فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery

پنج پیشنهاد برای پوشیدن ست لباس اسپرت

ایده‌های تازه از دل تجربه‌های تازه بیرون می‌آیند. مثلا ممکن است چشم‌مان به دیدن لباس‌های ورزشی در باشگاه عادت کرده باشد و ندانیم می‌شود با همین چند تکه لباس‌ اسپرت چه استایل‌های بانمکی ساخت. در این مطلب پنج ایده برای داشتن ست‌های زیبا و جالب داریم که در هر کدام‌شان یک یا چند تکه لباس ورزشی یا اسپرت به کار رفته است اما هیچ کدامشان برای باشگاه مناسب نیستند!

ست لباس برای دخترهای جسور

برای اینکه بتوانید یک ست جالب که نشان‌ دهنده‌ی جسارت‌تان است برای خودتان خلق کنید، نگاهی به این تصویر بیندازید و از آن الهام بگیرید. همه چیز این ست لباس اسپرت، در خدمت یک تیپ غیر رسمی اما جذاب است. از اسنیکرز گرفته که داشتنش برای هر دختری واجب است تا پیراهن جین که می‌تواند با دکمه‌های باز روی تی شرت قرار بگیرد و از طریق لایه لایه شدن، تیپ‌تان را زیباتر نشان دهد. سعی کنید برای زیر پیراهن جین، تی شرت ساده‌ای انتخاب کنید که تک رنگ باشد. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید سراغ مدل‌های نوشته‌دار بروید که مد روز هم هستند.

ست لباس اسپرت زنانه

تی شرت مانگو ، پیراهن نیولوک، شلوار نایکی، کفش کانورس | قابل خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده و خرید انواع جین زنانه

مشاهده و خرید انواع جین زنانه

خنک و دخترانه

به خاطر داشته باشید وقتی پیراهن شما ساده و اسپرت است بقیه‌ی اجزای استایلتان هم باید اسپرت و ساده باشند

دخترهایی که عاشق پوشیدن پیراهن‌های ساده‌ی تابستانی هستند احتمالا دنبال ایده‌های ست کردنی با این لباس‌ها می‌گردند. برای اینکه بتوانید یک ست لباس اسپرت بسازید یک نکته‌ی اساسی را به خاطر داشته باشید؛ وقتی پیراهن شما ساده و اسپرت است بقیه‌ی اجزای ظاهرتان هم باید همین ویژگی را داشته باشد. به عبارت دیگر نمی‌توانید یک کفش زنانه‌ی خیلی خانمانه را به پیراهن نخی ساده و راحتی‌تان اضافه کنید و توقع داشته باشید نتیجه‌ی خوبی به دست بیاورید. پیشنهاد ما این است که در چنین ست‌هایی به جای کفش رسمی سراغ یک جفت اسنیکرز بروید. البته می‌توانید از کفش‌های کتانی ساده هم استفاده کنید اما این کفش‌ها به اندازه‌ی اسنیکرز استایل شما را جذاب نخواهند کرد. اگر هم دنبال اسنیکرزهای جذاب دخترانه یا زنانه می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نگاهی به مدل‌های برند «کانورس» بیندازید. خیلی بعید است که دست خالی برگردید.

پیراهن نخی زنانه مشکی

پیراهن مانگو، کفش کانورس، کیف تامز | قابل خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده و خرید انواع کتانی زنانه

مشاهده و خرید انواع کتانی زنانه

اضافه کردن جین

وجود بعضی چیزها در کمد خانم‌ها واجب است، این‌ها همان چیزهایی هستند که در دنیای مد و لباس به عنوان Basics یا المان‌های پایه‌ای شناخته می‌شوند. یکی از بیسیک‌هایی که باید در کمد خانم‌ها باشد تاپ و بلوز سفید ساده است. برای داشتن استایلی که در این تصویر می‌بینید تاپ یا بلوز ساده‌ی سفیدتان را از کمد دربیاورید و آن را کنار اسپرت‌ترین شلوار جین زنانه تان قرار دهید که رنگی از خانواده‌ی آبی دارد. یک جفت اسنیکرز قرمز با یک کیف به همین رنگ می‌تواند استایل دختر ورزشکار را برای شما بسازد. استایلی که در آن راحت باشید و بتوانید آزادانه فعالیت کنید اما لزوما هم راهی باشگاه نشوید.

بیشتر بخوانید: ۷+۲ نکته برای خرید لباس زنانه

شلوار جین زنانه اسنیکرز زنانه قرمز

بلوز نیولوک، شلوار مانگو، کفش کانورس، کیف دکالکشن | قابل خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده و خرید انواع تاپ و تونیک زنانه

مشاهده و خرید انواع تاپ و تونیک زنانه

مشکی پوش و اسپرت

چه کتانی مناسب ورزش داشته باشید و چه کتانی روزمره، به راحتی می‌توانید دست به کار ساختن یک ست لباس اسپرت یا نیمه اسپرت شوید. در این ست ما از یک جفت کتانی روزمره آلدوی مشکی استفاده کرده‌ایم که طرح زیبایی دارد و برای خانم‌های سخت پسند مناسب است. در ادامه یک تاپ نخی ساده‌ی ورزشی یا حتی یک تاپ نیمه رسمی غیر ورزشی را با کت تک زنانه همراه کنید. بعد از لگی استفاده کنید که رسمیت بیشتری داشته باشد، چون لگ ورزشی در کنار کت نیمه رسمی زنانه زیبا نمی‌شود. درنهایت کیف زنانه شیک‌تان را در دست بگیرید و نگاهی به خودتان در آینه بیندازید. تیپ نیمه رسمی شما که با استفاده از کفش اسپرت‌تان ساخته شد، آماده است.

ست لباس مشکی زنانه اسپرت

تاپ جنیفر، کت تک مانگو، کفش آلدو، کیف نیو لوک، کیف دکالکشن | قابل خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

 

مشاهده و خرید انواع کیف و کوله ورزشی زنانه

مشاهده و خرید انواع کیف و کوله ورزشی زنانه

چطور از نیم‌تنه استفاده کنم؟

یکی از کارهایی که می‌تواند به استایل شما جذابیت بیشتری بدهد و ست لباس اسپرت زیباتری برایتان بسازد ترکیب کردن نیم‌تنه‌ی ورزشی با بلوزهای یقه باز و کمی گشاد است. منتها نکته‌ی مهم اینجاست که قرار است بین بلوز و نیم‌تنه‌ی ورزشی‌ شما تفاوت رنگ وجود داشته باشد. در این ست ما از بلوزی استفاده کرده‌ایم که تنها بخشی از شانه‌اش باز است و بندهای نیم‌تنه هم دقیقا این بخش را پر خواهد کرد. اما شما میتوانید سراغ هر بلوزی، به خصوص یقه قایقی بروید. لگ زنانه نوک مدادی یا طوسی تیره به همراه ساک ورزشی و اسنیکرزی که با رنگ بلوز هماهنگ شده است می‌تواند ستی زیبا برایتان بسازد که به جذابیت شما اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید: لباس ورزشی زنانه و پیشنهادهایی برای خرید

ست لباس زنانه ورزشی

بلوز جنیفر، تاپ آدیداس، لگ مانگو، کیف نایکی، کفش کانورس | قابل خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.