فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
رنگ مد 2017 دکوراسیون داخلی

رنگ مد ۲۰۱۷ را مهمان دکوراسیون خانه کنید!

رنگ مد ۲۰۱۷ سبز روشن یا سبز مایل به زرد است، اما طراحان دکوراسیون داخلی به شما پیشنهاد می‌دهند کدام رنگ‌ها را به خانه‌ی خود بیاورید  تا فضای خانه را گرم و صمیمی کنید یا کمی از جسارت خود را در تزیینات خاص نشان دهید؟

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل به تازگی بخش جدیدی شامل انواع لوازم خانگی را ایجاد کرده است تا بتوانید بر تن خانه‌ی خود هم لباس تازه‌ای را بپوشانید که با جدیدترین‌های مد روز همخوانی دارد.مد 2017 مدل دکوراسیون داخلی

برای دکوراسیون خانه کدام رنگ مد ۲۰۱۷ را انتخاب کنیم؟

در گام اول باید بدانید که اگر امسال تنها دو رنگ را قرار باشد به خانه‌ی خودتان راه دهید، آن دو رنگ موشی و سبز است.

اما از رنگ‌های پاستلی که در عین لطافت، حالتی شاد و زنده را هم وارد فضای خانه می‌کنند، غافل نشوید. آن‌ها را هم می‌توان در انواع وسایل تزیینی خانه و هم به عنوان رنگ دیوار و کاغذ دیواری استفاده کرد.

کدام رنگ‌های پاستلی امسال مد هستند؟

  • صورتی
  • آبی
  • زردرنگ مد 2017 دکوراسیون منزل

رنگ مد ۲۰۱۷ روی در و دیوار خانه

سبز روشن یعنی سبز با هاله‌ای از زرد (Greenery) شما را یاد چمن‌های بیرون خانه می‌اندازد، اما چرا این رنگ را به خانه نیاوریم. این رنگ نه خیلی تیره است و نه چندان بی روح. آن را می‌توان در طرح‌های کاغذ دیواری استفاده کرد. همچنین می‌توانید چند کوسن سبز رنگ را به مبل‌های خانه اضافه کنید تا روح و حس زندگی را به خانه بیارید.

به ویژه در دکوراسیون ایرانی خانه و طرح‌های سنتی پارچه‌ها، رنگ سبز ۲۰۱۷ می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

مشاهده و خرید انواع کوسن

مشاهده و خرید انواع کوسن

مدل دکوراسیون منزل 2017

آبی تیره،  هم روی دیوار هم در وسایل تزیینی

برای بیشتر ایرانی‌ها آبی آن هم آبی تیره و تاریک رنگی نیست که بخواهند در فضای خانه‌ی خودشان زیاد از آن استفاده کنند، چه برسد به آنکه چنین رنگی را برای دیوراها به کار ببرند. اما اگر خانه‌ی شما به اندازه‌ی کافی نورگیر و بزرگ است، می‌توانید از این رنگ در کاغذ دیواری استفاده کنید.

با این حال می‌توانید در بخشی از وسایل تزیینی و دکوراسیون خانه یا اتاق خواب خود هم از رنگ آبی تیره استفاده کنید، مثلا:

  • یک روتختی، بالش یا وسایل خواب آبی تیره انتخاب کنید
  • از قاب عکس‌های آبی رنگ روی دیوار استخوانی رنگ استفاده کنید
  • چند گلدان آبی روی میزها بچینید

آبی رنگ مد ۲۰۱۷ برای دکوراسیون داخلی، آبی تیره و تاریک است که شما را به یاد اقیانوس می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: رنگ مد سال ۲۰۱۷ ، از سبز تا بنفش در لباس و دکوراسیون

لازم تزیینی منزل جدید 2017

سبزآبی، برای فضای آشپرخانه و حمام

اگرچه سبز متمایل به زرد رنگ مد ۲۰۱۷ است اما برای فضای داخلی خانه و دکوراسیون آشپزخانه می‌توانید سراغ رنگ سبز آبی هم بروید. کاشی‌های حمام یا دیوار و کابینت آشپرخانه می‌تواند رنگ سبز آبی داشته باشد.

در کنار آن از میز و صندلی‌های چوبی به رنگ نارنجی استفاده کنید که به این رنگ جان می‌دهد و حالتی دراماتیک به وجود می‌آورد.

اما اگر می‌خواهید رنگ تزیینات را تغییر دهید، چند ست لوازم آشپزخانه، گلدان و وسایل تزیینی را انتخاب کنید و برای تغییر دادن فضای حمام از ست دستشویی و جا صابونی، حوله یا پادری با رنگ سبز آبی استفاده کنید.

مشاهده و خرید انواع وسایل دستشویی

مشاهده و خرید انواع وسایل دستشویی

رنگ مد 2017 لوزام منزل

آفتاب را به خانه بیاورید

برای دکوراسیون اتاق خواب خود می‌توانید آفتاب را دعوت کنید! رنگ زرد از طیف پاستیلی تا خردلی یکی از پرطرفدارترین رنگ های مد ۲۰۱۷ برای دکوراسیون داخلی است که بنجامین مور، طراح مشهور در طراحی‌های خود جایگاه ویژه‌ای برای آن قائل شده است.

از آن در طرح‌های روکش مبل یا میز و صندلی و یا گلدان‌ها و لوازم تزیینی استفاده کنید.

مشاهده و خرید انواع لوازم تزیینی

مشاهده و خرید انواع لوازم تزیینی

مدل دکوراسیون داخلی مد 2017

استخوانی را زمینه‌ی رنگ و طرح‌ها کنید

این رنگ انتخاب بسیاری از خانه‌های ایرانی است، سفید استخوانی به عنوان یک رنگ طبیعی می‌تواند در تمام بخش‌های خانه از دیوارها گرفته تا مبلمان کاربرد داشته باشد.

ترکیب رنگ موشی و استخوانی فضایی مدرن و شیک را در خانه به وجود می‌آورد.

رنگ استخوانی می‌تواند فضای خانه را روشن نشان دهد و مهمتر از آن با تمام رنگ‌ها دیگر همخوانی داشته باشد. بنابراین اگر رنگ دیوارها یا مبلمان خود را سفید استخوانی انتخاب می‌کنید، از کوسن‌های رنگی و طرحدار، تابلوهای مختلف یا وسایل تزیینی رنگارنگ استفاده کنید.
دکوراسیون اتاق خواب 2017

صورتی پاستلی، کلید یک خانه‌ی گرم و راحت

به کاربردن رنگ صورتی پاستلی در فضای خانه، می‌تواند گرما و صمیمیت را وارد فضای خانه کند، این در حالی است که صورتی پاستلی هم برای فصل‌های گرم سال و هم برای پاییز و زمستان می‌تواند کاربردی باشد.

صورتی یک روح زنانه در خود دارد و می‌تواند نوری طبیعی را به محیط اضافه کند، به همین دلیل هم بسیاری از طراحان آن را در دکوراسیون اتاق خواب بیشتر به کار می‌برند.

این رنگ را می‌توانید با سبز greenery هم ترکیب کنید و نوعی کنتراست رنگی در فضای خانه به وجود آورید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل در بخش‌های مختلف از وسایل اتاق خواب و حمام تا انواع لوازم دکوراتیو را از برندهایی مانند اسنگل داون (Snuggledown)، باترفلای هوم (Butterfly Home)، هوم کالکشن (Home Collection) و جان روشا (John Rosha) و برندهای معتبر دیگر در زمینه‌ی طراحی انواع لوازم منزل جمع‌آوری کرده و در دسترس شما قرار داده است تا با چند کلیک در کوتاه‌ترین زمان حال و هوایی تازه را به خانه‌ی خود بیاورید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.