فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
ست زرد و مشکی زنانه

پیشنهاد هفته، زرد و مشکی برای یک ست زنانه ی شیک

ترکیب دو رنگ زرد و مشکی یکی از آن ست‌های فوق‌العاده را در استایل شما به وجود می‌آورد که می‌تواند از مهمانی تا محل کار را همراهیتان کند. پیشنهاد این هفته‌ی ما به شما یک ست زرد و مشکی شیک برای تیپ رسمی است.

یکی از راه‌هایی که می‌تواند شما را به یک زن خوش تیپ و شیک پوش تبدیل کند این است که برای انتخاب لباس‌هایتان برنامه‌ریزی داشته باشید. مثلا ابتدا یک لباس، مانند یک مانتو یا کت یا پیراهن را به عنوان بخش اصلی تیپ خودتان تعیین کنید و بقیه بخش‌ها را بر اساس آن انتخاب کنید.مدل کت مجلسی زنانه

کت مانگو، اولین قدم برای استایل زرد و مشکی

یک کت زنانه را می‌توانید به عنوان اصلی‌ترین بخش استایل خود انتخاب کنید، فراموش نکنید که سراغ یکی از خیره‌ترین رنگ‌ها در دنیای مد بروید؛ رنگ خردلی!

قد کت زنانه ی مانگو (Mango) تا زیر باسن است و می‌توانید به راحتی از آن به جای مانتو هم استفاده کنید. رنگ این کت زرد تیره یا خردلی است که حالتی شیک به لباس‌های شما می‌دهد.

اگر آستین کت کمی برای شما بلند بود، این شانس را دارید که با تا زدن آن، مقداری از سلیقه‌ی شخصی خودتان را به مدل کت اضافه کنید.

آستر کت کمک می‌کند، که لباس فرم بهتری روی بدن شما داشته باشد پس نگران مدل آن نباشید.

مشاهده و خرید کت زنانه منگو

مشاهده و خرید کت‌های زنانه‌ی مانگو

مدل شلوار زنانه منگو

شلوار راسته را انتخاب کنید

بعد از آنکه مهمترین بخش تیپ خود را آن هم با رنگ زرد انتخاب کردید، وقت آن می‌رسد که سراغ مشکی‌ها بروید.

شلوار را هم می‌توانید از برند مانگو انتخاب کنید، یک شلوار پارچه ای زنانه با فرم راسته که با کت شما به خوبی هماهنگ می‌شود.

بند به کار رفته در کمر شلوار به شما کمک می‌کند که در عین راحتی امکان تغییر سایز کمر را هم داشته باشید. جیب داشتن یکی دیگر از خوبی‌های این شلوار است.

بیشتر بخوانید: این هفته، تیپ نیمه رسمی زنانه

مشاهده و خرید شلوار‌ زنانه منگو

مشاهده و خرید شلوار‌های زنانه‌ی مانگو

مدل صندل زنانه جدید

یک جفت صندل برای استایل تابستانی

به تیپ خود کمی حال و هوای تابستانی اضافه کنید. یک صندل مشکی رنگ برای این کار مناسب است. صندل چرم زنانه ی پیسز (Pieces) هم استایلی مدرن دارد و هم به اندازه‌ی کافی برای تیپ رسمی شما ساده است.

اگر به کمی پاشنه نیاز دارید و می‌خواهید برای فرم بهتر شلوار قدتان کشیده‌تر باشد، صندل پیسز حدود چهار سانتی متر لژ دارد که برای این کار مناسب است.

مشاهده و خرید انواع صندل لژدار زنانه

مشاهده و خرید انواع صندل لژدار زنانه

مدل کیف زنانه جدید

یک کیف کوچک لازم دارید

حالا نوبت به اکسسوری‌ها می‌رسد. این بار کمی تزیینات به تیپ خودتان اضافه کنید. به جای یک کیف دوشی ساده ی مشکی رنگ سراغ یک کیف زنانه با سگک‌های تزیینی بروید، سگک‌هایی که در آن‌ها زرد را هم می‌توان دید.

کیف دوشی توییست (Twist)، با بند بلند و طرح پوست ماری‌اش می‌تواند بهترین انتخاب برای استایل شما باشد. سگک‌های رنگی این کیف نه تنها استایل زرد و مشکی شما را کامل می‌کند بلکه چند رنگ دیگر را هم بدون شلوغی به آن اضافه می‌کند.

مشاهده و خرید انواع کیف دوشی زنانه

مشاهده و خرید انواع کیف دوشی زنانه

مدل رژ لب جدید

تابستانی آرایش کنید

یک رژ لب براق با رنگی نزدیک به کالباسی تیره می‌تواند تیپ شما را کامل کند. این رنگ، محبوبیتش در آرایش لب را به دلیل سادگی و طبیعی بودن به دست آورده است، نکته‌ای که برای استایل کلاسیک شما اهمیت دارد.

رژ لب جامد شماره‌ی ۲۸ ایزادورا (Isadora) با ترکیباتی چون  موم Candelilla، پانتنول و ویتامین E این قابلیت را دارد که لب‌های شما را زیبا و در عین حال نرم و لطیف کند.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با مجموعه‌ای از جدیدترین کلکسیون‌های برندهای معتبر ایرانی و غیر ایرانی به شما کمک می‌کند که سبک خود را با لباس‌های با کیفیت و شیک تکمیل کنید.

در مجموعه‌های لباس‌های زنانه، مردانه  بچگانه‌ی دیجی استایل زیباترین‌های دنیای مد و لباس را پیدا کنید و با پیشنهادات دیجی استایل در هر زمان تیپ ویژه‌ی خود را داشته باشید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.