فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery

رنگ مد سال ۲۰۱۷ ، از سبز تا بنفش در لباس و دکوراسیون

رنگ مد سال ۲۰۱۷ آنطور که موسسه پنتون انتخاب کرده است سبز خواهد بود. این رنگ در تمام مدل طراحی های امسال قرار است دیده شود، از لباس مد روز تا دکوراسیون داخلی یا حتی خودرو.

مدل کت مجلسی زنانه

البته در کنار سبز پنتون، طراحان رنگ‌های دیگری هم برای مد سال ۱۳۹۶ انتخاب کرده‌اند. این‌ رنگ‌ها نیز قرار است بخشی از رنگ مد سال باشند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ رنگ اصلی ۲۰۱۷ را بشناسید

چرا سبز رنگ سال است؟

سبز با الهام از طبیعت و برای یکسان شدن روح لباس‌ها با لباس طبیعت از سوی موسسه پنتون انتخاب شده است، موسسه‌ای که سال‌ها است به انتخاب رنگ مد سال می‌پردازد و طراحان مد دنباله روی رنگی که انتخاب کرده است، می‌شوند.

سبز امسال پنتون با هاله‌ای از زرد ترکیب شده که باعث می‌شود رنگی ملایم و لطیف به وجود بیاید. این رنگ، بیشتر  بهاره و تابستانه به شمار می‌رود و انتظار می‌رود در کلکسیون‌ برندهای مطرح مد و لباس دیده شود.

مدل کت زنانه سبز

اما مد و لباس تنها زمینه نفوذ رنگ مد سال ۲۰۱۷ نیست، بلکه در دکوراسیون داخلی و وسایل و لوازم خانه گرفته تا طراحی خودرو هم می‌توان این رنگ را دید.

رنگ سبز یکی از آن رنگ‌هایی است که به دلیل طبیعت خاصی که دارد به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود و می‌توان آن را برای یک تیپ ساده مینیمالیستی به کار برد یا در ترکیبی شلوغ از رنگ‌ها از آن استفاده کرد.

رنگ مد سال ۲۰۱۷ در مانتو زنانه

زنان بیشتر از همه به دنبال ست کردن رنگ مد سال و استفاده از آن در انواع لباس زنانه علاقه‌مندند و مانتو یکی از مهمترین لباس‌هایی است که رنگ سال ۲۰۱۷ در آن می‌تواند کاربرد داشته باشد.

مانتو زنانه مدل 96

به کاربردن رنگ سبز در مانتو بسیار راحت است چون برای مثال می‌توان یک مانتو دخترانه یا زنانه سبز رنگ را به راحتی با یک شلوار جین ست کرد یا آن را با یک شلوار کتان یا دامن برای تیپ مهمانی پوشید.

رنگ‌های متنوعی از شال هم با رنگ سبز همخوانی دارد. برای ایجاد کنتراست می‌توانید سراغ شالی با طرح‌های قرمز روشن بروید.

مدل مانتو زنانه

مشاهده مانتوهای زنانه سبزرنگ

مدل مانتو 96 دخترانه

اگر علاقه‌ای به کنتراست ندارید می‌توانید از یک شال آبی رنگ برای مانتو زنانه سبز خود استفاده کنید. یک ست راحت‌تر این است که شال سبز رنگی با تناژ تیره‌تر یا روشن‌تر را انتخاب کنید.

شال و کلاه زنانه سبز

شال زنانه و رنگ مد سال

می‌توانید رنگ سال را در شال خود به کار ببرید و آن را با هر رنگ مانتو و شلواری ست کنید. شال سبز به خوبی با مانتو سرمه‌ای یا مشکی ست می‌شود، علاوه بر آنکه آن را می‌توانید با یک مانتو سبز هم بپوشید.

شال زنانه مد 2017

شال سبز شما می‌تواند یک شال طرح‌دار روزمره یا یک شال حریر مجلسی مناسب مهمانی باشد.

بیشتر بخوانید: خرید شال و روسری متناسب با رنگ پوست

مدل شال و روسری زنانه

مشاهده شال و روسری‌های زنانه سبزرنگ

پیراهن زنانه و دامن مد سال ۲۰۱۷

سبز یکی از آن رنگ‌هایی است که به راحتی در لباس‌های روزمره یا مجلسی کاربرد پیدا می‌کند.

مدل دامن زنانه 2017

هم می‌توانید یک دامن روزمره سبزرنگ را برای مهمانی‌های بعد از ظهر انتخاب کنید و هم می‌توانید آن را در یک پیراهن مجلسی به کار ببرید.

پیراهن مجلسی یا روزمره سبز رنگ را با کفش پاشنه بلند مشکی ست کنید. برای آن از زیورآلات زنانه ساده‌تر استفاده کنید تا رنگ پیراهن بیشتر در مرکز توجه باشد.

مدل دامن زنانه

مشاهده دامن‌های زنانه سبزرنگ

مدل لباس زنانه 96

زیورآلات زنانه سبز رنگ

سنگ‌های سبزرنگ در انواع زیورآلات زنانه از دستبند تا گوشواره و گردنبند دیده می‌شوند. این زیورآلات می‌توانند بزرگ باشند یا ظریف و دارای حالت مینیمالیستی.

دستبند زنانه سبز

زیورآلات بزرگ با سنگ سبز، مناسب لباس مجلسی هستند. بهتر است لباس مجلسی شما یک لباس کم زرق و برق باشد تا زیبایی زیورآلات سبزتان بیشتر دیده شود.

گردنبند زنانه سبزرنگ

زیورآلات ظریف‌تر را می‌توانید با تیپ مهمانی یا روزمره‌ و به همراه لباس‌های شلوغ ست کنید.

مدل زیورآلات زنانه

مشاهده زیورآلات زنانه سبزرنگ

آرایش با رنگ مد سال ۲۰۱۷

اگرچه به کاربردن رنگ سبز در رژ لب برای یک مهمانی عادی چندان کاربردی ندارد و شاید تنها در تبلیغات آرایشی بتوان این رنگ رژ لب را دید، اما سبز حتما در سایه چشم کاربرد زیادی دارد.

مدل آرایش 2017

رنگ سبز سایه اگر با رنگ چشم شما همخوانی داشته باشد می‌تواند زیبایی چشمان شما را دو چندان کند. این رنگ را با لباس شب ساده استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: خط چشم مناسب برای رنگ چشم‌های شما کدام است؟

آرایش چشم

مشاهده سایه چشم‌های سبزرنگ

مدل آرایش چشم 2017

همچنین اگر می‌خواهید در رنگ موی خود کمی خلاقیت داشته باشید، رنگ سبز انتخاب فانتزی جالبی است.

طرح لاک ناخن سبز

لاک ناخن سبز رنگ را فراموش نکنید، این ساده‌ترین و روزمره‌ترین انتخاب برای آرایش مد سال ۲۰۱۷ است.

مدل لاک ناخن

مشاهده لاک ناخن سبزرنگ

مدل پیراهن مردانه

تیپ مردانه سبز با مد سال ۲۰۱۷

مردانی که به مد سال و زیبایی استایل خود اهمیت می‌دهند هم می‌توانند، سراغ رنگ مد سال در لباس‌های خود بروند.­

بیشتر بخوانید: خوشتیپ و متفاوت شدن با ۸ نکته

مدل کراوات مردانه سبز

این رنگ از کت و شلوار تا پیراهن و کراوات می‌تواند کاربرد داشته باشد.

مدل تی شرت مردانه

برای اینکه با رنگ و مدل سال ۹۶ همراه شوید و سبز بپوشید ، باید قوانین ست کردن رنگ سبز در لباس مردانه با رنگ‌های دیگر را بدانید.

مدل تی شرت مردانه

مشاهده تی شرت‌های مردانه سبزرنگ

مدل پاپیون پسرانه

برای مثال رنگ سبز در یک تیپ مردانه با رنگ سرمه‌ای و آبی همخوانی دارد. برای تیپ روزمره یک شلوار جین سبز را انتخاب کنید و برای تیپ نیمه رسمی با کراوات سبز رنگ، سراغ کت و شلوار سرمه‌ای یا پیراهن مردانه با رنگ آبی کمرنگ بروید.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری بستن کراوات با چهار مدل گره کلاسیک + ویدئو

کتانی اسپرت مد 2017

کفش و کتانی زنانه و مردانه با مد ۲۰۱۷

سبز کاربرد زیادی در دنیای کفش‌ها دارد، این رنگ می‌تواند در انواع کتانی، کفش ورزشی، بوت و نیم بوت یا حتی کفش پاشنه بلند به کار رود.

کفش پاشنه بلند مجلسی

اگر یک کفش پاشنه بلند سبز رنگ خریده‌اید می‌توانید آن را با لباس مجلسی زنانه مشکی و ساده و زیورآلات سبز ست کنید.

مدل بوت

کفش روزمره و کتانی سبز به خوبی با شلوار جین ست می‌شود و می‌تواند در تیپ زنانه یا مردانه کاربرد داشته باشد.

مدل کتانی مردانه

مشاهده کتانی‎های مردانه سبزرنگ

مدل کیف دستی زنانه

کیف سبز رنگ برای مد سال ۲۰۱۷

می‌توانید یک ست کیف و کفش سبز انتخاب کنید یا کیف سبز خود را با کفش مشکی ست کنید و در یکی از لباس‌های خود طرح سبز را وارد کنید، این بستگی به سلیقه و دقت شما در انتخاب تیپ دارد.

مدل کوله پشتی زنانه

یک کیف سبز می‌تواند کیف دستی زنانه ای باشد که در مهمانی می‌اندازید و آن را با سایر اکسسوری‌ها ست کرده‌اید یا یک کیف کوله پوشتی مردانه برای تیپ روزمره!

مدل کیف دستی و دوشی زنانه

مشاهده کیف دستی و دوشی زنانه سبزرنگ

خرید کیف زنانه

رنگ مد سال ۲۰۱۷ را ست کنید!

برای ست کردن رنگ مد سال ۲۰۱۷ با رنگ‌های دیگر باید بدانید که سبز با چه رنگ‌هایی بیشتر جور در می‌آید، مکمل رنگ سبز همانطور که بسیاری از ما می‌دانیم قرمز است.

مدل پیراهن زنانه 2017

برای آنکه تناسب بین سبز و قرمز رعایت شود می‌توانید سبز و قرمزی را انتخاب کنید که غلظت رنگی آن‌ها نزدیک به هم باشد به این ترتیب هر دو به یک اندازه دیده می‌شوند.

اگر رنگ قرمزی که انتخاب کرده‌اید، رنگدانه‌های قوی داشته باشد در این صورت سبز به عنوان پس زمینه دیده شده و  قرمز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدل لباس زنانه 2017 رنگ

سبز به چه رنگی می‌آید؟

  • ترکیب سبز و قرمز به ویژه در لباس زنانه کاربرد دارد. سبز و قرمز ترکیبی کامل و بدون نقص است که بدون داشتن تخصص ویژه‌ای در زمینه مد می‌توانید آن دو را کنار هم گذاشت و ست کرد، یک ترکیب محافظه کارانه و در عین حال شیک و زیبا.
  • ترکیب دیگری که بسیاری از استایلیست‌ها برای قرار دادن کنار سبز به کار می‌برند رنگ آبی است که در نمودار دایره‌ای رنگ‌ها درست در کنار سبز قرار می‌گیرد.
  • پررنگ بودن یا کمرنگ بودن آبی یا سبز به کار رفته در ترکیب رنگی تیپ شما می‌تواند باعث شود توجه بیشتری به یکی از این دو رنگ شود.
  • اما اگر می‌خواهید تعادل را بین سبز و آبی حفظ کنید بهترین راه این است که از تناژ مشابهی از رنگ سبز و آبی استفاده کنید. یعنی آبی کم رنگ را با سبز کمرنگ یه رنگ مد سال ۲۰۱۷ است ست کنید و آبی پررنگ را کنار سبز پررنگ قرار دهید.
  • اما اگر می‌خواهید ترکیب ساده‌تری داشته باشید سبز را کنار رنگ‌های ملایم یا طبیعی قرار دهید.
  • کرم انتخاب خوبی است که به راحتی با سبز هماهنگ می‌شود و البته برای تیپ بهاره ترکیب زیبایی را به وجود می‌آورد. سبز را می‌توانید کنار طوسی هم قرار دهید، سبز رنگ مد سال ۲۰۱۷ با طوسی کم‌رنگ به خوبی هماهنگ می‌شود.

مدل کوسن مبل سبز

دکوراسیون سبز

اگر می‌خواهید تغییری به فضای خانه خود بدهید و برای مثال دکور اتاق را سبز بچینید، امسال وقتش رسیده است!

لطافت سبز ۱۵-۰۳۴۳ که به عنوان رنگ مد سال انتخاب شده است باعث می‌شود برای فضای خانه به اندازه کافی ساده باشد و لطافت و زندگی را وارد خانه کند.

رنگ مد سال 2017

  • این بستگی به سلیقه و انتخاب شما دارد که برای دکوراسیون خانه خودتان سراغ رنگ‌های تند می‌روید و یا ترجیح می‌دهید رنگ‌های ملایم و روشن را انتخاب کنید، اما قوانین دکوراسیون خانه می‌گوید رنگ‌های روشن برای تابستان و رنگ‌های تند و خیره کننده مناسب زمستان است تا فضای خانه شما گرم به نظر برسد.
  • پس برای تابستان امسال رنگ ملایم سبز مد سال انتخاب مناسبی است، به شرطی که در کنار رنگ‌های ملایم دیگر مانند کرم، استخوانی یا شیری ملایم قرار بگیرد.
  • می‌توانید مبلمان خود را تغییر دهید یا به سادگی سراغ تغییر یک یا چند بخش کوچک از وسایل خانه بروید که در عین حال کم‌خرج‌تر است و روح خانه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • یک ست آشپزخانه جدید با رنگ سبز ملایم فضای آشپزخانه را تغییر می‌دهد.
  • خرید کوسن با رویه‌ی سبز ملایم می‌تواند روح کل خانه را تحت تاثیر قرار دهد. حتی می‌توانید چند شمع کوچک تزیینی در دکوراسیون خانه بگذارید که رنگ سبز روشن داشته باشند.
  • اگر می‌خواهید با مد سال ۹۶ همراه شوید و از فضای خانه تا فضای کمد لباس خود را همگام با مد روز تغییر دهید باید بدانید که بنفش۲۱۱۷-۳۰ مور، موشی SW6039 شروین ویلیامز و البته سبز ۱۵-۰۳۴۳ پنتون همه انتخاب های رنگ‌ مدل سال ۲۰۱۷ هستند.

 فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل با جدیدترین مجموعه لباس مد روز شما را با رنگ سال همراه می‌کند در کلکسیون‌های زنانه، مردانه و بچگانه دنبال رنگ سال بگردید.

دیدگاه کاربران ۱۲ دیدگاه

  1. محمد

    وافعا ممنون

  2. روشنک

    خوب بود ولی میشه ساله بعدی رنگ قرمز باشه ممنون میشم با تشکر

  3. ahmad

    سلام
    ممنونم بابت سایت پویا و زیباتون.

  4. ahmad

    سلام
    بابت مطالب پویاتون ممنون موفق باشید.

  5. علی

    عالی بود
    میشه مطلبی در خصوص ست کردن رنگ سبز با رنگ های دیگه داشته باشین؟

  6. مهسا

    عالی و مفید بود ممنون از شما

  7. مریم

    خیلی ممنون مطالبتون واقعا عالیه ، به جز رنگ سبز رنگهای دیگری هم مد هست؟

    1. نسیم چراغلو

      ممنون از اینکه ما را برای خواندن انتخاب کردید ، در لینک زیر می توانید با رنگ های بیشتری که امسال ترند شده اند آشنا شوید .
      https://www.digistyle.com/mag/%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2017-%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA/

  8. پریا

    تلفیق سبز با تم بنفش فکر میکنم زیبایی وصف ناپذیری داره..
    ممنون از مطلب سبزتون
    عالی بود ..

  9. نغمه

    همیشه تو لباسام یه جایی واسه رنگ سبز هست، خیلی خوبه که الان اطلاعات دقیق تری راجع به این رنگ دارم
    تصاویری هم که استفاده کردین، خیلی ایده های خوبی بهم داد
    مچکرم 🙂

  10. نوشین

    ممنون از مطلب خوبتون.سبز رنگ مورد علاقه ی منه و حتما از نکاتی که پیشنهاد دادین تو استایل تابستونیم استفاده می کنم.

  11. gandom

    بسیار عالی
    خیلی خوبه که ترکیب های رنگی که متناسب با رنگ سال هستند رو هم در مطلب گذاشتید

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.