فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید اینترنتی لباس دخترانه

ست کردن مادر و دختری و قوانین آن

ست کردن مادر و دختری یکی از شیرین‌ترین کارهای دنیا برای مادران است! یک جوری که انگار با دیدن زیبایی و هماهنگی بین خودشان و دخترکشان بهترین هدیه دنیا را گرفته‌اند. اگر شما هم جزو این مادران هستید برای اینکه این لذت را با شیک بودن همراه کنید، خوب است به چند قانون ساده اما کاربردی توجه داشته باشید. این قوانین به شما و دخترتان کمک می‌کنند بیشتر از همیشه با هم هماهنگ باشید و در هر جمعی بدرخشید.

ست کردن مادر و دختری ؛ عین هم نباشید

اولین و مهم‌ترین قانون ست کردن مادر و دختری این است که لزومی ندارد حتما لباس‌هایتان عین هم باشند. درست است که بعضی لباس‌های راحتی و مناسب برای منزل، با یک طرح یکسان طراحی شده‌اند و فقط مدلشان فرق می‌کند، اما لازم نیست حتما لباس‌های مهمانی را  عین هم انتخاب کرد. اگر نتوانستید لباس‌های مشابهی پیدا کنید که برای سن هر دوی شما مناسب باشند اجباری در عین هم پوشیدن نیست . چون در این صورت یا شما کودک به نظر می‌رسید یا دخترتان بزرگسال به نظر می‌آید و هیچ کدام از این وضعیت‌ها جالب نیستند. در عوض به بعضی جزئیات دقت داشته باشید که در ادامه برایتان آورده‌ایم.

خرید کردن مادر و دختر

دقت به جزئیات

اگر نگاهی به ست کردن مادر و دختری بین سلبریتی‌های معروف و دخترانشان بیندازید، متوجه می‌شوید به جزئیات توجه زیادی دارند و به جای اینکه عین هم لباس بپوشند بعضی جزئیات استایلشان را با هم هماهنگ می‌کنند. افرادی مثل «ریس واتراسپون» یا «بیانسه» هر جا که دخترانشان هم همراهشان هستند، جزئیاتی را در ست کردن لباسهایشان رعایت کرده‌اند. برای مثال اگر لباس دخترشان راه‌راه است و رنگ‌های شاد دارد، آن‌ها از لباسی راه‌راه با رنگ‌های تیره‌تر استفاده کرده‌اند یا اگر روی لباس خودشان سنگ‌دوزی شده است، هد بند یا گل سر دخترشان هم سنگ دوزی دارد. آن‌ها در حین اینکه عین هم نیستند به هم شباهت دارند و شیک به نظر می‌رسند. یک تمرین ساده این است که لباس‌ها و زیورآلات خودتان و دخترتان را از کمد بیرون بیاورید و کنار هم بگذارید و آن‌هایی که با هم وجه مشترک دارند، شناسایی کنید. اگر فکر می‌کنید ممکن است بعد از چند وقت یادتان برود کدام‌ها با هم ست بودند، می‌توانید از لباس‌ها یا زیورآلات در کنار هم و به صورت جفت جفت عکس بگیرید و هر وقت که نیاز بود نگاهی به عکس‌ها بیندازید تا برایتان یادآوری شود که چه گزینه‌هایی برای انتخاب کردن دارید.

با رنگ‌ها چه کنیم؟

اگر لباس‌هایتان در طرح، هیچ وجه اشتراکی ندارند، یعنی مثلا راه راه یا گلدار نیستند، ایرادی ندارد. در عوض می‌توانید سراغ استفاده از شباهت بین رنگ‌ها بروید. مثلا اگر لباس صورتی ملایم پوشیده‌اید، برای دخترتان هم لباسی با همین رنگ انتخاب کنید. البته لازم نیست لباس به صورت تمام قد‌ به این رنگ باشد، بلکه اگر صرفا دامن، بلوز یا شلوار به این رنگ باشد هم کافی است. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که به هر دوی شما می‌آیند. می‌توانید از تمرین قبل برای شناسایی و ست کردن لباس‌هایی با رنگ‌های مشابه هم استفاده کنید.
ست کردن لباس مادر و دختر

متضاد بپوشید

یکی دیگر از نکاتی که برای ست کردن مادر و دختری به کارتان می‌آید متضاد پوشیدن است. زمانی که تیپ مشکی زده‌اید، دخترتان می‌تواند تیپ سفید بزند و دست در دست شما قدم بزند! یا وقتی لباس آبی پوشیده‌اید دخترتان با پوشیدن لباس زرد می‌تواند تکمیل کننده استایل شما باشد. رنگ‌های مکمل یا متضاد را شناسایی کنید و با توجه به فصل سراغشان بروید. نتیجه به طرز شگفت آوری هیجان انگیز و زیبا خواهد شد!

خرید لباس مادر و دختر

آزادی برای انتخاب کفش

موقع ست کردن مادر و دختری تقلید صرف ممنوع است، مگر در مورد لباس‌های مناسب برای تمام سنین و البته کفش‌ها. اگر کفش‌های مشابه پیدا کردید می‌توانید با خیال راحت سراغشان بروید و از آن‌ها استفاده کنید. به خصوص برای مهمانی‌های رسمی. مثلا هر دوی شما می‌توانید کفش مشکی ورنی بپوشید یا سراغ دو جفت کفش جیر شیری رنگ بروید. البته معمولا پیدا کردن کفش‌های رسمی یکسان کار آسانی نیست و نیاز به جست و جو دارد. اگر مدل‌های کاملا مشابه پیدا نکردید سراغ جنس و رنگ مشابه بروید یا دنبال یک المان مشترک بگردید، مثلا کفش‌هایی را که پاپیون دارند یا سگک‌دار  هستند، انتخاب کنید. بر خلاف کفش رسمی اما کفش ورزشی یکسان را به راحتی می‌توان پیدا کرد و برای یک پیاده روی مادر و دختری بیرون زد.

خرید کفش و ست کردن مادر و دختری

 

 

 

مشاهده و خرید انواع لباس دخترانه

مشاهده و خرید انواع لباس دخترانه

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.