فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
ست لباس مردانه تابستانی جدید

پیشنهاد هفته، شیک و مردانه با ترکیب آبی و طوسی

ست لباس مردانه و شیک تابستانی خود را با ترکیب دو رنگ طوسی و آبی داشته باشید، ما به شما می‌گوییم چطور این دو رنگ همیشگی را کنار هم قرار دهید که کسل کننده و معمولی به نظر نرسند.

آبی و طوسی رنگ‌هایی است که بسیاری از مردان به آن علاقه دارند، چرا؟ چون ساده و طبیعی است، به راحتی ست می‌شود، برای هر فصلی مناسب است اما گاهی حوصله را سر می‌برد و زیادی محطاطانه به نظر می‌رسد.

اما چرا از این دو رنگ شیک و طبیعی، بهتر استفاده نکنیم؟

شلوار کتان طوسی را انتخاب کنید

مدل شلوار کتان مردانه

یک شلوار کتان بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستانی است، هم فرم زیبایی دارد و هم پارچه‌ی آن خنک است. برای یک ست لباس مردانه ی شیک تابستانی، سراغ یک شلوار کتان جذب بروید.

شلوار کتان مانگو (Mango نه تنها فرم مناسبی برای اندام مردانه دارد، بلکه رنگ طوسی ملایم آن مناسب لباس‌های تابستانی است. الیاف نخی این شلوار قابلیت تنفس و عبور هوا را ایجاد می‌کند که باعث خنک بودن لباس در تابستان می‌شود.

آبی با پیراهن سلیو (Celio)مدل پیراهن مردانه تابستانی

برای انتخاب پیراهن مردانه رنگ آبی را انتخاب کنید، احتمالا همه‌ی مردان یک یا حتی چند پیراهن آبی در کمد لباس‌هایشان دارند! اگر شک دارید، کافی است نگاهی به کمدتان بیاندازید!

اما چرا پیراهن مردانه‌ی سلیو (Celio) را انتخاب کنید؟

  1. الیاف این پیراهن ترکیبی از رنگ‌های آبی و طوسی روشن دارد که برای استایل دو رنگ شما مناسب است.
  2. جنس پیراهن سلیو، لنین است که قابلیت تنفس را دارد.
  3. الیفا طبیعی این لباس از حساسیت‌های پوستی تابستانی جلوگیری می‌کند.
  4. این پیراهن از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: این هفته، همگام با مردان اسپرت و خوشتیپ

کفش مناسب این ست لباس مردانهمدل کفش راحتی مردانه

فراموش نکنید که پوشیدن چرم سن و سال و فصل نمی‌شناسد، پس اگر به کیفیت کفش و سلامت پاها اهمیت می‌دهید، چرم را فراموش نکنید.
سراغ رنگ سرمه‌ای بروید تا ست لباس مردانه‌ی خود را کامل کنید. کفش چرم برند دون لندن (Dune London) این امکان را به شما می‌دهد که استایل ساده‌ی خود را به یک استایل شیک اسمارت-کژوال یا همان رسمی-روزمره تبدیل کنید.

ترکیب رنگ سرمه‌ای و قهوه‌ای با تزییناتی مثل دوخت بند در کناره‌ی این کفش روزمره، حالتی متفاوت و زیبا به آن می‌دهد.

یک انتخاب حرفه‌ای برای کمربندمدل کمربند مردانه

استایلیست‌های حرفه‌ای به شما توصیه می‌کنند هر گاه در انتخاب کمربند شک داشتید، آن را با کفش خودتان ست کنید. ترکیب طوسی و قهوه‌ای در کفش مردانه ی خود را به یاد آورید و سراغ همین ترکیب در کمربند بروید.

کمربند مانگو با ترکیب دو رنگ سرمه‌ای و قهوه‌ای و بافت حصیری انتخاب مناسبی برای ست لباس مردانه ی تابستانی شما است. این کمربند حالتی مدرن و جوان‌پسند به استایل شما می‌دهد.

ساعت تیم تیمبرلند  با فرمول سرمه‌ای-قهوه‌ایمدل ساعت مردانه اصل

استایلیست‌ها به شما پیشنهاد می‌دهند که اگر برای انتخاب جزییتات تیپ خود به بن بست خوردید، به طور کلی کفش را محور انتخاب خود قرار دهید و با همان فرمولی که برای انتخاب کمربند حرکت کردید، پیش بروید.

پس حالا به یک ساعت سرمه‌ای-قهوه‌ای نیاز دارید! هیچ پیشنهادی بهتر از ساعت تیمبرلند (Timberland) نیست. ترکیب رنگ، بند چرم، صفحه‌ی سرمه‌ای و دیزاین ساده‌ی عقربه، تاریخ شمار و اعداد روی ساعت، آن را برای استایل رسمی-روزمره‌ی شما مناسب می‌کند.

عینک سلیو برای آنکه استایل کامل شودمدل عینک آفتابی مردانه جدید

برای آنکه استایل تابستانی خود را کامل کنید، در آخر به یک عینک آفتابی شیک نیاز دارید. به جای یک عینک آفتابی مردانه ی دسته فلزی سراغ یک فریم عینک مدرن‌تر بروید.

این فریم عینک را در برند سلیو (Celio) پیدا کنید. دسته‌ی طرح چوب و رنگ خاص این عینک باعث می‌شود ست لباس شما متفاوت دیده شود.

در آخر اگر می‌خواهید شیک و متفاوت لباس بپوشید و البته در انتخاب استایل خود راه را اشتباه نروید، ما به شما کمک می‌کنیم به سادگی سبک خود را پیدا کنید. کافی است نگاهی به استایل‌های هفته بیاندازید و در بین محصولات حدود ۲۰۰ برند ایرانی و عیر ایرانی در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، همه‌ی آنچه را که برای تیپ متفاوت و شیک خود می‌خواهید کنار هم قرار دهید و به سادگی و در کتاه‌ترین زمان خریداری کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.