فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery

مد ۲۰۱۷ و همه کفش و لباس‌هایی که امسال میبینید!

مد ۲۰۱۷ با دنیای رنگ و طرح‌های گل‌دار قرار است آشتی کند و البته کفش پاشنه بلند زنانه همان کفشی است که به اندازه کتانی‌های روزمره باید منتظر آمدنش باشید، اما این بار با یک مدل جدید و البته متفاوت.

امسال دنیای رنگ‌ها و طرح‌های مختلف قرار است وارد مد شود، پس بهتر است در خریدهایتان بیش از هرچیز به این رنگ و طرح‌ها توجه کنید و با دانستن جدیدترین مدل های روز محتاطانه سراغ خرید یک مدل لباس ساده نروید.

در سال ۲۰۱۷ چه لباس‌هایی را بپوشیم

وقتی حرف از لباس‌های متنوع زنانه می‌شود، همیشه انتخاب‌های مختلفی در میان است، از لباس‌های ساده تا یک لباس مجلسی شیک، اما امسال لباس‌ها باید چه المان‌هایی داشته باشند که همگام با مد روز ۲۰۱۷ شوند؟ همیشه لباس‌هایی که به عنوان ترند یا لباس مد سال معرفی می‌شوند دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که نه تنها آن‌ها را متفاوت می‌کند، بلکه گاه کمی عجیب و غریب است و به نظر می‌رسد تنها برای پوشیدن روی یک صحنه مد می‌تواند مناسب باشد نه زندگی روزمره یک فرد عادی. با این حال همین مدهای گاه عجیب و غریب به صورت ساده‌تر و تعدیل شده‌تری به عنوان مد سال معرفی می‌شوند، لباس‌هایی که در عین زیبایی و تفاوت برای یک روز عادی نیز می‌توانند مناسب باشند و با سایر لباس‌های شما به خوبی ست شوند.

مد ۲۰۱۷ و پوشیدن لگ زیر پیراهن

اگرچه پوشیدن لگ از سال ۲۰۰۵ در حال ترند شدن است اما امسال لگ را می‌توانید زیر یک پیراهن کوتاه بپوشید و البته آن را با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی ست کنید.

کت سایز بزرگ و آزاد

برای زمستان می‌توانید یک مدل کت زنانه زمستانی با سایز بزرگ بپوشید، چنین کتی را می‌توانید در کلکسیون مانگو (Mango) پیدا کنید. این مدل کت یا پالتوهای مدل کت امسال با سایز کمی بزرگتر مد است که روی تن مقداری آزاد قرار می‌گیرد.

مدل لباس مد سال 2017 در فروشگاه اینترنتی لباس دیجی لباس

کفش پاشنه قیفی

اگر به فکر خرید یک کفش پاشنه بلند هستید سراغ کفش پاشنه قیفی (cone heel shoe) بروید. این مدل کفش پاشنه دار هم حالتی شیک و مناسب برای مهمانی دارد و هم به اندازه یک کفش تخت می‌تواند راحت باشد.

مدل لباس مد 2017 در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

طرح گلدار و شبرنگ (neon floral)

طراح‌های نئون یا همان شبرنگ روی مد ۲۰۱۷ است. پس بهتر است به جای آنکه یک پیراهن ساده و بدون طرح را انتخاب کنید، سراغ خرید یک پیراهن گلدار بروید. اگر طرح‌های روی پیراهن شما نئون باشد، آن را می‌توانید در یک مهمانی شب بپوشید و البته بدرخشید.

خرید کفش کتانی زنانه در فروشگاه اینترنتی کفش دیجی استایل

کتانی زنانه روزمره

بهتر است هر روز تیپ رسمی نداشته باشید یا کفش تخت عروسکی نپوشید. امسال کتانی‌های روزمره مد است. این کتانی‌ها را هم می‌توانید با تیپ اسپرت ست کنید و هم آن را با یک پیراهن بپوشید. یک کتانی سفید با کمی طرح برجسته و جالب بهترین انتخاب مناسب با مد ۲۰۱۷ می‌تواند باشد. شادی این ساده‌ترین مد امسال باشد که بیشتر ما در جاکفشی خود داریم، پس فرصت پیش آمده در سال ۲۰۱۷ را برای پوشیدن کتانی‌ها سفیدتان با هر تیپی از دست ندید، برای پیدا کردن کتانی‌های کلاسیک می‌توانید سری به مجموعه‌های کتانی سوپرگا یا کانورس بزنید.

مشاهده کتانی‌های زنانه سوپرگا

مشاهده کتانی‌های زنانه سوپرگا

مشاهده کتانی‌های زنانه کانورس

مشاهده کتانی‌های زنانه کانورس

بلوز و پیراهن حریر

امسال پارچه حریر یکی از مهمترین بخش‌های کلکسیون‌های شیک را تشکیل می‌دهد. پس از خرید یک لباس حریر غافل نشودی. حریر پارچه‌ای است که می‌تواند برای یک لباس مجلسی مناسب‌ترین انتخاب باشد و علاوه بر آن در پیراهن روزمره، بلوز و دامن نیز به کار برود. پس اگر برای تیپ بهاره یا تابستانه خود را آماده می‌کنید، سراغ حریر بروید.

کفش پاشنه پهن

اگر به کفش پاشنه دار علاقه دارد اما از راه رفتن روی آن پاشنه‌های نازک می‌ترسید، مد ۲۰۱۷ کار شما را آسان کرده است. امسال کفش‌های پاشنه دار با پاشنه‌های پهن مد است که نه تنها به راحتی با انواع لباس‌های روزمره و اسپرت یا رسمی و مجلسی ست می‌شود بلکه قدم زدن با آن‌ها بسیار راحت است.

مدل کیف زنانه مد 2017 در فروشگاه اینترنتی دیجی لباس

کیف زنانه گرد

کیف زنانه دوشی کوچک هرگز از مد نمی‌افتد، تنها ممکن است طرح‌ها و مدل کیف هر سال تغییر کند. امسال بهتر است سراغ یک کیف چرم دوشی یا کیف جیر بروید و البته پیشنهاد مد ۲۰۱۷ این است که یک مدل کیف با فرم گرد انتخاب کنید.

اگر برای پیدا کردن جدیدتری مدل‌های لباس نمی‌خواهید به دردسر بیافتید و  در فروشگاه‌های مختلف دنبال کلکسیون‌های جدید باشید، دیجی استایل یک فروشگاه اینترنتی است که در کوتاه‌ترین زمان همه این‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد و البته برای خرید شما پیشنهادهای ویژه و خدمات پس از فروش مطمئنی دارد.

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.