فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
تیپ خاص زنانه

استایل هفته، تیپ خاص زنانه با ترکیب رنگ‌های ویژه

دوست دارید برای این تابستان یک تیپ خاص زنانه داشته باشید؟ شانس با شما یار است، چون یک تیپ حاضر و آماده را می‌توانید راحت و خریداری کرده و متفاوت و خوشتیپ باشید.

مانتو جلو بسته و تابستانیمدل مانتو زنانه

مانتوهای تنگ زنانه انتخاب خوبی برای تابستان نیستند. یک مانتو جلوبسته و با فرم آزاد را انتخاب کنید. تونیک اونلی (Only) با رنگ سبز زیتونی برای آنکه به عنوان مانتو بخش ابتدایی استایل شما باشد، انتخاب خوبی است.

یک شلوار خنکمدل شلوار زنانه

اگر شلوارهای جین برای شما بیش از اندازه گرم و چسبنده هستند، یک شلوار راسته‌ی پارچه‌ای را انتخاب کنید. این شلوار از برند مانگو (Mango) برداشته شده است، البته شما می‌توانید با سلیقه‌ی خودتان یک انتخاب متفاوت از کالکشن شلوارهای زنانه داشته باشید.

به رنگ طوسی این شلوار و ترکیب آن در استایل خودتان دقت کنید.

مد روزترین صندل زنانهمدل صندل زنانه

صندل‌ها پشت باز مهمترین مد سال ۲۰۱۷ در دنیا کفش و صندل زنانه هستند. این صندل خاص می‌تواند نشان دهد که شما به مد اهمیت می‌دهید و با سلیقه‌ی خود بهترین انتخاب را دارید.

این صندل چرم را در رنگبندی‌های متنوع از برند آلدو (Aldo) بخرید.

کوله پشتی برای طبیعت گردیمدل کیف زنانه

این استایل را می‌توانید در طبیعت گردی‌های خود به کار ببرید. برای این استایل به یک کوله پشتی زنانه نیاز دارید. این کوله پشتی جیر قهوه‌ای رنگ را از کالکشن کیف‌های زنانه از برند تامز (Toms) می‌توانید بخرید.

جزییاتی مانند دوخت‌های تزیینی، منگوله و نقوش هک شده روی کیف، برای سلقیه‌های خاص مناسب است.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد هفته، یک تیپ تابستانی و خنک برای خانم‌ها

تیپ خاص زنانه با یک شال منحصر به فردشال و روسری

همیشه حواستان باشد که راه راه‌ها را به هر شکل ممکن به استایل خود وارد کنید، این طرح ساده و شیک می‌تواند تیپ شما را متحول کند.

شال راه راه زنانه با لبه‌های زرد رنگ از برند پیسز (Pieces) برای یک تیپ خاص زنانه مناسب‌ترین انتخاب است. آن را با این استایل و هر استایل دیگری می‌توانید ست کنید.

رایحه‌ی خنک L Coolمدل عطر زنانه

به یک عطر تابستانی خنک نیاز دارید؟ ترکیبی از گل‌های گاردنیا، یاسمین و گل رز برای این فصل مناسب است. این ترکیب خنک تابستانی را از ادو تویلت لووه (LOEWE ) مدل L Cool بخواهید.

مشاهده انواع لباس زنانه

مشاهده انواع لباس زنانه

برای تیپ خاص زنانه ای که دوست دارید داشته باشید، فروشگاه اینترنتی دیجی استایل در دسترس‌ترین مجوعه‌ی لباس‌های شیک و مد روز به شما است.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.