فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل مانتو 96 مد سال لباس عید زنانه

مدل مانتو ۹۶ از مانتوهای مجلسی تا مدل‌های اسپرت دخترانه

مدل مانتو ۹۶ به شما این اختیار را می‌دهد که بین انواع شیک و مجلسی یا مدل‌های دخترانه‌تر و مدرن هر کدام را که به تیپتان نزدیک‌تر است برای مهمانی به ویژه یک مهمانی عید انتخاب کنید.

امسال هم مثل سال‌های گذشته مدل‌ها و رنگ‌های زیادی است که می‌توانید از بین آن‌ها مدل مانتو و لباس مطابق با تیپ و سلیقه خودتان را انتخاب کنید، البته می‌توان گفت مدل مانتو ۹۶ و مد امسال همان مدل‌ها معروف دارای طرح سنتی است. اما این طرح‌های سنتی به اندازه کافی تنوع انتخاب دارند.

مدل مانتو 96

انتخاب از بین این مدل‌ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و لباس‌هایی که قرار است با آن ست کنید، می‌توانید:

  1. یک مانتو طرح‌دار را با شلوار جین بپوشید.
  2. سراغ مانتو و دامن بروید تا لباس مجلسی خود را ست کنید.

برای داشتن یک ست خوب از لباس و مانتو زنانه باید کمی از قوانین ست کردن مانتو و شال با شلوار یا دامن بدانید و البته همه آن مانتوهایی که مد ۹۶ به شما پیشنهاد می‌دهد را بشناسید.

ما برای این انتخاب و داشتن یک ست شیک از لباس‌ها برای تیپ عید ۹۶ به شما کمک می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: ۱۰ نکته مهم برای خرید مانتو دخترانه

مدل مانتو 96 مانتو مجلسی

مدل مانتو ۹۶ با طرح‌های سنتی ایرانی

مدل مانتو سنتی مدت‌ها است در مد لباس زنانه خود جای گرفته است، مدلی که در عین حال که زیبا و کاربردی است، می‌تواند مجلسی یا روزمره باشد. از بته جقه‌ها تا گل‌های ریز سنتی روی مانتوهای زنانه با طرح سنتی کاربرد دارد. اما می‌توانید انتخاب‌های متفاوت‌تری را امسال تجربه کنید. “گالری آرتمیس” این انتخاب متفاوت‌تر را با طرح‌های شاهنامه‌ای به شما می‌دهد. در مورد ست کردن این مدل مانتو بدانید که :

  • می‌توانید یک مانتو با طرح سنتی را با دامن همرنگ با زمینه طرح ست کنید
  • برای کفش هم می‌توان کفش‌های ساده را انتخاب کرد و هم کفش‌های طرح‌دار ست با مانتو .
  • بهتر است برای آنکه طرح مانتو در مرکز توجه قرار گیرد برای ست کردن شال زنانه سراغ شال ساده‌تری بروید.
  • رنگ شال را همرنگ با رنگ زمینه مانتو یا با یکی از طرح‌های به کار رفته در مانتو انتخاب کنید.
خرید مانتو سنتی زنانه

مشاهده مانتوهای گالری آرتمیس

مانتو سنتی زنانه تیپ هنری زنانه

مدل مانتو مجلسی با طرح‌های مینیمالیستی

اگر طرفدار طرح‌های ساده‌تری در مانتو هستید و در عین حال نمی‌خواهید برای عید ۹۶ سراغ مانتویی بروید که مدل آن شبیه به مدل مانتو اداری باشد، می‌توانید سراغ طرح‌های ساده‌تر و مینیمالیستی بروید.

برای انتخاب مدل مانتو ۹۶ نگاهی به طراحی‌های “هزاردستان” بیاندازید. در بین مدل‌های متنوع می‎توانید مانتوهای مجلسی و شیکی را پیدا کنید که در عین داشتن طرح سنتی، این طرح‌ها به شکل کم و محدود در پارچه لباس به کار رفته باشد به طوریکه آزادی بیشتری برای ست کردن مدل مانتو با سایر اکسسوری‌ها مثل کیف یا کفش و شال به شما بدهد. برای ست کردن این مدل مانتو با لباس‌های دیگرتان می‌توانید:

  • اگر یک مدل مانتو با طرح ساده‌تری را انتخاب می‌کنید، می‌توانید یک شال طرح‌دار را با آن ست کنید.
  • برای کیف هم سراغ طرح‌های شلوغ‌تری بروید.
  • اگر مدل مانتوی شما کوتاه‌تر است آن را می‌توانید با شلوار کتان یا پارچه‌ای ست کنید.
  • برای مانتو‌های بلند سراغ دامن و جوراب شلواری برای تیپ عید ۹۶ بروید.
خرید مانتو سنتی زنانه

مشاهده مانتوهای هزاردستان

مانتو دخترانه اسپرت

مدل مانتو دخترانه با طرح‌های مدرن

اگر می‌خواهید امسال متفاوت بپوشید و کمتر سراغ طرح‌های سنتی و مانتو طرح بته جقه بروید، می‌توانید از کلکسیون‌های اونلی (Only) و ورا مدا (Vero Moda) مدل مانتو ۹۶ خود را انتخاب کنید، اگرچه این طرح‌ها چندان مجلسی به شمار نمی‌روند، اما مانتو‌های روزمره مناسبی هستند که می‌توانید برای داشتن یک تیپ شیک و اسپرت آن را با شلوار جین و کتانی ست کنید.

برای آنکه یک کیف مناسب را با آن ست کنید، بسته به اینکه به کجا می‌روید می‌توانید از یک کوله پشتی روزمره یا کیف دوشی اسپرت استفاده کنید.

مانتو بهاره زنانه عید

انتخاب مانتوهای ساده با شال‌های سنتی

لازم نیست همیشه آن طرح‌های سنتی زییا در مانتوها به کار بروند، می‌توانید از بین انتخاب‌هایی که مدل مانتو ۹۶ به شما می‌دهد، یک مانتوی کاملا ساده را انتخاب کنید و با خیال راحت سراغ طرح‌های شلوغ سنتی بروید و در کنار آن یکی از کیف‌های پارچه‌ای با طرح سنتی یا یک کیف ساده شیک مثل کیف‌های “چرم مشهد” یا “درسا” را به کار ببرید، به این ترتیب هر بار برای تغییر تیپ خودتان می‌توانید تنها اکسسوری‌هایی مانند شال و روسری یا کیف را تغییر دهید و به همین راحتی تیپ جدیدی داشته باشید. همچنین سراغ اکسسوری‌های متنوع بروید و هر بار تیپ خود را با چند جزییات کوچک متفاوت تغییر دهید.

مدل مانتو 96

توصیه‌هایی برای خرید مانتو

  • اگر قد بلند نیستید، بهتر است از مانتو و شلوار تقریبا همرنگ استفاده کنید تا کشیده‌تر دیده شوید.
  • خانم‌های قد بلند بهتر است سراغ مانتو‌های کمربنددار بروند.
  • برای قدبلندها مانتوهای خیلی کوتاه مناسب نیست.
  • خانم‌های قد کوتاه و ریز اندام باید یک مانتو درست انداز خودشان و نه خیلی بزرگ‌تر یا با فرم آزاد انتخاب کنند، مانتوی بیش از اندازه بلند یا گشاد، اندام آن‌ها را ریزتر نشان می‌دهد.
  • اگر درشت اندام هستید بهتر است سراغ مانتوهای جذب نروید، فراموش نکنید که امسال مانتوهایی با فرم آزاد مد است، پس با خیال راحت یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

اگر به فکر خرید یک مانتوی شیک و جدید هستید، فرقی نمی‌کند که یک مانتو مجلسی می‌خواهید یا یک مانتو اسپرت و دخترانه، فروشگاه اینترنتی دیجی استایل از برندهای ایرانی با کیفیت و طراحی‌های خاص و ویژه در کنار برندهای خارجی لباس زنانه بهترین انتخاب‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.