فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل لباس ورزششی زنانه برای خانم های چاق

خانم های چاق در باشگاه چه بپوشند؟

خانم های چاق دوست ندارند در لباس های تنگ به ویژه در حین فعالیت‌های پر جنب و جوش ورزشی دیده شوند و به همین دلیل هم شاید هیچ وقت نتوانند به اندام ایده آل خود دست برسند؛ اما حالا وقت ورزش کردن رسیده است!

وارد باشگاه می‌شوید و در حالیکه آینه‌ها از هر طرف شما را محاصره کرده‌اند، دورتان پر است از دختران لاغر و خوش هیکل. شاید حس کنید مسیر را اشتباه آمده‌اید، اما مقاومت کنید و همان جا بمانید. شما می‌توانید با انتخاب لباس درست اعتماد به نفستان را بالا ببرید.

لباس زنانه برای خانمهای چاق

 

لیستی از لباس های ورزشی برای خانم های چاق

اینکه خانم های چاق نگران ظاهر خود در لباس های ورزشی باشند کاملا قابل درک است، اما اینکه به این دلیل، اعتماد به نفسشان را از دست بدهند و بی‌خیال ورزش کردن شوند، منطقی نیست. برای همین ما به شما می‌گوییم چطور با اعتماد به نفس بالا به باشگاه بروید و ورزش کنید.

نیم تنه ورزشی زنانه

نیم تنه ورزشی

اگر اضافه وزن دارید احتمالا سایز سینه‌ی شما هم بزرگ است و شما با این قضیه در حین ورزش کردن دچار مشکل هستید. بنابراین شما به یک سوتین یا نیم تنه ورزشی با کیفیت و فیت مناسب نیاز دارید.

نیم تنه یا سوتین ورزشی می‌تواند عرق شما را هم جذب کرده، بدنتان را خنک نگه دارد و باعث شود شما حین ورزش احساس راحتی کنید.

مشاهده نیم‌تنه‌های ورزشی زنانه

مشاهده نیم‌تنه‌های ورزشی زنانه

مدل شلوار ورزشی زنانه

شلوار یوگا

اگرچه به نظر شما این شلوارهای تنگ برای اندام خانم های چاق مناسب نیستند، اما یک شلوار یوگا می‌تواند هم راحت و هم زیبا باشد.

شلوار یوگا (Yoga Pants) معمولا طرح ساده و یک رنگ دارد و پارچه‌ی آن به گونه‌ای طراحی می‌شود که روی هیچ یک از بخش‌های پا بیش از اندازه فشار وارد نکند، بنابراین می‌تواند برای خانم های چاق انتخاب خوبی باشد.

می‌توانید یکی از مدل‌های شلوار تا زیر زانو یا تا مچ را انتخاب کنید. آن را با یک نیم تنه ورزشی یا تی شرت ورزشی خوش فرم ست کنید.

مدل شلوار جذب اسپرت زنانه

شلوار جذب ورزشی

قرار نیست چون چاق هستید شلوارهای گشاد و شل بپوشید، اتفاقا شما باید فرم بدن خود را کامل ببینید تا بتوانید حرکات را درست انجام دهید. شلوار جذب ورزشی می‌تواند به انجام صحیح حرکات ورزشی کمک کند.

اما اگر فکر می‌کنید برای پوشیدن آن‌ها اعتماد به نفس کافی را ندارید، سراغ رنگ‌های تیره و بدون طرح بروید.

مشاهده شلوارهای ورزشی زنانه

مشاهده شلوارهای ورزشی زنانه

مدل شلوارک اسپرت زنانه

شلوارک ورزشی

شلوارک ورزشی به شما اجازه می‌دهد که حرکات مختلف ورزشی را برای فرم‌دهی و لاغر کردن پا به راحتی انجام دهید. از آن جایی که ممکن است به خاطر اضافه وزن بیش از دیگران عرق کنید، با پوشیدن شلوارک ورزشی این اطمینان را خواهید داشت که عرق به راحتی روی تن شما بخار می‌شود و داخل شلوار گیر نمی‌افتد.

مشاهده شلوارک‌های ورزشی زنانه

مشاهده شلوارک‌های ورزشی زنانه

اگر نمی‌خواهید پاهایتان در باشگاه دیده شود، می‌توانید یک شلوارک تا زانو را انتخاب کنید. بهتر است رنگ طوسی را انتخاب نکنید، این رنگ در نقاطی که عرق می‌کنید، تغییر کرده و ممکن است با آن احساس خوبی نداشته باشید.

خرید لباس ورزشی زنانه

تی شرت ورزشی آستین کوتاه

برای خانم های چاق پوشاندن دست ها یک معضل در انتخاب هر لباسی است. اگر نمی‌خواهید تاپ بپوشید و ترجیح می‌دهید بازوهایتان پوشیده باشد یک تی شرت ورزشی با آستین کوتاه و بالای آرنج را انتخاب کنید.

این مدل تی شرت ورزشی در عین حال که دست‌ها و بازوهای شما را می‌پوشاند، برای ورزش کردن دست و پا گیر نیست.

مشاهده تی‌شرت‌های ورزشی زنانه

مشاهده تی‌شرت‌های ورزشی زنانه

لباس برای خانم های چاق

چند توصیه‌ی ورزشی برای خانم های چاق

اولین نکته‌ای که خانم های چاق پیش از رفتن به باشگاه باید بدانند این است که هر لباسی دیگران می‌پوشند، آن‌ها هم فارغ از سایز و وزن می‌توانند داشته باشد. انتخاب لباس به میزان راحتی آن بستگی دارد.

اما نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که به خصوص برای آن‌ها، جنس پارچه‌ی لباس ورزشی باید سبک بوده و از الیاف دارای قابلیت تنفس تشکیل شده باشد.

مدل لباس ورزشی زنانه مناسب باشگاه

 

درواقع اگر اضافه وزن داشته باشید، به محض شروع ورزش بدن شما شروع می‌کند به داغ شدن و عرق کردن، لباس ورزشی شما باید از الیافی تشکیل شده باشد که عرق را جذب کند. بنابراین هرچه انتخاب می‌کنید یا باید نخی باشد یا از پلی استر تشکیل شود.

البته فراموش نکنید لباس‌های ورزشی حرفه‌ای معمولا نخی نیستند و از الیاف مصنوعی ویژه‌ای تشکیل شده‌اند که روی آن‌ها تکنولوژی‌های خاصی برای جذب رطوبت و خنک نگه داشتن بدن به کار رفته است.

لباس ورزشی زنانه

اعتماد به نفس داشته باشید!

وقتی وارد باشگاه می‌شود فرقی نمی‌کند چقدر چاق یا لاغر باشید، همیشه این حس را دارید که بقیه از شما خوش هیکل‌تر هستند. اگر فکر می‌کنید قربانی نگاه‌های دیگران خواهید بود و همه در مورد چاق بودن شما قضاوتتان می‌کنند، در اشتباه هستید.

همه در باشگاه آن‌قدر نگران فرم اندام خودشان هستند که اصلا فرصتی برای توجه کردن به شما را ندارند.

از سوی دیگر شما در هر سایز و با هر وزنی که باشید می‌توانید با ورزش کردن به فرم بدنی بهتری دست پیدا کنید، البته به شرطی که مدام خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. پس به یاد داشته باشید که هیچکس به شما زل نزده است و به ورزش کردن ادامه دهید.

برای انتخاب لباس ورزشی مناسب سراغ برندهای معتبری مثل آدیداس (Adidas)، نایکی (Nike) یا ریباک (Reebok)بروید. می‌توانید جدیدترین مجموعه‌های این برندها را در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل به عنوان نمایندگی رسمی آن‌ها، ببینید و به سادگی خریداری کنید.

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. سارا

    مطلبتون عالی و دلگرم کننده بود ولی اونجایی خیلی مضحک شد که از طریق لینکهای داخل متن خواستم اقدام به خرید کنم و دیدم سایز لباسها همه s , xs هستن… لطفا دیگه از این دلگرمی ها ندین با تشکر!

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.