فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
رنگ سال 2017 مجله اینترنتی دیجی استایل

۱۰ رنگ اصلی ۲۰۱۷ را بشناسید

رنگ سال ۲۰۱۷ سبز چمنی است اما بهار امسال علاوه بر سبز، رنگ‌های دیگری هم دارد که دست شما را در انتخاب لباس‌های متنوع و شاد باز می‌گذارد. در این مطلب اشاره‌ای کرده‌ایم به رنگ‌هایی که می‌توانید با خیال راحت سراغشان بروید و از تنوعشان لذت ببرید؛ مجموعه‌ای از ۱۰ رنگ به انتخاب موسسه‌ی پنتون که امپراتور رنگ‌های دنیاست! هر کدام از این رنگ‌ها که بیشتر به شما می‌آیند، می‌توانند استایل بهاره‌تان را کامل و به درخشش بیشترتان کمک کنند.

رنگ سال ۲۰۱۷ ، از سرزمین آفتاب

بهار امسال به رنگ زرد علاقه نشان دهید. البته زردی که در آن رگه‌هایی از تیرگی وجود داشته باشد، چیزی بین خردلی و زرد روشن. این رنگ نمادی از روزهای آفتابی و گرمای آن‌هاست. کسانی که زرد می‌پوشند به ذهن بیننده این پیام را می‍فرستند که افرادی با تیپ شخصیتی خونگرم و جذاب هستند، افراد برون گرا که از تجربه‌های تازه نمی‌ترسند و هیجان زندگی را بغل می‌کنند.
خرید تاپ زنانه زرد گلدار فروشگاه دیجی استایل

به شعله کشیدن رنگ‌ها

یکی از رنگ‌های بهار ۲۰۱۷ ، به عنوان  Flame یا شعله شناخته می‌شود. این رنگ تناژی از نارنجی است که قرمز در آن حضور پر‌رنگ دارد. پوشیدن نارنجی هم مثل رنگ زرد نماد داشتن شخصیت اجتماعی و برون گراست. این رنگ حال و هوایی پر از انرژی به بهار امسال خواهد داد که خالی از لطف نخواهد بود.

بلوز زنانه نارنجی آجری خرید اینترنتی فروشگاه دیجی استایل

مشاهده انواع بلوز و شومیز زنانه

مشاهده انواع بلوز و شومیز زنانه

رنگی از دنیای کاربنی

علاقمندان به آبی کاربنی، بهار شادی را تجربه خواهند کرد وقتی ببینند خیلی‌ها لباس‌هایی به این رنگ تنشان کرده‌اند. آبی کاربنی نماد آرامش و ثبات است. این رنگ همچنین نشان دهنده‌ی قدرت شخصیت کسی است که آن را انتخاب کرده است. کاربنی را در کنار رنگ سفید بنشانید و از ترکیب شیکی که به وجود می‌آید، لذت ببرید.

خرید اینترنتی بلوز زنانه آبی کاربنی دیجی استایل

سفر به جزیره‌ی آرامش

خیلی وقت است دلتان یک گریز دلپذیر می‌خواهد؟ مرتب توی خیالتان تصور می‌کنید در جزیره‌ای رویایی به سر می‌برید، کنار دریا نشسته‌اید و به نیلیِ آب‌ها زل زده‌اید؟ بدانید و آگاه باشید که «پنتون» آبی نیلی را به عنوان یکی از رنگ‌های بهار ۲۰۱۷ انتخاب کرده است. رنگی پر از آرامش و رویاپردازی. رنگی که خستگی را از تن کسی که آن را پوشیده و بیننده‌اش به در می‌برد و آرامش خاطر را به آن‌ها هدیه می‌دهد.

خرید بلوز آبی نیلی زنانه فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده انواع سارافون و سرهمی زنانه

مشاهده انواع سارافون و سرهمی زنانه

به ملایمت صورتی

رنگ سال ۲۰۱۷ به تنهایی برای شاد کردن دنیا کافی بود اما نمی‌توان از نقش رنگ‌های ملایم غافل شد؛ مثلا همین صورتی خودمان. موسسه‌ی پنتون اعلام کرده که صورتی یواش (!) یا همان صورتی خیلی ملایم یکی از رنگ‌های بهار امسال است که می‌تواند دنیایی رمانتیک و فانتزی را به مردم هدیه دهد. این رنگ همچنین نماد معصومیت و شفافیت شخصیت است. نکته‌ی مثبتی که باید درباره‌ی صورتی ملایم در نظر داشت این است که این رنگ مثل یک کرم روشن کننده عمل می‌کند و پوست افراد را روشن‌تر نشان می‌دهد.

خرید اینترنتی شومیز صورتی ملایم زنانه دیجی استایل

ترکیبی از سرخ و آبی

سرخابی رنگی پر از انرژی است و به خصوص پوشیدن لباس‌هایی به این رنگ به نژاد شرقی با موهای تیره و مشکی می‌آید. به عنوان یک رنگ از مجموعه رنگ سال ۲۰۱۷ ، سراغ سرخابی بروید و لباس‌هایی به این رنگ بپوشید. این رنگ آنقدر زنده و پر از انرژی است که احتمالا در هر وضعیتی که باشید حال روحی‌تان را بهتر می‌کند.

شومیز زنانه سرخابی فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده انواع تی شرت و پولوشرت زنانه

مشاهده انواع تی شرت و پولوشرت زنانه

 

آبی با رگه‌های طوسی

ترکیب ملایمی از طوسی که وارد آبی شده است، ترکیب رنگ خوبی برای بهار ۲۰۱۷ است. این ترکیب رنگ به خصوص به راحتی بین لباس‌های جین پیدا می‌شود و اگر دلتان را برد می‌توانید به تعداد لباس‌های جینتان اضافه کنید و آبی طوسی را بینشان جا بدهید.

خرید بلوز آستین حلقه ای جین فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

سدری و چمنی از سرزمین سبزها

می‌رسیم به دو رنگ آخر؛ یکی از این دو رنگ سبز چمنی است که به عنوان اصلی‌ترین رنگ سال ۲۰۱۷ معرفی شده است و نماد سرزندگی و طبیعت خالص است؛ طبیعتی که پیدا کردن مولکول‌های اکسیژن در آن کار سختی نیست و نفس آدم در آن نمی‌گیرد! اما سبز دیگری که اتفاقا خیلی به رنگ پوست خانم‌های ایرانی می‌آید و انعکاس زیبایی روی صورتشان ایجاد می‌کند، سبز سدری است. لباسی با این رنگ تهیه کنید و در کمد لباس‌هایتان قرار دهید. یکی از نکاتی که رنگ سبز به خصوص تناژ سدری آن، به ذهن بیننده متبادر می‌کند، سبک زندگی سالم و آرامش ناشی از آن است. اگر نا‌خوش‌احوال بودید و دلتان خواست حداقل از نظر روحی زودتر خوب شوید، می‌توانید سبز سدری بپوشید.

خرید تاپ زنانه سبز سدری فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

 

 

ورود آقایان آزاد

معمولا لباس‌های خانم‌ها تنوع رنگ بیشتری دارد اما این مسئله نباید باعث شود آقایان از انتخاب رنگ‌های شاد فهرست بالا غافل شوند. دستتان به هر کدام که رسید و هر کدام را که بیشتر دوست داشتید بین تی‌شرت‌ها یا پیراهن‌هایتان بگنجانید و با پوشیدنشان خوش تیپ‌تر از همیشه شوید.

 

مشاهده انواع تی‌شرت و پولوشرت مردانه

مشاهده انواع تی‌شرت و پولوشرت مردانه

 

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.