فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل جدید صندل زنانه 2017

۹ مدل صندل زنانه و کفش تابستانی ۲۰۱۷

مدل صندل زنانه یا کفشی که برای تیپ تابستانی‌تان انتخاب می‌کنید، می‌تواند کل تیپ شما را تحت تاثیر قرار دهد و چه چیزی جذاب‌تر از یک تیپ تابستانی زنانه است که با دقت و سلیقه انتخاب شده باشد؟

مدل صندل دخترانه جدید 2017

صندل از آن کفش‌های پر طرفدار برای تابستان است که هم به اندازه‌ی کافی راحت است، هم پاها را خنک نگه می‌دارد و مهم‌تر از این‌ها بسیار زیبا است. با این حال شاید نتوانید یک مدل صندل زنانه را برای همه‌ی موقعیت‌ها استفاده کنید، پس به چند پیشنهاد در مورد کفش تابستانی نیاز دارید که در این مطلب می‌خوانید.

تیپ زنانه تباستان و بهار جدید 96

انتخاب اول: کفش تخت نوک تیز، انتخابی برای روزهای شیک‌پوشی

برای یک قرار دوستانه یا قدم زدن در خیابان‌ها در هوای بهاری و تابستانی احتمالا پوشیدن کفش پاشنه بلند می‌تواند کمی آزاردهنده باشد، پس می‌توانید سراغ یک مدل صندل زنانه یا کفش تخت نوک تیز بروید، که هم به اندازه‌ی کافی شیک است و هم راحت.

مدل کفش زنانه تابستانی 96

رنگی را انتخاب کنید که بتوانید با اکسسوری‌های خود مانند شال و روسری یا زیورآلات ست کنید. کفش تخت و نوک تیز خود را از بین مدل‌های برندهایی مثل مانگو (Mango) و آلدو  (Aldo) انتخاب کنید که به شیک بودن معروف هستند. اینطوری احتمال خطا را پایین می‌آورید.

مشاهده کفش‌های تخت زنانه ی آلدو

مشاهده کفش‌های تخت زنانه ی آلدو

مشاهده کفش‌های تخت زنانه ی مانگو

مشاهده کفش‌های تخت زنانه ی مانگو

مدل صندل زنانه بندی 96

انتخاب دوم: صندل بندی، مد بهار و تابستان ۲۰۱۷

یکی از مدل‌های صندل زنانه که در کلکسیون برندهای معروف برای بهار و تابستان امسال پیدا می‌شود، صندل بندی زنانه است، بندها می‌تواند تا بالای مچ پا باشند یا تا وسط ساق پا بالا بیایند و مدل گلادیاتوری داشته باشند.

مدل صندل زنانه جدید 96

مدل صندل بندی برای شلوارهای کمی کوتاه‌تر و بالای مچ پا یا دامن مناسب است. این صندل‌ها انتخاب مناسبی برای تیپ روزمره به ویژه در تابستان هستند. برای روزهای گرم تابستان سراغ خرید صندل زنانه ی سفید بروید و بقیه لباس‌هایتان را رنگارنگ انتخاب کنید.

مشاهده صندل‌های زنانه

مشاهده صندل‌های زنانه

مدل کفش زنانه لژدار

انتخاب سوم: کفش لژدار زنانه، سردسته‌ی مد سال

صندل یا کفش لژدار زنانه بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند کمی قد بکشند و در عین حال راه رفتن روی پاشنه‌ها برای مدت طولانی برایشان سخت است. مد ۲۰۱۷ به شما پیشنهاد می‌دهد به جای کفش پاشنه بلند گاهی هم سراغ صندل یا کفش لژ دار بروید.

مدل صندل زنانه لژ دار

امسال در طراحی لژها و پاشنه‌های یکسره خلاقیت‌های بیشتری به خرج داده می‌شود و می‌توانید طرح‌های متنوعی از لژ و پاشنه را انتخاب کنید. کفش یا صندل لژدار برای گردش‌های داخل شهر یا حتی رفتن به سر کار کفش مناسبی است. برند کال ایت اسپرینگ (Call it spring) پیشنهاد‌های خوبی برای کفش لژدار تابستانی دارد.

مشاهده کفش‌های پاشنه یکسره‌ی زنانه‌ی کال ایت اسپرینگ

مشاهده کفش‌های پاشنه یکسره‌ی زنانه‌ی کال ایت اسپرینگ

مدل صندل زنانه عروس

انتخاب چهارم: صندل پاشنه دار، برای تیپ مهمانی

امسال پاشنه‌های نازک که با نام پاشنه کیتن (kitten) شناخته می‌شوند، مد شده‌اند. این پاشنه‌ها برای تیپ مجلسی بهترین انتخاب هستند. آن‌ها را با دامن زنانه یا پیراهن مجلسی ست کنید و رنگ آن را با یکی از رنگ‌های به کار رفته در لباستان هماهنگ کنید تا یک تیپ شیک زنانه داشته باشید.

سراغ رنگ‌های شاد و براق بروید تا حال و هوای تابستان و بهار را به لباس‌های خودتان بدهید. برای پیدا کردن یک صندل پاشنه دار شیک، مدل‌های برند کرت گایگر (Kurt Geiger) را ببینید.

مشاهده صندل‌های زنانه‌ی کرت گایگر

مشاهده صندل‌های زنانه‌ی کرت گایگر

مدل کفش کتای زنانه جدید 2017

انتخاب پنجم: کتانی زنانه سفید، کفشی برای تمام فصول

یکی از محبوب‌ترین کفش‌ها برای هر فصلی کتانی زنانه است، یک جفت کفش کتانی می‌تواند استایلی کژوال و روزمره و در عین حال شیک به شما بدهد. بهترین انتخاب رنگ برای خرید کتانی زنانه تابستانی، سفید است.

مددل کفش کتانی زنانه 96

یک کتانی سفید می‌تواند ظاهر لباس‌های همیشگی شما را به راحتی تغییر دهد به خصوص اگر بقیه ی تیپ خودتان را هم با رنگ روشن ست کنید تا ظاهری خنک و زیبا به لباس‌هایتان بدهید. کتانی زنانه ی سفید کفشی برای تمام فصول است اما رنگ سفید بیش از هر چیز می‌تواند برای روزهای آفتابی تابستان مناسب باشد.

مشاهده کتانی‌های سفید زنانه

مشاهده کتانی‌های سفید زنانه

مدل کفش عروسکی دخترانه جدید

انتخاب ششم: کفش عروسکی برای لباس دخترانه

کفش عروسکی را برای داشتن یک تیپ دخترانه ی با نمک انتخاب کنید و با آن لباس‌های رنگی و طرح‌دار بپوشید.

مدل کفش عروسکی زنانه جدید

مهمترین نکته‌ای که باید برای خرید کفش عروسکی مورد توجه قرار گیرد، رنگ است، چون در نهایت مدل تمام کفش‌های عروسکی به یکدیگر شبیه است. اگرچه رنگ مشکی با تمام لباس‌ها می‌تواند ست شود، اما این تابستان ریسک کنید و سراغ رنگ قرمز هم بروید، یک کفش عروسکی قرمز ظاهری زنده و شاداب به لباس‌های تابستانی می‌دهد.

مدل کفش تابستانی زنانه پشت باز

انتخاب هشتم: صندل پشت باز، راحت‌ترین صندل دنیا

مد سال ۲۰۱۷ یک خبر خوب دارد. امسال مدل صندل پشت باز مد شده است، صندلی که شاید راحت‌ترین انتخاب دنیا برای روزهای گرم تابستانی باشد و استایل‌تان را زیر و رو خواهد کرد.

مدل کفش زنانه جدید 2017

آن‌ها را می‌توانید با شلوار جین زنانه و استایل روزمره ست کنید، اما به یاد داشته باشید که این مدل‌های صندل پشت باز و تخت برای تیپ رسمی یا رفتن به سر کار انتخاب مناسبی نیستند. شاید بهتر باشد آن‌ها را فقط برای گردش‌های روزمره یا قدم زدن لب ساحل کنار بگذارید.

برای دیدن جدیدترین مدل های کفش و صندل زنانه از کلکسیون بهار و تابستان ۲۰۱۷ برندهای با کیفیت و زیبای ایرانی و خارجی می‌توانید، به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سری بزنید و در کوتاه‌ترین زمان خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.