فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل لباس زنانه سال 2017 فروشگاه دیجی استایل

مدل لباس زنانه ۲۰۱۷ و مد امسال

مدل لباس زنانه ۲۰۱۷، در هر فصل فرق می‌کند اما برای اینکه بدانیم به طور کلی امسال چه ترندهایی (Trend) مد شده‌اند، با هم نگاهی می‌اندازیم به سالن‌های مد و لباس مطرح دنیا و شوهایی که (Show) برگزار کرده‌اند تا ببینیم طراحان برتر دنیا چه خوابی برای امسال ما دیده‌اند.

مدل لباس زنانه ؛ ساتن و براق!

در مورد مدل لباس زنانه مجلسی ترند جالبی که امسال دیده می‌شود استفاده از لباس‌هایی با پارچه‌های براق و متالیک است. آخرین باری که در ایران این ترند خیلی خودش را نشان داد حدود ۲۰ سال پیش بود که پارچه‌های براق ساتن تبدیل به لباس‌های زیبا می‌شدند. در آمریکا و اروپا دهه‌ی هشتاد میلادی دوره‌ی اوج این لباس‌ها بود و حالا بعد از ربع قرن این مدل لباس زنانه به بازار لباس مجلسی برمی‌گردد تا سرکی به دنیای مدرن بکشد.

لباس براق زنانه مانگو فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده انواع لباس زنانه

مشاهده انواع لباس زنانه

سلام ملوان!

یکی دیگر از لباس‌هایی که برای امسال مد خواهد شد لباس‌هایی با طرح‌های ملوانی است. بنابراین منتظر دیدن ترکیب رنگ سرمه‌ای و سفید، شلوارهای راسته و گشاد با دم‌پای برگشته و لباس‌هایی با راه‌راه‌های آبی کم رنگ و دکمه‌های طلایی باشید. البته این مدل لباس‌ها اصلا به عنوان لباس شب زنانه کاربرد ندارند.

مدل لباس زنانه و بازگشت گل‌گلی‌ها

دنیای خیلی از زنان گل گلی است و چه لباسی برایشان بهتر از لباس‌هایی با گل‌های ریز و درشت؟ برندهایی مثل  Michael Kors، Boss و Tory Burch دنیای امسال لباس‌ها را گلدار طراحی کرده‌اند. ما هم با آغوش باز از آن استقبال می‌کنیم! نمونه‌اش هم این شومیز گلدار است!

شومیز گل دار مانگو فروشگاه دیجی استایل

چی توی آستینت داری؟

امسال طوری رفتار کنید که انگار همیشه چیزی توی آستینتان دارید چون طراحان نشان داده‌اند پوشیدن لباس‌هایی با آستین‌های حجیم و حتی سر آستین‌های اپل دار می‌تواند به دنیای این روزهای ما حال و هوای تازه‌ای بدهد. این مدل‌ها موقع خرید لباس زنانه قرار است ما را پرتاب کنند به جایی حوالی دهه‌ی هفتاد خودمان، زمانی که اپل بخش جدا نشدنی لباس‌های زنانه بود.

 بیشتر بخوانید : مدل لباس مجلسی زنانه درست مناسب فرم بدن شما

شسته و رفته

یکی دیگر از ترندهای امسال برای مدل لباس زنانه ، استفاده از لباس‌های یک دست و یک رنگ است. مثلا کت و دامن ساده و هماهنگ با زرق و برق کم یا لباس سر هم تک رنگ. داشتن این لباس‌ها از نظر اقتصادی هم به صرفه است چون سادگی هیچ وقت از مد نمی‌افتد.

خرید اینترنتی کت تک طوسی

به شیرینی شربت

تا حالا به رنگ شربت‌های توت فرنگی یا پرتقال دقت کرده‌اید؟ این رنگ‌ها یک جور قوام و شفافیت دارند که قرار است امسال در رنگ لباس‌های بهار و تابستان دیده شوند. رنگ‌هایی مثل زرد لیمویی و سبدی پر از رنگ میوه‌ها وارد کمدتان خواهد شد.

صورتی یا سرخابی؟

صورتی روشن، صورتی تیره و سرخابی سال با شکوهی را تجربه خواهند کرد! از آنجایی که ناف خانم‌ها را هم با صورتی بریده‌اند و چه بخواهیم، چه نخواهیم این رنگ را متعلق به خودمان می‌دانیم، تا دلتان می‌خواهد صورتی بازی کنید!

امسال سال صورتی است و خیلی‌ها پیش بینی می‌کنند بهار امسال به رنگ گل رز خواهد بود!

پیراهن زنانه سرخابی فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

تضاد را رعایت کنید

معمولا همه می‌گویند تناسب را رعایت کنید ولی ۲۰۱۷ سالی است که می‌توانید در آن سراغ تضاد بروید و اصطلاحا کنتراست (Contrast) ایجاد کنید. مثلا امسال موقع خرید لباس شب زنانه ،خیلی راحت لباس سفید را کنار مشکی بنشانید یا سرمه‌ای را با شیری همراه کنید و خیالتان راحت باشد که در حال چرخیدن روی پاشنه‌ی مد هستید.

سالی برای سویشرت‌ها

سویشرت‌ های جلو بسته را در سبد خریدتان جا بدهید. اگر برای بهار خرید می‌کنید مدل‌هایی با پارچه‌های نازک و لطیف انتخاب کنید و اگر برای زمستان دنبال ایده هستید از مدل‌های گشاد و ضخیم کمک بگیرید. تا پایان بهار ۹۶ سویشرت‌ها به زندگی‌شان در دنیای لباس ادامه خواهند داد.

 

سوئی شرت ساتن براق آبی دیجی استایل

مشاهده انواع سویشرت زنانه

مشاهده انواع سویشرت زنانه

خاکی باشید و بپوشید

دو رنگ سبز ارتشی و خاکی را مد نظر داشته باشید چون امسال زیاد دیده می‌شوند. برای لباس‌هایی با این رنگ‌ها در کمدتان جا باز کنید و بگذارید خنثی بودن بین لباس‌هایتان بخزد.

راه رفتن روی لبه‌ی خطوط

لباس‌های خط دار را از قلم نیندازید که هر طراحی که فکرش را بکنید حد‌اقل یک لباس راه راه به دنیای مد و لباس هدیه داده است.

خرید اینترنتی لباس زنانه راه راه

مشکی رنگ امسال؟

کت‌ چرمی تک و مشکی، بلوز آزاد و مشکی و خلاصه هر چیزی که مشکی باشد را در برنامه‌ی خریدتان بگنجانید. امسال لباس‌های مشکی با طراحی‌های ویژه و کمتر دیده شده اظهار وجود خواهند کرد. برندهایی مثل Coach و Marc Jacobs از سردمداران این طراحی‌های خاص هستند. موقع خرید لباس مجلسی زنانه هم مشکی را مد نظر داشته باشید.

عروس شوید

لباس‌های توری به سبک عروس‌ها جز دیگر لباس‌هایی هستند که زیاد دیده خواهند شد. فقط یادتان باشد اگر به عروسی دوستتان دعوت شدید حتما از پوشیدن لباس سفید توری خودداری کنید. دوست ندارید با عروس اشتباهتان بگیرند که؟ لباس توری مشکی می‌تواند جایگزین بهتری باشد.

خرید اینترنتی لباس توری زنانه مشکی

ملکه‌ی جین‌های آبی

از جین آبی غافل شدن مثل غافل شدن از کلید اصلی برای باز کردن در صندوق گنج است. بلوز، شلوار و مانتوی جین آبی انتخاب کنید. برای انتخاب شلوار جین بر اساس فرم بدن هم اینجا کلیک کنید.

لَخت و لایه دار

لباس‌های بلند، آویزان و به اصطلاح لَخت و چند لایه را می‌توان بین طراحی برندهایی مثل Cavalli  و Chloe زیاد دید. شما هم از قافله عقب نمانید و به خصوص اگر لاغر هستید ناخنکی به دست پخت تازه‌ی طراحان بزنید. از این ایده‌ها موقع خرید مانتو هم کمک بگیرید.

پیراهن زنانه سرمه ای دیجی استایل

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.