فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
ست لباس دخترانه تابستانی

با ۱۵۰ هزار تومان جدیدترین ست لباس دخترانه را بخرید!

ست لباس دخترانه ای را می‌خواهید که هم هماهنگ با مد روز ۲۰۱۷ باشد و هم دلتان نمی‌خواهد بابت خریدن یک دست لباس کوچک برای دخترتان ورشکسته شوید؟

ما به شما کمک می‌کنیم که یک ست لباس دخترانه ی زیبا و مد روز را از معروف‌ترین برندهای دنیای مد انتخاب کنید و البته بابت آن مجبور نشوید حساب بانکیتان را خالی کنید.

ست‌هایی که در این نوشته به شما پیشنهاد می‌دهیم در نهایت حدود ۱۵۰ هزار تومان قیمت خواهد داشت. شما آن‌ها را می‌توانید مطابق با سلیقه‌ی خودتان در موقعیت‌های مختلف به کار ببرید.تی شرت تابستانی دخترانه

ست لباس دخترانه ی صورتی برای استایل تابستانی

صورتی یکی از رنگ‌های دوست‌داشتنی و لطیف است که البته دختربچه‌ها معمولا عاشق آن هستند. برای استایل روزمره و کژوال دختربچه‌ها می‌توانید از رنگ صورتی پاستلی استفاده کنید.

  1. یک تی شرت دخترانه ی تابستانی را با رنگ صورتی ملایم انتخاب کنید.
  2. آن را با لگ دخترانه ست کنید، این لگینگ می‌تواند کوتاه باشد.
  3. رنگ کفش را با تی شرت هماهنگ کنید، می‌توانید سراغ یک کفش راحتی صورتی رنگ بروید.

همیشه در انتخاب لباس به ویژه لباس بچگانه ی تابستانی به جنس و الیاف تشکیل دهنده‌ی لباس توجه داشته باشید. الیاف طبیعی به ویژه نخ مناسب‌ترین انتخاب برای کودکان هستند که اجازه‌ی تنفس را به پوست بدن می‌دهند.

این ست لباس دخترانه را با کمتر از ۹۰ هزار تومان می‌توانید داشته باشید.

مشاهده و خرید انواع لگینگ دخترانه

مشاهده و خرید انواع لگینگ دخترانه

سرهمی دخترانه تابستانی

سرهمی دخترانه برای روزهای گرم

سرهمی و سارافون دخترانه از جمله لباس‌های پرطرفدار در شوهای فشن ۲۰۱۷ است که حتی در بین لباس های زنانه هم جایگاه ویژه‌ای دارد.­

یک سرهمی نه تنها شما را از درد سر ست کردن لباس های دخترانه با هم بی‌نیاز می‌کند بلکه یک تیپ خاص را به وجود می‌آورد.

برای کامل کردن سرهمی دخترانه ای که انتخاب کرده‌اید تنها به یک جفت کفش دخترانه نیاز دارید. سراغ کفش کتانی  دفکتو بروید که با طرح‌های فانتزی، برای تیپ تابستانی انتخاب مناسبی است. ست خود را با یک دستبند فلزی کامل کنید.

ست سرهمی و کفش عروسکی دخترانه را با ۱۵۰ هزار تومان می‌توانید بخرید.

بیشتر بخوانید: ۶ مدل لباس دخترانه برای مد بهار و تابستان ۲۰۱۷
مشاهده و خرید انواع سرهمی دخترانه

مشاهده و خرید انواع سرهمی دخترانه

ست لباس دخترانه 2017

ورود به دنیای راه راه‌ها با پیراهن دخترانه

راه راه یکی از طرح‌های مد ۲۰۱۷ در انواع مدل لباس دخترانه است. راه راه‌ها ظاهری کلاسیک دارند و به خوبی با لباس‌های طرح‌دار و ساده‌ی دیگر ست می‌شوند. همچنین این طرح یکی از مدهای تابستانی به شمار می‌رود.

پیراهن را با یک جفت کتانی دخترانه ست کنید تا استایل مدرن شما با ترکیب پیراهن و کتانی کامل شود.

می‌توانید یک پیراهن راه راه را انتخاب کنید، یک پیراهن نخی آستین کوتاه می‌تواند برای روزهای آفتابی و استایل ساحلی مناسب باشد.

این ست پیشنهادی را با کمتر از ۱۵۰ هزار تومان می‌توانید خریداری کرده و دختر خود را برای روزهای گرم تابستانی آماده کنید.مدل شومیز دخترانه

چهارخانه با ست شومیز و شلوارک

در دنیای طرح‌های هندسی، چهارخانه هم از جمله طرح‌های پرطرفدار مد ۲۰۱۷ است. آن را می‌توانید هم در اکسسوری‌ها پیدا کنید و هم در انواع لباس زنانه و دخترانه.

پیشنهاد ما این است که یک شومیز دخترانه ی چهارخانه را با شلوارک جین ست کنید، جین‌ها برای هر فصلی می‌توانند مناسب باشند. طرح‌های رنگی، شاد و ملایم این شومیز می‌تواند یک تیپ بانمک دخترانه به وجود آورد.

همچنین مدل پاکتی شلوارک جین، حالتی مدرن و متفاوت به استایل دخترانه می‌دهد. این استایل را می‌توانید برای قدم زدن لب ساحل در یک مسافرت تابستانی انتخاب کنید و برای آنکه کامل شود یک دم پایی لاانگشتی را به ست خود اضافه کنید.

این استایل شاد تابستانی را با کمتر از ۱۴۰ هزار تومان می‌توانید خرید کنید.

مشاهده و خرید انواع صندل و دم پایی دخترانه

مشاهده و خرید انواع صندل و دم پایی دخترانه

مدل دامن کوتاه دخترانه

دامن دخترانه و تی شرت در دنیای گلدارها

گلدارها امسال روی مد هستند، آن‌ها را همه جا حتی در لوازم خانگی هم می‌توانید پیدا کنید. طراحان مد، پارچه‌های گلدار را دوست دارند چراکه حال و هوایی بهاری و تابستانی به لباس‌ها می‌دهد، پس چرا از آن در استایل دخترانه استفاده نکنید؟

اگر می‌خواهید دختر خود را برای رفتن به یک مهمانی آماده کنید می‌توانید سراغ  پیراهن مجلسی بروید یا به جای آن یک تیپ اسپرت دخترانه را با ترکیب دامن و بلوز انتخاب کنید که حالتی تابستانی‌تر دارد.

یک دامن کوتاه دخترانه ی گل دار را در کنار تی شرت ساده و سفید بگذارید. می‌توانید برای این ترکیب از یک صندل استفاده کنید یا یک کتانی پارچه‌ای را انتخاب کنید.

کتانی دفکتو با طرح‌های سنتی مناسب برای استایل تابستانی و تیپ دخترانه است.

این استایل مهمانی را می‌توانید با کمتر از ۱۵۰ هزار تومان خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با جدیدترین کالکشن‌های فصلی از برندهایی مانند سون پون، پیانو، دفکتو (Defacto)، مانگو (Mango) و بلوزو (Bluezoo) به شما در انتخاب یک ست لباس بچگانه ی شیک با قیمت مناسب کمک می‌کند تا در کمترین زمان خرید خود را انجام دهید. برای دانستن قواعد خرید اینترنتی لباس بچگانه با مجله‌ی دیجی استایل می‌توانید همراه شوید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.