فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل پالتو و کاپشن مردانه در فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

پالتو و کاپشن مردانه درست اندازه خودتان!

پالتو و کاپشن مردانه از جمله لباس‌هایی است که شاید نتوانید به سادگی در مورد خرید اینترنتی آن تصمیم بگیرید و البته این تصمیم‌گیری سخت یک دلیل مهم دارد و آن این است که سایز درست خودتان را نمی‌دانید، اما اگر سایز خود را بدانید داستان خرید اینترنتی پالتو و کاپشن مردانه نیز عوض می‌شود.

برای آنکه بتوانید یک خرید اینترنتی یک پالتو شیک یا کاپشن مردانه با کیفیت را تجربه کنید، اولین قدم این است که در مورد اندازه‌های روی سایت و البته اندازه‌گیری‌های خودتان دقت بیشتری داشته باشید.

سایز درست برای پالتو و کاپشن مردانه

اولین نکته این است که هرگز به اندازه کلی روی لباس اعتماد نکنید، کافی است این نکته را بدانید که هر تولیدکننده‌ای معیارهای متفاوتی برای انتخاب سایز دارد و به این ترتیب ممکن است یک پالتو مانگو با سایز مدیوم، هم اندازه پالتو چرم مشهد با همین سایز نباشد.

به همین دلیل برای انتخاب درست سایز باید به راهنمای سایز روی سایت مراجعه کنید و همچنین اندازه‌های دقیق خودتان را بدانید، برای این کار می‌توانید یک پالتو یا کاپشن مردانه را که در کمد لباس‌هایتان دارید اندازه‌گیری کنید.

اما برای اینکه بتوانید اندازه درست را انتخاب کنید، باید بدانید اندازه‌گیری را از کجا شروع کنید.

مشاهده تمام کاپشن‌های مردانه

مشاهده تمام کاپشن‌های مردانه

 

کاپشن مردانه و پالتو مردانه در فروشگاه اینترنتی دیجی لباس

اندازه دوره سینه پالتو و کاپشن مردانه

این شاید مهمترین سایزی باشد که برای خرید پالتو و کاپشن مردانه به آن نیاز دارید. در واقع اندازه دور سینه شما همان اندازه‌ای است که شاید هرگز تغییر چندان تغییری نمی‌کند و همچنین سایز تگ لباس معمولا بر اساس همین اندازه دور سینه زده می‌شود.

برای اندازه‌گیری درست دور سینه خود باید به این نکته توجه کنید که اندازه دور سینه کاپشن یا پالتوی مردانه‌ای که انتخاب می‌کنید نباید درست همانند اندازه دور سینه خودتان باشد. خیاطان برای هر سایز و طبق اندازه دور سینه، پارچه را حدود ۷ تا ۹ سانتی متر بزرگتر برش می‌زنند، زیرا پالتو و کاپشن مردانه لباس‌هایی نیستند که شما بخواهید درست به تن شما بچسبند.

پس هنگام انتخاب کاپشن و پالتو هم به این نکته توجه کنید که باید اندازه‌ای حدودا ۷ سانتی متر بزرگتر از اندازه دور سینه خودتان را انتخاب کنید.

با این حال یک راه ساده‌تر نیز وجود دارد و آن این است که یک کاپشن یا پالتو را از کمد خود برداری و آن را به شکل کاملا صاف روی زمین پهن کرده و دکمه آن را ببندید و سپس درست از بخش زیر بغل، آن را اندازه بزنید.

دقت کنید که کاپشن را کاملا صاف و کشیده روی زمین پهن کنید و البته برای اندازه‌گیری بقیه بخش‌ها نیز به این کاپشن یا پالتو نیاز خواهید داشت.

مشاهده تمام بارانی‌های مردانه

مشاهده تمام بارانی‌های مردانه

اندازه دور کمر

اندازه کمر را معمولا می‌توان از بخش‌های مختلف روی کاپشن یا پالتو اندازه گیری کرد اما معمولا در مورد پالتو یا کت مردانه کمر، روی دکمه دوم از بالا قرار می‌گیرد. همچنین اندازه دور کمر تقریبا همیشه حدود پنج تا ۱۰ سانتیمتر کمتر از دور سینه است. اگر از روی یک کت اندازه‌گیری می‌کنید باید بدانید که روی یک کت اسلیم یا جذب تفاوت اندازه دور سینه و کمر حدود ۵ سانتی متر و روی یک کت با فرم معمولی حدود ۱۰ سانتیمتر است.مدل پالتو مردانه در فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

اندازه شانه‌ها

شانه‌های پالتو و کاپشن مردانه باید از پهن‌ترین بخش سرشانه کت یا کاپشن اندازه گیری شود.

قد پالتو و کاپشن مردانه

قد پالتو و کاپشن را می‌توانید درست از زیر برگردان یقه تا پایین آن اندازه بگیرید و سپس بر اساس آن روی سایت فروشگاه اینترنتی، پالتو و کاپشن مورد نظر خود را بخرید. همچنین می‌توانید این را هم در نظر بگیرید که از بالاترین بخش کاپشن یعنی بالای یقه تا پایین آن حدودا چهار سانتیمتر بیشتر از قد پالتو و کاپشن است.

در کنار اندازه‌گیری‌های دقیق سیاست‌های تعویض یا بازگرداندن کالا نکته مهمی است که باید پیش از خرید به آن دقت کنید. در برخی فروشگاه های خرید اینترنتی لباس ، بازگرداندن یا تعویض کالا تنها در صورت پرداخت هزینه‌های حمل امکان‌پذیر است، در حالیکه برخی فروشگاه‌های دیگر این امکان را به شما می‌دهند که پرداخت در محل داشته باشید و به همین دلیل از خرید خود مطمئن‌تر باشید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل خدمات پس از فروش را برای تعویض یا پس دادن کالا برای کاربران خود در نظر گرفته است به صورتیکه شما علاوه بر آنکه می‌توانید به محض دریافت کالا اندازه آن را امتحان کنید تا یک هفته از زمان خرید نیز فرصت تجدید نظر در اندازه لباس را خواهید داشت.

دیدگاه کاربران ۲ دیدگاه

  1. مسعود

    اگه امکان تعویض سایز باشه خیلی خوبه،مرسی

  2. محمد رضا دارویی

    خیلی کاربردی و خوب بود.ممنون از شما

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.