فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
کمد لباس زنانه

سه گام برای یک کمد همیشگی از انواع لباس تابستانی زنانه

همه‌ی ما یک کمد پر از لباس تابستانی زنانه می‌خواهیم، لباس‌هایی که هم زیبا و مد روز باشند هم مطمئن باشیم که آن‌ها را می‌توانیم با مد سال بعد هم بپوشیم!

برای بسیاری رسیدن تابستان به معنای آن است که کمدشان را خانه‌تکانی کنند و انواع لباس تابستانی تازه را در آن جای دهند، لباس‌هایی که شاید فقط امسال پوشیده شود و تابستان سال آینده فکر کنید که خیلی هم با سبک شما سازگار نیست.

کدام لباس تابستانی زنانه همیشه مد است؟

اما زنان خوشتیپ لااقل بخشی از کمد خود را به لباس‌هایی اختصاص می‌دهند که هیچ زمانی ندارد، هیچ گاه از مد نمی‌افتد و به راحتی آن‌ها را می‌توان ست کرد. سادگی و انتخاب مدل‌های کلاسیک انواع لباس تابستانی زنانه اولین قدم برای این است که کمد لباس خود را همیشگی کنید.

بیایید نگاهی به قوانین دیگر داشتن انواع لباس تابستانی زنانه ی “همیشه روی مد”، بیاندازیم و البته راهی خاص برای خرید آسان این لباس‌ها را پیدا کنیم.مدل شلوار جین زنانه

گام اول: کمی از مچ پا بالاتر!

برخی از مدل‌های لباس زنانه هستند که آن‌ها را می‌توان در هر فصلی پوشید، مثلا شلوار جین یا کتان یا یک پیراهن بلند زنانه را هم در تابستان می‌توانید، بپوشید و هم در زمستان. تنها تفاوت شاید این باشد که آن‌ها را در زمستان با بوت و نیم بوت ست می‌کنید، در تابستان با صندل زنانه یا کفش تخت.

اما کدام مدل از این لباس‌ها استایل تابستانی‌تری دارند؟ جواب لباس‌هایی است که تنها کمی از مچ پا بالاتر قرار می‌گیرند! چرا این مدل شلوار یا پیراهن را انتخاب کنیم؟

  • آن‌ها را همیشه و در هر موقعیتی می‌توانید بپوشید.
  • استایل تابستانی دارند.
  • فرم متفاوتی دارند که به راحتی تیپ شما را خاص می‌کنند.

انتخاب اول: پیراهن ماکسی برای تابستانمدل پیراهن ماکسی زنانه

اگرچه فصل تابستان بهترین موقعیت برای پوشیدن انواع پیراهن کوتاه زنانه است، اما اگر  یک مدل پیراهن می‌خواهید که در موقعیت‌های بیشتری کاربرد داشته باشد، بهتر است پیراهن ماکسی را انتخاب کنید.

مدل دکلته یا بدون آستین یا طرح‌ها و رنگ‌های روشن برای تابستان مناسب‌ترند.

تنها نکته‌ای که در انتخاب پیراهن ماکسی باید بیشتر از همه مورد توجه قرار دهید این است که پیراهن شما به اندازه‌ی کافی جزییات تابستانی داشته باشد.

دقت کنید که قرار نیست دامن پیراهن شما روی زمین بکشد، آن را طوری انتخاب کنید که کمی بالاتر از مچ پا قرار بگیرد. برندهایی مثل جنیفر (Jennyfer) و اونلی (Only) برای یک استایل روزمره و خاص مدل‌های متنوعی از پیراهن ماکسی زنانه را طراحی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: ۷+۲ نکته برای خرید لباس زنانه

انتخاب دوم: شلوار زنانه تا مچ پامدل شلوار زنانه تابستانی

نکته: اگر می‌خواهید شلوار جین انتخاب کنید، جین‌های سبک‌تر با سنگ شوی روشن را انتخاب کنید.

انواع شلوارک زنانه برای فصل تابستان طراحی شده‌است، اما این لباس‌های دوست‌داشتنی را نمی‌توان در هر موقعیتی پوشید! پس برای آنکه یک شلوار بلند اما با فرم تابستانی داشته باشیم باید چه مدل‌هایی را انتخاب کنید؟

یک راه این است که سراغ شلوارهای پارچه‌ای با فرم آزاد بروید، یک شلوار پارچه ای زنانه با طرح‌های روشن و تابستانی و فرم آزاد، اتفاقا با مد سال ۲۰۱۷ هم همخوانی دارد. اما حالا مدل شلوار زنانه ای را می‌خواهیم که “همیشه روی مد” باشد!

در انتخاب شلوار تابستانی این نکات را در نظر بگیرید:

  1. یک شلوار با فرم جذب را انتخاب کنید.
  2. طرح شلوار شما بهتر است ساده باشد.
  3. می‌توانید از رنگ‌های روشن و طبیعی برای استایل تابستانی استفاده کنید.
  4. شلوارهای دارای فاق بلند یا متوسط کاربرد بیشتری دارند.
  5. در آخر پایین شلوار باید کمی بالاتر از مچ پای شما قرار بگیرد، اگر این طورنیست می‌توانید کمی پایین آن را تا بزنید.

در بخش شلوار زنانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، می‌توانید شلوارها را بر اساس قدشان انتخاب کنید. با انتخاب گزینه‌ی “بالای مچ پا” شلوارهای بلند مناسب تابستان را پیدا کنید.

اگر از این مدل شلوار خوشتان می‌آید، برندهایی مانند مانگو (Mango) و دفکتو (Defacto) مدل‌های متنوعی از شلوار جین تا کتان را با قد بالای مچ طراحی می‌کنند.

کدام کفش را انتخاب کنیم؟

بعد از آنکه شلوار یا پیراهن تابستانی خود را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب کفش می‌رسد. سراغ صندل‌های بندی بروید! از آنجا که قد شلوار یا دامن و پیراهن شما قرار است تا بالای مچ باشد، یک صندل بندی مناسب‌ترین انتخاب است تا مدل شلوار و پیراهن شما بهتر دیده شود.

بیشتر بخوانید: مدل لباس زنانه ۲۰۱۷ و مد امسال

مدل لباس تابستانی زنانه جدید

گام دوم: سایز درست را انتخاب کنید

مهمترین نکته‌ای که در انتخاب هر لباسی باید در نظر گرفته شود این است که سایز درست از هر لباس را انتخاب کنید. یکی از مهمترین دلایلی که ممکن است که یک لباس تا ابد در کمد شما بماند در حالی که تنها یک یا دو بار آن را پوشیده‌اید این است که فکر می‌کنید سایزی که انتخاب کرده‌اید چندان مناسب شما نبوده است.

قوانین انتخاب درست سایز را بدانید و در آخر به احساس خودتان نسبت به لباسی که خریده‌اید توجه داشته باشید. اگر سایز درست از یک لباس را بخرید، آن را تا مدت‌ها می‌توانید استفاده کنید.مدل لباس زنانه 96

گام سوم: سبک خاص خود را داشته باشید

لازم نیست همیشه دنباله‌روی مدهای تازه باشید، گاهی باید امضای خاص خودتان را در استایلتان داشته باشید. مثلا یک تی شرت آستین کوتاه با الیفا طبیعی مثل نخ یا ویسکوز همیشه روی مد است. رنگ و مدلی را انتخاب کنید که بیشتر به شما می‌آید یا آن را به شیوه‌ی خودتان بپوشید.

اضافه کردن کمی سلیقه‌ی شخصی به لباس‌های ساده و معمول یکی از راه‌های خوشتیپ‌تر بودن است، به هر مدل لباس تابستانی زنانه ای که انتخاب می‌کنید، جزییات خاص اضافه کنید، مثلا از زیورآلاتی مانند گردنبندهای بلند و دستمال سر استفاده کنید که استایل ساده و کلاسیک شما را خاص و مدرن می‌کند.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.