌داند. به نظر او طوسی رنگی است که در سال‌های پیش رو بیش از همه رنگ‌ها در کانون توجه خواهد بود.

رنگ مد سال 2017

بنجامین مور هم پیش از پنتون رنگ خود را برای رنگ سال ۲۰۱۷  انتخاب کرد، بنفش با ترکیبی از خاکستری. یک سنگ یاقوت با رنگ تیره و سلطنتی انتخاب بنجامین مور است. مور درباره انتخاب امسالش می‌گوید پس از آنکه سال گذشته سفید را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده بود، حالا به دنبال رنگی قوی‌تر برای رنگ سال ۲۰۱۷  می‌گشت.

بنفش مایل به خاکستری، سایه‌ای با حالت سوفسطایی و شاعرانه است که انرژی و هارمونی را وارد فضا می‌کند. پالت رنگ مور برای امسال شبیه مجموعه‌ای از سنگ‌های سلطنتی است.

greenary, رنگ سال, بنفش, 2017, پنتون

بنفش بنجامین مور با کد ۲۱۱۷-۳۰ ، موشی شروین ویلیامز با کد SW6039  و البته سبز پنتون با کد ۱۵-۰۳۴۳ رنگ‌هایی است که در تمام روزهای ۲۰۱۷ آن­ها را خواهید دید و البته برای انتخاب لباس، دکوراسیون داخلی یا بقیه وسایل خود به دنبالشان می‌گردید.

دیجی استایل همگام با مد و ترندهای روز جدیدترین کلکسیون ها را به عنوان نماینده رسمی به نمایش می گذارد، پس اگر طرفدار مد جدید هستید می توانید به دیجی استایل سر زده و در کوتاه ترین زمان خرید آنلاین ایده آل خود را از بین محصولات زنانه و مردانه به رنگ سال ۲۰۱۷ انجام دهید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.